Gjest MrsL Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg synes alt som har med ordet bryllup er så innmari dyrt. Hva mener dere andre? For å komme med et eksempel, sjekk ut prisene på disse: http://www.bryllupscompagniet.com/boutique_lommet.asp HORRIBELT :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 :o (Og hva jeg synes om dette firmaets rettskrivning har jeg sagt mange ganger allerede...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumerikken Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 :o Det kan jo ikke stemme :o Sikkert noen som gidder å bruke penger på det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Wow. :o Og helt enig i det med rettskrivningen deres! Eller Deres, som BC vel ville ha skrevet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 8. oktober 2003 #5 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg kommer nok til å kjøpe et par til hver gjest!!! Not!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg kommer nok til å kjøpe et par til hver gjest!!! Not!! Bare et par til hver gjest??? Nei, jeg skal kjøpe mange med beskjed til gjestene om at her skal det f... meg grines Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 8. oktober 2003 #7 Del Skrevet 8. oktober 2003 :o Det som slår meg er: Finst det verkeleg ein marknad for bryllauplommetørkle??? No offense, men ikkje iengong Tex har vel tenkt på dette? Og dei som brukar pengar på noko sånt, må iallefall aldri - ALDRI i resten av sitt liv - opne munnen og klage på dårleg råd... :-? Og ja Donpedro - pinslefull rettskriving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 8. oktober 2003 #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ikke la dette bli en tråd om rettskriving. Det handler vel egentlig om dyre lommetørkler. Marianne -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. oktober 2003 #9 Del Skrevet 9. oktober 2003 .... men ikkje iengong Tex har vel tenkt på dette? Nei tenk, ikke engang Tex........ :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bookwormgirl Skrevet 9. oktober 2003 #10 Del Skrevet 9. oktober 2003 JA! Alt med bryllps- eller brude- forran er mye dyrere! Vanlig selskapskjole: 5.000,- = dyrt nok! Brudekjole: Iiiiik! Vanlig bukett blomster: 1000,- = stor og fin bukett, brudebukett: 2000-3000,-??? Stor flott kake: 1000,- Bryllupskake på Pascal: 6000,-(?) :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #11 Del Skrevet 9. oktober 2003 JA! Alt med bryllps- eller brude- forran er mye dyrere! Vanlig selskapskjole: 5.000,- = dyrt nok! Brudekjole: Iiiiik! Vanlig bukett blomster: 1000,- = stor og fin bukett, brudebukett: 2000-3000,-??? Stor flott kake: 1000,- Bryllupskake på Pascal: 6000,-(?) :o Nei, si det! Jeg tipper det er fordi de vet at folk er opptatt av at bryllupet deres skal bli perfekt, og at de da er villige til å betale for det! Jeg ser jo at jeg gjør det samme selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2003 #12 Del Skrevet 9. oktober 2003 Min søster bestilte en bukett til sitt bryllup. Hun var klar over problemet og sa bare hvordan hun ville ha bukketten og når den skulle hentes. Vips fikk hun en skikkelig fin bukett til halve prisen, av hva det kostet for en brudebukett. Husker ikke helt men tror buketten kom på litt over 900 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå