Gå til innhold

Barnhage hvor mange ansatte pr barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til TS: Jeg regner med at denne, som de fleste andre barnehager, har en hjemmeside. Jeg anbefaler deg å gå inn og se på denne, og sjekke hvor mange voksne som jobber på avdelingene. Det er nok 1 pedagog pr. 10 barn de har ment. De fleste småbarnsavdelinger har 9-11 barn (avhengig av plassprosent, max 9 fulltidsplasser tilsammen), en pedagog og 2 assistenter/ barne- og ungdomsarbeidere. Noe annet ville vært svært uforsvarlig. Din venninne har garantert misforstått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer en person med et veldig informativt innlegg om bemanning og areal i en barnehage, ingen andre i denne tråden har klart å hoste opp lignende kunnskap - Og så slakter dere hun/han gang på gang pga en kommentar?? Dere henger dere opp i den ene kommentaren, som Imsdal har forklart..

Når man får mange slike kommentarer blir dette et lite hyggelig sted å være. Det er et diskusjonsforum, ikke et faktaforum - dvs. man kan uttale seg og man kan synse - og man kan ta feil!

Hvis min kommentar ble tatt ille opp, beklager jeg det virkelig, det var ikke ment som noe annet enn godmodig erting. Men jeg mener også det må være rom for å gi tilbakemelding på direkte faktafeil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...