Gå til innhold

Katt eller hund?

Katt eller hund?  

8 stemmer

1. 1. Katt eller hund?

• Katt
      36
    • Hund
      28
    • Ingen av delene
      1

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, jeg har sett katter kaste opp mengder av orm, ha masse orm hengende nedover halen (katter som fanger mus/fugler) + langhårete katter med bæsj både i rompa og under potene (persere, innekatter) osv.

Ormekurer fungerer ikke på dyr som jakter. Og har du sett hvordan det ser ut etter en katt som først leker med en markmus til musa dør, deretter mot formodning spiser den , for så å kaste den opp siden markmus ikke er mat for Mons.... ÆSJ!!

En hund kan lettere dressere og skal i mitt hjem ikke ligge i sofaen, men ha en fast liggeplass på gulvet. Den kan bades oftere, graver ikke over eller stamper rundt i egen møkk, spiser ikke andre dyr, er ikke rundt på egen hånd og roter.

Men du har sikkert rett i at katter er rensligere!! Jeg bare synes allikevel det blir litt eklere!

hvaaa? har hatt katter hele livet, og aldri opplevd det du beskriver der. det må være utekatter som aldri får være inne, og er skikkelig vanstelte/vanskjøttet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mine 2 katter er hyper renslige, de er ute noen timer daglig, og har aldri hatt problemer med verken orm eller noe, og de lukter såå ågodt i pelsen:)

klem Iset 34+0

Skrevet

Jeg svarte katt siden det er katt jeg alltid har hatt og har ennå, bare at de bor hos mamma. Men når jeg bor et sted hvor jeg har plass og mulighet vil jeg ha begge deler. Jeg har ofte sagt at for meg er det et umulig valg å skulle velge mellom katt og hund.

Jeg har alltid ønsket meg hund, men siden mamma er redd hunder har jeg ikke kunne få.

Gjest sexysadie
Skrevet

synd d ikke stod begge deler.

Jeg krysset av for hund da.

men elsker katter også.

Skrevet

Helt klart hund.

Katt er OK i små porsjoner (og aldeles nydelige mens de er små)

Skrevet

Katt! :P

Malende, selvstendig, koselig.

Har alltid hatt katt hjemme da jeg var liten. Hund er sikkert helt OK, men ikke for meg som ikke er vant til hunder.

Skrevet

Hund - uten tvil!! Elsker hunder, spesielt min egen. :wink: Det er mulig at jeg hadde likt katter bedre hvis jeg ikke hadde vært allergisk...

Skrevet

Katt - helt klart!

Har lyst på hund etterhvert også, men katt kommer vi iallefall alltid til å ha.

Skrevet
:hjerte: Katt :hjerte: Liker godt hunder også men det er mye mer krevende og et større ansvar, særlig i forb. med oppdragelsen. Katter er så selvstendige og klarer seg alene en natt. Har to deilige pusekatter. :)
Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er veldig kattemenneske! :D (Som sikkert også kommer fram av nicket mitt)

men jeg er også gla i hunder,(og alle andre dyr) selv om katt er min favoritt

Skrevet

jeg har et marsvin som oppfører seg som en veldig liten hund i blant

Skrevet

Vi har en hund og to ildere, + at vi ønsker oss katt, men uansett er det hunden som opptar størstedelen av mitt hjerte. Tror ikke jeg kan leve uten hund!

Skrevet

Ja takk, begge deler... :D

Har både hund og to katter, og er like glade i alle tre.

Har hatt katter før, og nå for første gang; hund.

Syntes det er kjempe kose hver på sin måte. Det er mye mer strev med hunder enn med katter da, men de drar deg ut på tur, er veldig hengivne og morsomme.

Heldigvis går alle dyrene mine godt sammen, så alt er bare fryd og gammen... :ler:

• 17 år senere...
Skrevet

Katt

Anonymkode: fffde...9f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...