lyche Skrevet 23. oktober 2010 #21 Del Skrevet 23. oktober 2010 Så flink du er. Kom meg på trening i dag jeg og, og skal prøve å få til en liten tur i morgen også. Vi har begynt å fikse veggen bak vedovnen, så vi må jobbe litt i huset også, så får se hva det blir tid til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyche Skrevet 24. oktober 2010 #22 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvordan har helgen gått ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viribus Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 24. oktober 2010 Da er uke 2 snart over. Mandag: trening = 10p tirsdag: hjemmelaget middag: pasta = 10p onsdag: hjemmelaget middag: pasta =10p torsdag: trening = 10p lørdag: trening søndag: hjemmelaget middag (hos pappa): lammestek. Ukens utfordring: drikke 2 liter vann hver dag = 10p Godtestopp har jeg klart hele uken. Denne uken klarte jeg full pott med 50p!!! Uke 1: 10p (pga sykdom, ja, føler jeg må ha en god unnskyldning) uke 2: 50p totalt: 60p. Helgen har gått overraskende lett. Men jeg har passet på å være opptatt. Lørdag var jeg hos en venninne, og søndag på middag hos pappa. Det sies at de to første ukene med godtestopp er de værste. Betyr det at det blir lettere å holde seg unna fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viribus Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 24. oktober 2010 Neste ukes utfordring: Å lage matpakke til skole/jobb de dagene vi er på skole/jobb. Dette er jeg allerede flink til, så denne utfordringen blir lett. Den er nok værre for deg Lyche? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyche Skrevet 24. oktober 2010 #25 Del Skrevet 24. oktober 2010 gjett om Men heldigvis for meg kommer det elektriker i morgen igjen for å fikse ferdig port-tlf, så jeg skal være hjemme, så jeg slipper i morgen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyche Skrevet 24. oktober 2010 #26 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så du hadde ringt forresten, var i dusjen, og har lite batteri så vi får prates i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viribus Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #27 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ny uke, nye muligheter! Fikk litt tid til overs på jobb nå et øyeblikk, og benyttet meg av muligheten til å søke på enkle og raske middager jeg kan lage. Har bestemt meg for å prøve svinekjøtt i pitabrød på tirsdag. I dag skal jeg på trening med personlig trener for første gang. Er spent på hvordan det blir Da får jeg i hvert fall noen tips på hvordan jeg bør trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viribus Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har jeg vært på trening med personlig trener og fått et opplegg som passer for meg. Er kjempefornøyd. Følte jeg ble veldig godt mottatt. Hun hadde stor forståelse for vektproblematikken, da hun selv har gått ned 17 kg. Var litt nervøs til å begynne med, men det gikk fort over når jeg kom igang. Nå gleder jeg meg til onsdag når jeg skal tilbake for å prøve programmet jeg har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viribus Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har jeg vært på trening med personlig trener og fått et opplegg som passer for meg. Er kjempefornøyd. Følte jeg ble veldig godt mottatt. Hun hadde stor forståelse for vektproblematikken, da hun selv har gått ned 17 kg. Var litt nervøs til å begynne med, men det gikk fort over når jeg kom igang. Nå gleder jeg meg til onsdag når jeg skal tilbake for å prøve programmet jeg har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyche Skrevet 25. oktober 2010 #30 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så bra at du likte det Jeg skal lage meg matpakke nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyche Skrevet 26. oktober 2010 #31 Del Skrevet 26. oktober 2010 Matpakken i dag består av: 3 brødskiver med makrell i tomat 1/2 banan En liten klase druer ca 10 sukkererter 5 cherrytomater Føler meg veeeldig sunn i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyche Skrevet 26. oktober 2010 #32 Del Skrevet 26. oktober 2010 Til middag i dag blir det hjemmelaget lasagne. Får besøk av pappa'n min, det blir nok hyggelig. Gleder meg til å vise frem leiligheten vår til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viribus Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så flink du er! I dag har jeg laget svinekjøtt i pitabrød og det var kjempegodt og kjempeenkelt å lage! Det finnes jo så mange gode og enkle retter man kan lage, så Fjordland smaker ikke så godt lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyche Skrevet 26. oktober 2010 #34 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det er aberet når man begynner å lage god mat, så kan man ikke gå tilbake til den ferdiglagde. Etter at mannen lagde hjemmelaget lasagne har vi aldri kjøpt toro-halvfabrikat typen igjen. Det smaker rett og slett ikke godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyche Skrevet 27. oktober 2010 #35 Del Skrevet 27. oktober 2010 Fikk du trent i dag eller? Synes du er så flink Dette er skikkelig inspirerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viribus Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #36 Del Skrevet 27. oktober 2010 Da har jeg akkurat kommet hjem fra trening. Fy fader så utrolig svak jeg er i armene! Selv det letteste av det lette var for tungt. Men på beina derimot er jeg råsterk. Får bare trøste meg med at jeg er i gang, og kommer til å merke bedring allerede neste gang. Er redd jeg kommer til å være støl i morgen... Brukte litt tid på å bli kjent med apparatene og knotet litt, så følte ikke at jeg fikk tatt meg ut ordentlig. Men det må man nesten regne med og tillate at det er sånn første gang på egenhånd. Neste gang går det bedre! Fikk tatt meg litt ut på elipsemaskin etterpå og det var deilig. Ellers føler jeg meg ganske bra. Overraskende nok frister verken sjokolade, potetgull eller andre søtsaker. Håper det fortsetter. Jeg har hittil i uken klart å samle 30 poeng. 20 for hjemmelaget middag og 10 for trening. (regner ikke med mandagens treningsøkt, siden jeg da hadde personlig trener. Hun viste meg øvelsene og vi hadde samtale, men ikke noe særlig trening da. Satte opp et treningsopplegg for meg). Neste trening tenkte jeg blir på fredag. Jeg har også smurt matpakke hver dag hittil. Jeg tror jeg klarer full pott denne uken også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viribus Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 28. oktober 2010 I dag er jeg utrolig trøtt! Fikk ikke til å sovne i går, enda jeg egentlig var ganske trøtt. Lå bare og vrei meg alle veier. Når jeg endelig hadde sovnet, ringte klokka (det føltes i hvert fall sånn). I tillegg er jeg støl i armene og øm i kroppen etter gårsdagens treningsøkt. Og da er det typisk at det er lang dag på jobb. Har smurt meg en stor matpakke, og til og med tatt med en Fjordland, slik at jeg får middag en gang i løpet av dagen. Må være på jobb fra 08.00 til ca 20.00. Dette blir en laaaaaang dag! Sukk... Dette er en typisk dag eller situasjon hvor matrutinene blir helt feil. Det kan gå lang tid mellom hvert måltid, pga mye møter. Det er da typisk at jeg stopper innom butikken på vei hjem etter jobb og kjøper med meg all slags dritt mat. Jeg har prøvd å ta med nok mat + masse frukt og en gulrot, så jeg unngår å stoppe på vei hjem. Dette blir en utfordring for meg, så send meg mange positive tanker for å hjelpe meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyche Skrevet 28. oktober 2010 #38 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Sender maaaasse positiv energi! Stå på, dette klarer du! Du har jo allerede en super plan ang mat, og det kommer nok til å å helt fint Endret 28. oktober 2010 av lyche Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viribus Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 28. oktober 2010 Sender maaaasse positiv energi! Stå på, dette klarer du! Du har jo allerede en super plan ang mat, og det kommer nok til å å helt fint Takk for det! Godt å ha noen bak ryggen min som støtter meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viribus Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #40 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg overlevde gårsdagen. Jeg dro rett hjem etter jobb, lagde meg noen brødskiver før jeg tok kvelden. Det at jeg hadde planlagt og tatt med nok mat for dagen gjorde det enkelt å spise riktig. Jeg var bevisst på når jeg skulle spise hva. Det gjorde at jeg kom meg gjennom dagen uten å hoppe over måltider, eller at det gikk for lang tid mellom hvert måltid. Da har jeg lært for fremtiden: at slike lange dager trenger ikke å ødelegge hele spisemønsteret. Lurt å forberede maten i forveien og ta med seg nok mat. Er stolt av meg selv! Helt rart, men merker at dette opplegget vårt er utrolig motiverende. Det er ganske godt å ha noen å dele tanker, ideer, frustrasjoner, osv med. Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå