Gå til innhold

Katt eller hund?

Katt eller hund?  

8 stemmer

1. 1. Katt eller hund?

• Katt
      36
    • Hund
      28
    • Ingen av delene
      1

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dyremenneske :blunke: men nå har jeg bare katter...

Skrevet

Har i "alle år" hatt minst en katt. Nå har jeg "bare" en katt, i tillegg til at jeg nå også har hund. Kommer ikke til å anskaffe meg flere katter. Heretter blir det hund "for alle penga".

Skrevet

Jeg er hundemenneske som pr. d.d. har katt.

Skrevet

Har begge deler, sverger til hund jeg, men katten kommer som en god nr. 2 :wink:

Skrevet

Jeg er definitivt et hundemenneske, selv om jeg også har en liten katt. Men jeg er glad i katten også da :D

Skrevet

Hundemenneske, men liker katter også (men er allergisk, så det begrenser seg jo litt).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er et hundemenneske uten tvil.

Katter er jeg redde :oops: ..og dermed liker jeg de ikke særlig godt heller :wink:

Skrevet

Helt klart hund!

Katter er jeg uansett allergisk for, så det kommer vi aldri til å få oss.

Skrevet

Ja takk begge deler!!!

Har både katt og hund, men bare hunden bor hos oss. Katten bor i barndomshjemmet mitt.... snufs.

Skrevet

Vil ha både hund og katt jeg.

Katt har jeg da. Så hund blir vel etterhvert når vi får en bolig med bedre utemuligheter (får heller ikke lov til å ha hund her vi bor).

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en mellomstor eller stor hund når barna blir litt større.

Har vokst opp med katter i alle varianter (den siste bor fortsatt på nåde hos foreldrene mine og er 14 - 15 år og PEN!). Synes katter er flotte dyr, men jeg vil ikke ha katt inne selv!!! Synes de er litt skitne, vil ikke ha de i sofaer osv. - er sikkert litt påvirket av mamma. Men, kanskje jeg ombestemmer meg en dag... Følgende plakat hang i barnehagen til minsten: Hjelp! Katten min har fått fem kattunger. Kan du gi en av dem et godt hjem? Hilsen Jonas Tenkte på denne plakaten noen dager - men det har gått over nå! (Gudskjelov! :wink: )

Skrevet

Katt, helt klart. Har alltid hatt pus.

Skrevet

Katt :D

Har egentlig aldri vært noen av delene, men fikk en plutselig kjærlighet for katter for et par år siden. Pus kom i hus, og jeg er sjarmert i senk.

Skrevet
Jeg vil gjerne ha en mellomstor eller  stor hund når barna blir litt større.  

Har vokst opp med katter i alle varianter (den siste bor fortsatt på nåde hos foreldrene mine og er 14 - 15 år og PEN!). Synes katter er flotte dyr, men jeg vil ikke ha katt inne selv!!! Synes de er litt skitne, vil ikke ha de i sofaer osv.

Ehh, unnskyld meg, men hunder er da så vidt jeg vet som regel skitnere enn katter!?!

Er forøvrig kattemenneske :briller:

Synes hunder virker litt ehm...mindre intelligente.

Skrevet

Vel, jeg har sett katter kaste opp mengder av orm, ha masse orm hengende nedover halen (katter som fanger mus/fugler) + langhårete katter med bæsj både i rompa og under potene (persere, innekatter) osv.

Ormekurer fungerer ikke på dyr som jakter. Og har du sett hvordan det ser ut etter en katt som først leker med en markmus til musa dør, deretter mot formodning spiser den , for så å kaste den opp siden markmus ikke er mat for Mons.... ÆSJ!!

En hund kan lettere dressere og skal i mitt hjem ikke ligge i sofaen, men ha en fast liggeplass på gulvet. Den kan bades oftere, graver ikke over eller stamper rundt i egen møkk, spiser ikke andre dyr, er ikke rundt på egen hånd og roter.

Men du har sikkert rett i at katter er rensligere!! Jeg bare synes allikevel det blir litt eklere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...