Gå til innhold

Er alt med bryllup- foran dyrt???

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer nok til å kjøpe et par til hver gjest!!! Not!!

Bare et par til hver gjest???

Nei, jeg skal kjøpe mange med beskjed til gjestene om at her skal det f... meg grines :hoho::hoho::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Det som slår meg er: Finst det verkeleg ein marknad for bryllauplommetørkle??? No offense, men ikkje iengong Tex har vel tenkt på dette? :roll::wink:

Og dei som brukar pengar på noko sånt, må iallefall aldri - ALDRI i resten av sitt liv - opne munnen og klage på dårleg råd... :-?

Og ja Donpedro - :riste: pinslefull rettskriving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la dette bli en tråd om rettskriving. Det handler vel egentlig om dyre lommetørkler. Marianne -Moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Alt med bryllps- eller brude- forran er mye dyrere! Vanlig selskapskjole: 5.000,- = dyrt nok! Brudekjole: Iiiiik! Vanlig bukett blomster: 1000,- = stor og fin bukett, brudebukett: 2000-3000,-???

Stor flott kake: 1000,- Bryllupskake på Pascal: 6000,-(?)

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
JA! Alt med bryllps- eller brude- forran er mye dyrere! Vanlig selskapskjole: 5.000,- = dyrt nok! Brudekjole: Iiiiik! Vanlig bukett blomster: 1000,- = stor og fin bukett, brudebukett: 2000-3000,-???

Stor flott kake: 1000,- Bryllupskake på Pascal: 6000,-(?)

:o

Nei, si det!

Jeg tipper det er fordi de vet at folk er opptatt av at bryllupet deres skal bli perfekt, og at de da er villige til å betale for det!

Jeg ser jo at jeg gjør det samme selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster bestilte en bukett til sitt bryllup. Hun var klar over problemet og sa bare hvordan hun ville ha bukketten og når den skulle hentes.

Vips fikk hun en skikkelig fin bukett til halve prisen, av hva det kostet for en brudebukett.

Husker ikke helt men tror buketten kom på litt over 900 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...