AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Del Skrevet 12. oktober 2010 10 dumme ting kvinneg gjør! 1. Drikke for mye Fulle damer i høye heler Dopa giraff! 2. Spiller kvinnelig. Norsk grå mus som har uka si i syden og skal være kvinne i en uke. 3. Uten t-skjorte Damer i topp/BH. ... Jaaa jaaa du er av hunnkjønn... men du er ikke Lene Alexandra.. de B-cupene der er mindre enn ... ja... Vel de er små. 4. Lyve Gud det er så kronisk. å lyve er ikke en handling det er et karraktertrekk. Hjelper ikke om du er god til å lyve.. Jenter snakker sammen .. og jenter forteller det vidre ... og så forteller de det til oss. 5. Strekke seg for langt Snakker om å miste respekten for damer.... Tenk å prøve å strekke seg for at vi skal like.... Være skikkelig pleesing ... Finner ikke ord. Det er bare FOR teit. 6. Lage gourmet mat Overlat matlagingen til mamman din du lille kvinnefrø! Du kan stave ordene i oppskriften, men du kan ikke LAGE mat. HÅPLØST! 7. Med på ekstremsport Imponerer sikkert traktorlespene fra Toten 8. Spille i band Du spiller ikke i band... Du prøver å bli med i idol! Det er ikke det samme som å være Ida Maria. Hun kan Rock & Roll.. Du er TEIT! 9. Fikse på bilen Ring pappa! 10. Tatoveringer med navn Du er så rå rå rå ... Døddsrå .. NEI. Du velger de samme teite tattisene som alle andre. Ser ut som ei billig utrangla Grorudpalme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 12. oktober 2010 #2 Del Skrevet 12. oktober 2010 ehhh oookei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Del Skrevet 12. oktober 2010 ehhh oookei http://www.kvinneguiden.no/artikler/imponerende_dumt/78800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 12. oktober 2010 #4 Del Skrevet 12. oktober 2010 1. Jobb litt mer med overraskende og uforutsigbar humor. 2. Bestem deg for hvorvidt du ønsker å angripe stereotypen eller spesielle grupper kvinner - begge deler funker dessverre dårlig sammen rent humoristisk. 3. Revurder antall punkter. Du hadde nok ikke særlig mer enn maks tre någenlunde treffsikre på listen din, men også de trenger en real gjennomgang. Lykke til med videre arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Puddel Skrevet 12. oktober 2010 #6 Del Skrevet 12. oktober 2010 jøss har dama di slått opp med deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 12. oktober 2010 #7 Del Skrevet 12. oktober 2010 Patetisk. Komiker er nok ikke riktig yrke for deg ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #8 Del Skrevet 12. oktober 2010 Patetisk. Komiker er nok ikke riktig yrke for deg ts. Patetisk er vel riktig ord ja. Jeg prøver ikke å være komikker. Jeg syntes bare artikkelen om imponerende dumme ting menn gjør var patetisk stereotyp. Den er preget av like høyt redaksjonelt innhold som innlegget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 12. oktober 2010 #9 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Du er TEIT! Treffsikkert, TS. Hvor tar du det fra? Enig i at den artikkelen du forsøker deg på en mislykket parodi på er stereotyp. Kilden er askmen.com da, så kanskje litt forhastet å komme med et motangrep på kvinner. Endret 12. oktober 2010 av Anjelika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #10 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 12. oktober 2010 #11 Del Skrevet 12. oktober 2010 Patetisk er vel riktig ord ja. Jeg prøver ikke å være komikker. Jeg syntes bare artikkelen om imponerende dumme ting menn gjør var patetisk stereotyp. Den er preget av like høyt redaksjonelt innhold som innlegget mitt. Herregud, det der er jo bare business. De må jo skrive ting som kvinner vil lese for å opprettholde besøkstallene osv. De liker å lese hvor dumme menn er osv engang iblant, men samtidig så vil de fleste ha en mann også. Det er ikke noe å bekymre seg over. La dem le litt av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. oktober 2010 #12 Del Skrevet 12. oktober 2010 Treffsikkert, TS. Hvor tar du det fra? Enig i at den artikkelen du forsøker deg på en mislykket parodi på er stereotyp. Kilden er askmen.com da, så kanskje litt forhastet å komme med et motangrep på kvinner. Er det verbalt slagsmål? Gutta mot jentene? Kvinnekamp og mannekamp? Nå igjen! Jeg sier bare:" Mann og kvinne, foren dere! Stå sammen i samspill og kjærlighet, og gjør hverandre gode!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 12. oktober 2010 #13 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er det verbalt slagsmål? Gutta mot jentene? Kvinnekamp og mannekamp? Nå igjen! Jeg sier bare:" Mann og kvinne, foren dere! Stå sammen i samspill og kjærlighet, og gjør hverandre gode!" Er det ikke alltid kvinnekamp og mannekamp her på forumet? Hver gang noe dumt blir skrevet om en mann så kommer noen og må påpeke at kvinner er minst like dumme Can't we all just get along?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #14 Del Skrevet 12. oktober 2010 kvinneg? karraktertrekk? vidre? pleesing? lespene? komikker? Du sikter jaggu høyt, som ikke engang kan skrive. Forøvrig har de fleste kvinner opplevd flere av punktene i den artikkelen, men om du er så grunn at du tolker det som en karakteristikk av menn generelt, så har du jo et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 12. oktober 2010 #15 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg hadde ikke lest den artikkelen om dumme ting menn gjør for å imponere kvinner før nå (jeg ble nysgjerrig etter å ha lest "parodien"). Parodien var veldig dårlig, men det var jo den artikkelen også da. De fleste punktene i artikkelen stemmer på kvinner minst like mye. Det eneste som sikkert er mer vanlig for menn er kanskje det med bilen, og muligens også den band greia. Og t-skjorte greia da, men det er vel ikke veldig vanlig at menn spaserer rundt med bar overkropp i situasjoner hvor det ikke passer seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javel Skrevet 13. oktober 2010 #16 Del Skrevet 13. oktober 2010 Patetisk er vel riktig ord ja. Jeg prøver ikke å være komikker. Jeg syntes bare artikkelen om imponerende dumme ting menn gjør var patetisk stereotyp. Den er preget av like høyt redaksjonelt innhold som innlegget mitt. Jeg har ikke lest den artikkelen du henviser til, og det virker som du forutsetter at det er de samme som leser begge trådene og svarer i dem. Men sånn er det nå ikke, både kvinner og menn gjør dumme ting og det får nå bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #17 Del Skrevet 15. oktober 2010 3. Uten t-skjorte Damer i topp/BH. ... Jaaa jaaa du er av hunnkjønn... men du er ikke Lene Alexandra.. de B-cupene der er mindre enn ... ja... Vel de er små. Hadde jeg hatt en perfekt B-størrelse hadde jeg antakelig struttet stolt rundt i trang t-skjorte uten BH under. Det er jo nettopp dem med små, faste pupper som kan gå uten BH uten at det ser helt nasty ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå