AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #1001 Del Skrevet 17. mars 2017 6 minutter siden, Winza skrev: Har de daværende beboerne reagert på det? Ikke så vidt jeg vet 😂 Anonymkode: b9765...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 17. mars 2017 #1002 Del Skrevet 17. mars 2017 Pillet på telefonen samtidig som jeg fyrte opp i peisen. Var vanskelig å få fyr, så stridde noe fryktelig med opptenningsved, briketter og avispapir. Til slutt gikk det, men innså akkurat litt for sent at jeg også hadde pælma inn, og fyrt opp min spiller nye iPhone 6+... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 17. mars 2017 #1003 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg satte smøret i skuffen på kjøkkenet en gang. Istede for kjøleskapet. Var mamma som fant ut av det noen timer etterpå :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. mars 2017 #1004 Del Skrevet 18. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke så vidt jeg vet 😂 Anonymkode: b9765...4dc Gjorde noe lignende engang selv når jeg var liten, mormor bor i samme by og jeg hadde nøkler så jeg brukte å komme opp av og til uansett om hun var på jobb for å se på tegneserie kanaler osv. Og ene gangen sto jeg i flere minutter og pirket borti låsen med nøkkelen uten å få den opp og så innså jeg til slutt at jeg var en etasje under 😂 Uff tenk hva de inne om de var der hadde tenkt om de hørte at noen drev å prøvde å låse opp døra dems, jeg hadde fått helt noya selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 18. mars 2017 #1005 Del Skrevet 18. mars 2017 På 19.4.2016 den 19.37, AnonymBruker skrev: Denne er så flau at jeg tar den anonymt... I dag var jeg i sentrum en tur, gikk å tuslet helt i egne tanker mens jeg sjekket noe på telefonen, plutselig merker jeg at jeg går skrått oppover, og tenker "Det er da ingen bakke her?" og titter opp av telefonen og ser rett inn i lasterommet på en lastebil.. Yes da, presterte å tusle opp på lemmen... Var en lastebilsjåfør som humra godt og lurte på hva jeg skulle når jeg snudde meg da ja... Er det muig?! Anonymkode: b4cd3...f49 Haha! Ler meg ihjel av denne tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. april 2017 #1006 Del Skrevet 19. april 2017 Her om dagen kjørte jeg bil og hørte på musikk. Det var en ganske rocka låt og jeg levde meg inn i den og begynte å slå takten med foten! Stoppet ganske raskt da bilen begynte å hoppe, og var veldig glad for at det ikke var noen andre biler på veie akkurat da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. april 2017 #1007 Del Skrevet 20. april 2017 Vet ikke om jeg har skrevet denne før, i såfall ha meg unnskyldt Tidlig på morgenen og kaffen har ikke kicket inn enda. Tror jeg var sånn 14/15 år, trøtt som alltid om morgenen og hadde dårlig tid før skolebussen. Da jeg skulle ta ut en tallerken fra kjøkkenskapet så løsnet hele kjøkkendøren. Vet ikke hva jeg tenkte på, eller ikke tenkte, men i stedet for sette den på gulvet så danderte jeg den på plass igjen uten å få den inn i hengslene. Da moren min sto opp å skulle finne seg frokost så fikk hun kjøkkendøren i hodet.. Hadde en i forigårs, men den gikk mere på at jeg ikke fikk med meg autokorrekten på telefonen.. Sendte ei melding til mannen min å skrev at han ikke trengte innom butikken for jeg fant rømt torsk i fryseren som vi kunne ta til middag. Skjønte ikke så mye da han svarte at det var bra torsken ble funnet da, og at den slapp å være borte så lenge. Jeg bare: "hva mener du nå????". Røkt torsk skulle det egentlig stå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. april 2017 #1008 Del Skrevet 20. april 2017 2 timer siden, skruf skrev: Vet ikke om jeg har skrevet denne før, i såfall ha meg unnskyldt Tidlig på morgenen og kaffen har ikke kicket inn enda. Tror jeg var sånn 14/15 år, trøtt som alltid om morgenen og hadde dårlig tid før skolebussen. Da jeg skulle ta ut en tallerken fra kjøkkenskapet så løsnet hele kjøkkendøren. Vet ikke hva jeg tenkte på, eller ikke tenkte, men i stedet for sette den på gulvet så danderte jeg den på plass igjen uten å få den inn i hengslene. Da moren min sto opp å skulle finne seg frokost så fikk hun kjøkkendøren i hodet.. Hadde en i forigårs, men den gikk mere på at jeg ikke fikk med meg autokorrekten på telefonen.. Sendte ei melding til mannen min å skrev at han ikke trengte innom butikken for jeg fant rømt torsk i fryseren som vi kunne ta til middag. Skjønte ikke så mye da han svarte at det var bra torsken ble funnet da, og at den slapp å være borte så lenge. Jeg bare: "hva mener du nå????". Røkt torsk skulle det egentlig stå. Så genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 20. april 2017 #1009 Del Skrevet 20. april 2017 På 10.10.2010 den 19.00, Spiralis skrev: Jeg skulle skifte skyllevann på en bøtte med håndvask nå i ettermiddag. Samtidig så tenkte jeg på hva jeg skulle ha til middag. Uten å tenke tok jeg pepperkverna og begynte å kverne pepper opp i skyllevannet! Jeg hadde tatt i allefall tre drag med kverna før det gikk opp for mag at jeg hadde pepper opp i klærne som skulle skylles. ... Det går ikke ann! Noen som har noe tilsvarende på CV`n? # Jeg har glemt igjen lommeboka mi på butikken mange ganger. De som jobber der er vant til det, så de kommer med lommeboka så fort de ser meg # La brødet i kjøleskapet her om dagen. # Telefonen har jeg klart å legge i vaskemaskinen. Oppdaget det før jeg skulle vaske klærne. # Glemte igjen såpa på vasken, på jobb i går. Er renholder. Gikk rundt i alle avdelinger for å lete etter såpa Fant den til slutt og resten av arbeidsdagen ble fullført.. # La nøklene i fryseren. Hadde akkurat kommet hjem, hadde nøklene i hånden, litt stresset, sjekket fryseren over mat vi hadde, skulle ut igjen, og fant ikke nøkkelen... 30 min senere, og rotete hus, fant jeg de i fryseren # Min datter la telefonen min i ene skoen min. Lette etter den i ett døgn. Datter sa hun hadde gjemt den, men glemt hvor.. Fant den da jeg måtte ut å handle. Skoen var ikke behagelig på foten med telefon inni Og hun bare "aaah, der gjemte jeg den ja. Hadde glemt det jeg mamma" # Klarte å forveksle arbeidsdag. Kom på jobb, dagen før jeg skulle. Oppdaget det et par timer senere Følte meg litt dum # Har glemt igjen telefonen på biltaket.. Den døde for å si det mildt. # Klarte å ta såpe i håret i stedet for sjampo... Man kan si jeg har blitt mer oppmerksom på hvor jeg legger ting. Jeg har blitt veldig flink til å huske hva jeg gjorde sist, og leter der først, i rekkefølge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. april 2017 #1010 Del Skrevet 20. april 2017 På 10.10.2010 den 19.03, AnonymBruker skrev: Jeg klarte å helle appelsinjuice på frokostblandingen en gang.. Hvordan smakte det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. april 2017 #1011 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg tok ut 800kr og glemte å ta dem med 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 20. april 2017 #1012 Del Skrevet 20. april 2017 Fulgte råd fra en som nylig har gått på Nigeriabrevsvindel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. april 2017 #1013 Del Skrevet 20. april 2017 På 7.2.2017 den 22.55, Brimi skrev: Har glemt flere ganger å ta med bankkort når jeg skal handle Pffft, jeg glemte å ta det med hjem igjen etter å ha handlet (det ble stående i kortleseren). Det aller beste var at jeg reiste på ferie dagen etterpå uten å legge merke til at kortet manglet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1014 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg glemte passet mitt på hotellrommet mitt når jeg skulle hjem fra ferie. Det kom heldigvis en stuepike springende med det akkurat når jeg skulle sjekke ut.. En annen ferie så reiste jeg alene. Jeg hadde innbilt meg at jeg skulle reise hjem på lørdag istedenfor fredag. Våknet på fredagen, veldig tidlig og hadde en følelse av at noe var galt, sjekket flybiletten, og så at jeg skulle reise samme dag om bare noen timer. Fikk rasket sammen tingene mine i rekordfart, og heldigvis så var bussen som skulle kjøre til flyplassen forsinket. Puh! blir stresset bare jeg tenker på det. En gang så stjal jeg en truse uten å mene det. Kl var halv åtte og senteret stengte snart. Prøvde på meg masse undertøy, og prøvde da trusene utenpå min egen truse. Så prøvde jeg på meg bh-er og glemte å ta av meg trusa jeg hadde prøvd på meg, (begge trusene var svart så det gikk liksom over i hverandre..). Gikk i kassa og betalte for det undertøyet jeg skulle ha. På vei ut av butikken så piper det. En butikkdame kommer og henter meg, og ser over om de hadde glemt å ta av en alarm på det jeg hadde kjøpt. Det gikk da opp for meg at jeg hadde glemt å ta av meg trusa. MED alarm. Merket ikke det når jeg kledde på meg.. Butikkdama ble veldig streng og sa at hun tilkalte vekter og at alle tyveri ble anmeldt. Jeg prøvde desperat å forklare at jeg ikke hadde gjort det med vilje. Så på hun at hun ikke trodde meg, og sa "det sier de alle". Måtte bli med på bakrommet og gå på do og ta av meg trusa. Vekteren kom, og tok da ut alt undertøyet jeg hadde kjøpt, og jeg var dritflau for det var jo sexy undertøy. Jeg ble anmeldt, mens jeg satt der og grein. Fikk bot på 800 kr for ei truse som kostet 79 kr. Kunne også velge å sitte i fengsel i 8 dager. Jeg ringte foreldrene mine etterpå og grein mine modige tårer, og de holdt på å le seg ihjel fordi de vet hvor distré jeg er. Jeg klaget på boten med et langt brev, som inneholdt omtrent det som står over, med en bønn om å slippe å betale den. Fikk svar etter noen uker om at saken var henlagt etter bevisets stilling. Tenker at hun som fikk brevet måtte ha moret seg kongelig Får fortsatt noia når alarmen går i butikker selv om jeg ikke er på vei ut av butikken. Er nå i utredning for ADD - (ADHD uoppmerksom type) lurer på hvor mange flere her som har en sånn diagnose Anonymkode: 9253e...bfc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 21. april 2017 #1015 Del Skrevet 21. april 2017 Jeg bakte kanelboller.... Lukten var riktig og både jeg og samboer gledet oss til kanelboller... merket ikke noe før jeg tok den første biten. Synd vi hadde salt og sukker i to bokser som likner veldig på hverandre. Selvsagt tok jeg feil. De gikk rett i søppelet Bakte nye boller som ble veldig gode da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1016 Del Skrevet 21. april 2017 21 minutter siden, altflyter skrev: Jeg bakte kanelboller.... Lukten var riktig og både jeg og samboer gledet oss til kanelboller... merket ikke noe før jeg tok den første biten. Synd vi hadde salt og sukker i to bokser som likner veldig på hverandre. Selvsagt tok jeg feil. De gikk rett i søppelet Bakte nye boller som ble veldig gode da Anonymkode: 1b211...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 27. juni 2017 #1017 Del Skrevet 27. juni 2017 Jeg har ADD (Eller ADOS som jeg kaller det - Attention Deficit.. Oooh! Shiny!) og jeg er lett å distrahere. Jeg går mye frem og tilbake mellom rom både hjemme og på jobb fordi jeg ikke aner hva jeg skulle hente, gjøre eller hvor jeg har lagt fra meg ting. Forrige uke kjøpte jeg meg en litt dyr leppepomade, tok av plasten og lokket og kastet lokket i ei søppelkasse midt i sentrum. Så sto jeg der da, med plastikken i hånda og lurte på om jeg kunne gå gjennom ei søppelkasse midt i byen på lyse dagen med verdigheten i behold. Endte med å pakke leppepomaden pent inn i plasten, hadde en maken hjemme som var neeesten tom, så den gikk i søpla istedet mens lokket ble resirkulert. Samme dagen klarte jeg å gå rundt med en flaske i hånden som egentlig skulle i ett kjøleskap (jobber på pubb) fordi ymse kunder trang hjelp, i sikkert ti-femten minutter (alt for distré til å sette den fra meg). Til slutt gikk flaska i gulvet fordi jeg prøvde å gjøre for mange ting på en gang. Jaja, sånt skjer, og det hadde ikke vært så ille om jeg ikke hadde slått meg selv i ansiktet med moppen jeg brukte for å vaske etter meg, foran en ti-tolv kunder.. Ett par dager senere skulle jeg drikke cola fra ett glass med sugerør og klarte å plukke opp kun sugerøret og ikke glasset.. Kjæresten lo godt da han så meg "drikke" luft fra rett over glasset mitt.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 27. juni 2017 #1018 Del Skrevet 27. juni 2017 I går: Skulle ta med meg iskaffe og et glass og sette meg på stua, som jeg har gjort hver morgen i et år. I går tok jeg heller med smørpakken og et glass. Oppdaget smørpakken når jeg hadde satt meg ned, satt med den i hånda og prøvde å skjønne hva som hadde skjedd, men gikk til slutt tilbake med den til kjøleskapet. Satte glasset og smørpakken inn i kjøleskapet og tok med iskaffe på stua. Lette etter glasset som jeg var sikker på at jeg tok med første gangen, men ga opp og tok et nytt fra skapet. I dag når jeg dusjet: Tok sjampo i hånden, stirret undrende på den stund før jeg kastet den i øynene. For en gangs skyld dusjet jeg uten linser (de hadde nok beskyttet litt), så nå er øynene røde og såre, og jeg må bruke briller i et par dager. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. juni 2017 #1019 Del Skrevet 29. juni 2017 På 27.6.2017 den 16.49, RødeDrage skrev: Jeg har ADD (Eller ADOS som jeg kaller det - Attention Deficit.. Oooh! Shiny!) Elsker det navnet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupperulla Skrevet 2. juli 2017 #1020 Del Skrevet 2. juli 2017 Gikk rundt i stua og blåste ut telys , går bort til TV og blåser på av-knappen ( ja, noen år siden 😉) ikke bare en gang! 3 ganger blåste jeg før jeg skjønte hva jeg gjorde🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå