AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #21 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hehe, litt morsomt at en kar som sender meldinger og er pågående blir sett på som desperat. Samtidig fins det et utall tråder her av typen "å, hvorfor ringer han ikke?" "Skal jeg ringe først"? "Jeg sendte melding, hvorfor svarer han ikke?!" Etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 13. oktober 2010 #22 Del Skrevet 13. oktober 2010 I startfasen handler vel mye om rytme. Finn den og 70% av jobben er gjort. Ikke for mye og ikke for lite. Sabla vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. oktober 2010 #23 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg hadde nok blitt litt skremt. Men det hender om å finne en rytme fra begynnelsen av. Si det til han. At du vil ta det med ro. Håper det roer seg ned etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #24 Del Skrevet 14. oktober 2010 TS her. I går fikk jeg melding på facebook-chatten rett før jeg skulle legge meg, og skrev ganske enkelt hei og forklarte at jeg holdt på å legge meg og at vi kunne snakkes siden. I morges da jeg sjekket facebook hadde jeg fått en melding i innboksen hvor det stod "kanskje". Der gikk han over en grense for min del. Nå er jeg egentlig ganske sint. Sånne meldinger vil jeg ha meg frabedt. Denne mannen har jeg nok ikke noe lyst til å følge opp videre kjenner jeg. Klart jeg kan snakke med ham og si i fra hvordan jeg trenger at ting skal være, men vi har bare vært på én date. Jeg vet jo ikke en gang om jeg kommer til å like ham. Det er jo derfor man går på date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 14. oktober 2010 #25 Del Skrevet 14. oktober 2010 Merkelig type... Kjenner jeg blir litt stressa, men jeg er også typen til å være helt åpen og ærlig og evnt kunne jeg ha sagt: Du, det var da voldsomt til meldinger da.. " Ikke alle liker det, men jeg liker å spille med åpne kort. På en annen side, kan jeg godt skrive melding på melding i timesvis jeg - sammen med fyren da.. Så blir vi kjent på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #26 Del Skrevet 14. oktober 2010 TS. Jeg sendte en "voldsomt til meldinger på deg da"-type melding da vi enda sendte meldinger på sukker. Da roet det seg litt. Jeg kan også godt skrive på facebook-chatten og bli kjent der, men det må nesten være på et tidspunkt hvor det passer for meg. Og hvor jeg ikke får "kanskje vi aldri snakkes igjen"-meldinger når jeg sier i fra på en hyggelig måte at det ikke passer nå. Kommer til å si i fra når anledningen byr seg, dersom den byr seg. Men jeg merker at dette blir nok litt for mye mas for meg, alt for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #27 Del Skrevet 14. oktober 2010 huff han virker bare veldig slitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #28 Del Skrevet 14. oktober 2010 I morges da jeg sjekket facebook hadde jeg fått en melding i innboksen hvor det stod "kanskje". Utrolig barnslig ting å si. Er han virkelig i 30 åra? Han virker som en slitsom og irriterende person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 14. oktober 2010 #29 Del Skrevet 14. oktober 2010 TS. Jeg sendte en "voldsomt til meldinger på deg da"-type melding da vi enda sendte meldinger på sukker. Da roet det seg litt. Jeg kan også godt skrive på facebook-chatten og bli kjent der, men det må nesten være på et tidspunkt hvor det passer for meg. Og hvor jeg ikke får "kanskje vi aldri snakkes igjen"-meldinger når jeg sier i fra på en hyggelig måte at det ikke passer nå. Kommer til å si i fra når anledningen byr seg, dersom den byr seg. Men jeg merker at dette blir nok litt for mye mas for meg, alt for tidlig. Det aller aller viktigste er at du følger magefølelsen din og gjør det som er riktig for deg, og DET virker det som du gjør! Bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faust Skrevet 15. oktober 2010 #30 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Glem karen. Det er helt tydelig at han er interessert i deg. Drittsekk!! Endret 15. oktober 2010 av Faust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #31 Del Skrevet 15. oktober 2010 Glem karen. Det er helt tydelig at han er interessert i deg. Drittsekk!! Det er ikke snakk om å være drittsekk. Det er snakk om at jeg synes det er slitsomt med mange meldinger via ymse medier hver eneste dag. Jeg vet ikke nok om han til å vite om jeg kommer til å bli interessert, og jeg kan ikke forstå hvordan det skal være mulig å være så interessert etter én date. Jeg synes også det viser mangel på sosiale antenner å spørre om man skal finne på noe, hver eneste dag. På et tidspunkt tenker jeg at folk flest vil tenke at "ok, nå har jeg prøvd, nå er ballen i hans/ hennes hender", og så vente. Eller la det gå. Jeg synes ikke det er sjarmerende med en så intens interesse basert på så lite. Det ligger ingenting til grunn for at det skal være meg han er så interessert i. Vi kjenner hverandre ikke. Nå har jeg sagt i fra at jeg syntes det er for intenst, og fått "bare fordi jeg har sendt deg noen få meldinger?"- type svar. Jeg har ikke svart, er ikke interessert i å kverulere. Sikkert en bra fyr, men han og jeg er helt klart ikke på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 15. oktober 2010 #32 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ønsker noen å adde deg til msn og facebook fra dag en så bør du lukte lunta. Når jeg er ferdig med datefasen spør jeg om slik kontaktinfo. Inntil da får det holde med telefon. Og som mange nevner: finne den rette balansen (må innrømme at jeg kan bomme på den av og til, men da er det bare å trekke seg tilbake hvis hun begynner å svare litt kort). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #33 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ønsker noen å adde deg til msn og facebook fra dag en så bør du lukte lunta. Når jeg er ferdig med datefasen spør jeg om slik kontaktinfo. Inntil da får det holde med telefon. Og som mange nevner: finne den rette balansen (må innrømme at jeg kan bomme på den av og til, men da er det bare å trekke seg tilbake hvis hun begynner å svare litt kort). Ja, det er akkurat det jeg mener Det er helt ok å bomme, men folk flest legger jo merke til når de skal trekke seg tilbake! Føler at den funksjonen ikke er så tilstedeværende hos han her.. Ok, så tidlig ønske om å adde på msn og facebook er no-no? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 15. oktober 2010 #34 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Ok, så tidlig ønske om å adde på msn og facebook er no-no? Hvorfor? For å slippe å rydde opp i vennelista hele tiden, eller at folk i tide og utide skal vite når jeg er tilgjengelig. Asynkron kommunikasjon passer best i starten (bortsett fra på datene da). Så kan du svare når det passer deg. Og vice verca. Det virker kontrollerende og slitsomt om den andre vil ha tilgang til deg via alle mulige kanaler tidlig i en datefase. Endret 15. oktober 2010 av Heisannmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #35 Del Skrevet 15. oktober 2010 Godt poeng. Enig i det. Vegret meg jo litt for å sjekke facebook fordi jeg visste at chatten ville poppe opp. Men nå har han visst slettet meg etter at jeg sa i fra at det var litt for mye. Litt synd, for han var hyggelig, men det ble for intenst for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 18. oktober 2010 #36 Del Skrevet 18. oktober 2010 Når noen begynner på den måten som du beskriver stikker jeg fort som fy. Data en fyr på over 40 som var sånn, viste seg at han hadde en psykisk sykdom og så ikke vitsen i behandling (borts fra meget sterke medisiner) da han kom til å bli såååå lykkelig og frisk hvis han bare fikk seg en kjæreste Og som andre skriver her, viktig med litt balanse og tid til å kjenne på følelsene sine underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 18. oktober 2010 #37 Del Skrevet 18. oktober 2010 Utrolig barnslig ting å si. Er han virkelig i 30 åra? Han virker som en slitsom og irriterende person. Enig. Syntes det var ille nok at han var så intens, men det å svare som en frustrert liten drittunge tok kaka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 21. oktober 2010 #38 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har møtt en mann gjennom sukker. Vi har sendt en del meldinger, og tidvis kan han sende ganske mye meldinger. Jeg kan åpne mailboksen min og finne ikke bare én, men to, tre eller fire meldinger fra ham. Vi traff hverandre i forrige uke, og det var hyggelig. Da jeg kom hjem, dukket han opp på facebook-chatten med en gang og ville høre hva jeg syntes om daten. Siden det har han sendt meldinger nesten hver dag og spurt om vi skal finne på noe, både på facebook og telefon. Jeg synes dette er veldig intenst. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Hva tenker gutta om dette? Er dette helt normalt? Eg tenker at han er interrisert og gjerne søker bekreftelse fra deg om at du er interrisert i han og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå