Gjest |Becks| Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Lurer bare på hvor man kan få kjøpt dette...Noen som vet hva jeg mener?Kjekt å ha når man begynner å litt lengde på håret På forhånd, takk! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 Prøvd H&M? Jeg er sikker på at jeg har sett sånt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |Becks| Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Prøvd H&M? Jeg er sikker på at jeg har sett sånt der.. Nope, har ikke sjekket der ennå, får kanskje sjekke der da Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 hm.. tror ikke det er det det er mest av i butikkene nå om dagen for å si det sånn.. har en jeg, men den er noen år gammel. Men det kan være lurt å ta en titt innom "GLITTER", der har de masse sånt.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 ...eller bijouteriavdelingen på Steen & Strøm, der har det garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå