Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!

Spiralis

Anbefalte innlegg

Er folk så fjerne her, at dere har glemt heile denne morsomme tråden? :fnise:   

Anonymkode: 928d6...630

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte koden på kortet mitt når jeg handlet men husket det veldig godt igjen når jeg kom hjem igjen uten varene, altså hvor typisk er ikke det? :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og jenta på 3 år gjorde oss klare inne i leiligheten til å dra på jobb og i barnehage. Vi tok på oss jakker, luer osv. Ute i fellesgangen har vi skoene våre. Da vi gikk ut dit, fikk jeg på meg skoene mine i en fart og fortsatte mot utgangsdøra mens jeg ropte på minstejenta at vi måtte skynde oss ut i bilen. Kunne ikke skjønne hva hun somla sånn for. Jeg kom tilbake, og der kom hun gående i mot meg og så ut som et spørsmålstegn, stakkars. Ikke så rart, kanskje, der hun tuslet i sokkelesten. Hadde selvfølgelig glemt å ta skoene fra skoskapet ned til henne. Hun må jo ha trodd det hadde rabla for meg, men tenkt at "jaja, jeg får vel bare gjøre som mamma sier, da". 

Endret av Hattifnatten
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tidlig i dag morges skukle jeg få på meg sokker, samtidig som jeg skulle sende noen tekstmeldinger på mobiltelefonen.  Etterpå synes jeg at jeg fremdeles var litt kald på den ene foten, samtidig som den andre foten var varm. 

Når jeg kikket litt nærmere på føttene mine, så la jeg merke til at jeg hadde tatt begge sokkene på den ene foten! Samtidig som den andre foten da fremdeles var uten sokker!  

Jeg får unnskylde med at jeg var veldig trøtt, i dag tidlig. I tillegg hadde jeg veldig mye å tenke på...

:a034:

Anonymkode: 928d6...630

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg klarte å låse venninnen min inne i leiligheten! :hoho:

Hun lå og sov da jeg skulle på jobb, og jeg var som vanlig litt sent ute til bussen. Den vanlige låsen nede var litt vrang, så låste like så greit ekstralåsen i stedet. Vel, den kan ikke åpnes fra innsiden :laugh: 

Hadde jo kunne gått ut vinduet, men likevel litt fjernt :ler: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører til butikken med et mål for øyet; brødposer og balsam. 

Kommer ut av butikken med brokkoli. 

Greit om dette skjedde en gang, men jeg har nå 4 brokkolier liggende i kjøleskapet og ingen balsam eller brødposer. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fireball skrev:

Jeg klarte å låse venninnen min inne i leiligheten! :hoho:

Hun lå og sov da jeg skulle på jobb, og jeg var som vanlig litt sent ute til bussen. Den vanlige låsen nede var litt vrang, så låste like så greit ekstralåsen i stedet. Vel, den kan ikke åpnes fra innsiden :laugh: 

Hadde jo kunne gått ut vinduet, men likevel litt fjernt :ler: 

Jeg kjenner en som kom i samme situasjon.  Hun måtte ringe sjefen sin og forklare at hun ikke kom på jobb fordi kjæresten hennes hadde låst henne inne :ler: 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2010 den 0.05, AnonymBruker skrev:

For en del år tilbake skulle jeg hente datteren min på en aktivitet. Hun ringte og fortalte at hun sto klar utenfor kiosken, og jeg kjørte glad og fornøyd nedover.

Stoppet ved siden av datteren min, og hørte døra gikk opp bak(kjørte suburban den gangen), hører døra går igjen og starter å kjøre. Hilser på henne, og synes nok det er litt rart at hun ikke svarer, men tenker at hun sikkert er sur for ett eller annet. Fortsetter å snakke med henne, men får fremdeles ikke noe svar. Hadde kjørt flere minutter da mobilen ringte og datteren min i en noe frustrert tone spurte hva i alle dager jeg drev med som bare hadde kjørt fra henne.

Fikk snudd bilen mens jeg lo så jeg grein. Hun hadde skulle sette seg inn i setet, men der lå det et telt, så hun lukket igjen døra for å gå rundt på andre siden. Da hadde jeg bare kjørt avgårde, og hun ble stående igjen som et spørsmålstegn. :skratte:

Skal sies at jeg hadde svært lavt stoffskifte på den tiden, så det hadde nok litt av årsaken.

Hahaha! Ser for meg hele scenarioet og den paffe datteren som ble stående å se på at moren kjørte avgårde :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syklet hjem fra jobb (lang tur med mange oppoverbakker), men da jeg står utenfor inngangsdøra kommer jeg på at nøklene ligger i jakka som henger igjen på jobb. Svett og sliten står jeg og banner uttafor mens hunden bjeffer lykkelig rett på innsiden av døra. Jeg legger tingene mine utenfor og hiver meg på sykkelen og sykler helt tilbake på jobb. Når jeg endelig står på kontoret og ser meg rundt, innser jeg at jeg hadde lagt jakka (med nøkler) i sekken, som da ligger pent hjemme foran inngangsdøra. Jeg grein i frustrasjon hele veien hjem....:raven:

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg misliker at saker og ting ser like ut, det være seg dører eller biler. Det er ikke noe hyggelig å prøve å låse opp bilen til noen fremmende, og de TAR deg på fersken:ninja:, samme bil samme farge, men 7 biler lenger bort over der. Klart at jeg måtte vise bilen min og låse opp, smile :overrasket:, og kjøre hjem...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Winza skrev:

Jeg tok ut 800kr en gang og glemte å ta dem og bare gikk derfra :klaske:

Jeg var med moren min en gang da hun gjorde det samme.  Jeg tok pengene og fulgte etter henne og tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tok før hun merket det.  20 minutter senere, mens vi står i kasse i butikken fikk hun plutselig panikk og holdt på å løpe rett ut før jeg fikk stoppet henne og forklart at jeg hadde pengene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kara W skrev:

Jeg var med moren min en gang da hun gjorde det samme.  Jeg tok pengene og fulgte etter henne og tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tok før hun merket det.  20 minutter senere, mens vi står i kasse i butikken fikk hun plutselig panikk og holdt på å løpe rett ut før jeg fikk stoppet henne og forklart at jeg hadde pengene.

Hehe :P Heldigvis ble de satt inn igjen automatisk :) Men fikk helt panikk :P

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dro avgårde med en hund som skulle stelles før utstilling, ankommer hundefrisøren en times tid unna og hun starter samtalen med "ja, og hunden! Hvor er den?"  Hjemme selvfølgelig... :fnise:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Jeg har gått fra varene jeg har kjøpt i matbutikken. 

Jeg har også gått fra jobb til leiligheten. Forsøkt å få nøkkelen til å passe, klø meg i hodet og skjønner ingenting. Helt til jeg kommer på at jeg bor jo ikke her lenger. Hadde flyttet. 

Anonymkode: b9765...4dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått fra varene jeg har kjøpt i matbutikken. 

Jeg har også gått fra jobb til leiligheten. Forsøkt å få nøkkelen til å passe, klø meg i hodet og skjønner ingenting. Helt til jeg kommer på at jeg bor jo ikke her lenger. Hadde flyttet. 

Anonymkode: b9765...4dc

Har de daværende beboerne reagert på det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...