Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2003 #21 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du kan trygt bestille kuren uten å betale toll. Ok? Kanskje en lettere måte å si det på, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katie Skrevet 8. oktober 2003 #22 Del Skrevet 8. oktober 2003 sorry! er virkelig ikke meninga å mase så altså, men hva skriver man på login og passord? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 8. oktober 2003 #23 Del Skrevet 8. oktober 2003 aha!! i see! ja men da er det bare å bestille i grunn da... Ja, det er det! La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 8. oktober 2003 #24 Del Skrevet 8. oktober 2003 sorry! er virkelig ikke meninga å mase så altså' date=' men hva skriver man på login og passord? :oops:[/quote'] Du må registrere deg før du kan handle. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katie Skrevet 8. oktober 2003 #25 Del Skrevet 8. oktober 2003 ja men skal jeg bare bruke mitt eget navn og finne på et passord eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 8. oktober 2003 #26 Del Skrevet 8. oktober 2003 ja men skal jeg bare bruke mitt eget navn og finne på et passord eller?? Når du har reg. deg får du en e- post med ett kundenummer som du må ta vare på. Men hvis du må oppgi passord ved reg. kan du finne på ett selv ja. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katie Skrevet 8. oktober 2003 #27 Del Skrevet 8. oktober 2003 Fy #&%"¤ altså!!! LItt blond i dag tror jeg? :oops: Skjønte det nå jeg... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 8. oktober 2003 #28 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har en engels tålmodighet :blunke: La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katie Skrevet 8. oktober 2003 #29 Del Skrevet 8. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #30 Del Skrevet 9. oktober 2003 du kan bestille for mer uten å betale toll.. Jeg bestilte for ca 400 (to ganger også!) og lookfantastic skriver ned verdien på pakka di. Kan være lurt å bestille f.eks en pakke, med både hårkuren+shampo+balsam blir billigere, frakten blir den samme:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2003 #31 Del Skrevet 9. oktober 2003 Stemmer det Gjest, men du kan risikere at du må fortolle. Det kan hende at tollvesenet ikke godtar summen utenpå pakken, og spør deg etter verdien. Greit å vite, selv om det som oftest går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå