Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte den på ebay :)HER er en link. Orly er et ganske billig merke i tillegg til god kvalitet, så det er alltids kjekt :D Kan anbefale folk å kjøpe ting på ebay, der er både Essie, OPI, Orly og China Glaze å finne til fine priser.

Ooo takk for tips! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg denne http://www.didmynails.com/2013/10/china-glaze-turned-up-turquoise.html på neglene. Liker fargen, den er tøff. Lakken ser bra ut både med vanlig top coat og matt top coat, men jeg blir liksom ikke overbevist av de China Glaze fargene som selges på hm. De har aldri noe neglehjul hvor man kan se fargene, og hver gang jeg kommer hjem med en er det en som har matt finnish. Argh! Jeg elsker superglossy look, og det får jeg ikke til med de lakkene som har en matt finnish i utgangspunktet. Synd de har så mange tøffe farger at jeg blir lurt hver gang.



Anonymous poster hash: bfd5e...4ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Essie - Belugaria på tærne, hoho! Så kult!

Den skal på fingerneglene også, men det får bli i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nøytral beige lakk som heter Dare it nude fra Essence

Skikkelig billigmerke, kjøpt på ferie og den er både god å legge, dekker godt, har fin finish og perfekt farge :)

Essence+Color+%2526+Go+nailpolish+%25231

(lånt bilde)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nøytral beige lakk som heter Dare it nude fra Essence

Skikkelig billigmerke, kjøpt på ferie og den er både god å legge, dekker godt, har fin finish og perfekt farge :)

Hjertens enig! Den er helt fantastisk. Jeg tok den nettopp av fordi jeg trengte litt mer farge. I dag har jeg min andre favoritt, Demure Vixen fra Essie.

Anonymous poster hash: ef427...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...