Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Har ingen gode historier for øyeblikket, men kan ikke folk begynne å skrive "fjern" i stedet for "fjærn"? :sjenert:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nuppdupp

har bare tatt feil krydder.. men det som er litt kjipt, er hvis noen ringer meg når jeg sover og bråvåkner av det, kan jeg ha en hel samtale uten å huske hva vi snakket om etterpå. så må ringe tilbake å spørre hva vi snakket om. det er mine eneste hjernedøde øyeblikk :gjeiper: . jeg har blandt annet snakka med telenor når hjernen min sover :gjeiper: fant ut en tid etterpå at jeg hadde bestilt noe derfra :gjeiper: jaja, kostet ikke rare greine hehehe

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg brant bål i forifjord vinter, også var jeg så kald på beina at jeg stilte meg ÅPPI bålet, så begge skiskoene mine smeltet :sjenert:

skoene passer jo ikke inne i bindingene på skiene, så jeg måtte bære dem tilbake :sukk: de skiskoene var sviiiiindyre også!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Angående krydder så gjør jeg med jevne mellomrom den klassiske tabben med å åpne på den siden det er stort hull i stedet for den siden man drysser fra.

At jeg ikke lærer av mine feil på den fronten er ganske flaut egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare tatt feil krydder.. men det som er litt kjipt, er hvis noen ringer meg når jeg sover og bråvåkner av det, kan jeg ha en hel samtale uten å huske det etterpå. så må ringe tilbake å spørre hva vi snakket om. det er mine eneste hjernedøde øyeblikk :gjeiper:

Samme her, hvis de ringer fra jobben f.eks må jeg bare si at gi meg 10 min, så ringer jeg tilbake. Ellers vet jeg ikke hva jeg sier ja til :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang jeg bakte eplekake, og presterte å bruke grillkrydder i stedet for kanel. Oppdaget det ikke før kaken skulle smakes på. Synes det var noe rart ved lukta også, men tenke ikke så mye over det...hehe!

Ellers så presterte jeg å bruke rensemelk i håret i stedet for sjampo for et par dager siden.

Har utallige ganger kastet bestikk i søpla, spesielt etter å spist yoghurt, da blir skjeen ofte med yoghurtbegeret i søpla. Ikke rart bestikket her i huset minsker.

Skulle holde av en topp en gang. I det jeg gikk ut av butikken begynte det å pipe noe voldsomt. Jeg skjønte ingenting før jeg så at jeg holdt toppen i hånda og var på vei ut av butikken. Tror det er et øyeblikk jeg vil huske i lang tid fremover. Halve butikken så på meg med morderblikk og ekspiditøren trodde sikkert jeg hadde tenkt å ta den. (men halo! Hvem stjeler et klesplagg på den måten!?!) Kom heldigvis tilbake senere og kjøpte den.

Ja, jeg er fjern person :popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig ikke en direkte tabbe, men litt kjedelig likevel;

Nattevakta ringte meg kl 4.30 på morgenkvisten for å høre om jeg kunne komme på tidligvakt kl 7 siden ei var blitt syk. Helt i ørska svarte jeg ja. Sovnet fort igjen.....

Våknet brått kl 6 og lurte på om jeg hadde drømt, ringte til jobben for å spørre om jeg virkelig var oppsatt på vakt. Joda......var bare å komme seg opp av senga.. :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Egentlig ikke en direkte tabbe, men litt kjedelig likevel;

Nattevakta ringte meg kl 4.30 på morgenkvisten for å høre om jeg kunne komme på tidligvakt kl 7 siden ei var blitt syk. Helt i ørska svarte jeg ja. Sovnet fort igjen.....

Våknet brått kl 6 og lurte på om jeg hadde drømt, ringte til jobben for å spørre om jeg virkelig var oppsatt på vakt. Joda......var bare å komme seg opp av senga.. :sjenert:

vil ikke si at du var fjern her altså :fnise:

heller lettere imponert over at du faktisk våknet av deg selv kl 6, og faktisk husket at telefonen din hadde ringt på natten ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke si at du var fjern her altså :fnise:

heller lettere imponert over at du faktisk våknet av deg selv kl 6, og faktisk husket at telefonen din hadde ringt på natten ;)

Jeg våkner som oftest i 6-tida hver morgen :gjeiper: selv på helg...... Har ei frøken som er morgenfugl og starter dagen en plass mellom 5.30 og 6...

Var seriøst usikker på om jeg hadde drømt at tlf ringte eller om det hadde skjedd på ordentlig. Litt kjipt da jeg hadde fridag den dagen, og i tillegg hadde jeg hatt seinvakt kvelden før..........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Det var godt gjort!

Vi var i sportsbutikken dagen før farsdag, for mannen trengte nye tursko. Mens han prøver de på står jeg og treåringen et par meter unna og diskuterer hva vi skal kjøpe i farsdagspresang (3-åringer prater ikke lavt, og jeg gir helt opp å prøve å skjule det for mannen). Vi tar med oss et par hansker og noen andre småting og stiller oss sammen med mannen i kassen. Jeg betaler og gir posen til guttungen med beskjed om å ikke si noe til pappa, så han løper straks bort og sier "Jeg skal ikke fortelle deg hva som ligger i posen min, pappa!" Neste morgen presterer han å være overrasket over gaven og lurte på når vi kjøpte det!

Skjønte ikke denne? :sjenert: Litt

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

jeg brant bål i forifjord vinter, også var jeg så kald på beina at jeg stilte meg ÅPPI bålet, så begge skiskoene mine smeltet :sjenert:

skoene passer jo ikke inne i bindingene på skiene, så jeg måtte bære dem tilbake :sukk: de skiskoene var sviiiiindyre også!

var du full eller hehehehe ;) neida bare tuller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hehe, herlig tråd :popcorn:

Blir skremt av meg selv noen ganger.

En gang dro jeg på jobb, oppdaget at adgangskortet ikke funket, og så gikk det opp for meg at jeg var hos gamlejobben. Og det var ikke første dagen i ny jobb engang, men noen uker uti. Til mitt forsvar var jeg i veldig dype tanker.

Jeg har et problem med flaskepantelapper. De blir alltid med meg hjem igjen. Av og til samler jeg dem opp og går bevisst på butikken med dem i hånda, men joda, har også skjedd at jeg da har puttet dem i lomma når jeg kommer til kassa fordi de er i veien når jeg skal ta frem lommeboka. Går sånne ut på dato? Fant en fra 2006 her om dagen.. :sjenert:

En gang jeg skulle ta banen stemplet jeg siste klipp på kortet, og siden det da ikke var flere klipp igjen så kastet jeg det i nærmeste søppelbøtte. Skjønte ikke hva jeg hadde gjort før vi var langt avgårde. Lengste turen i mitt liv.

2006 :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

var du full eller hehehehe ;) neida bare tuller

kunne ønske jeg kunne si ja til det :sjenert: men dette var da jeg jobbet på barneskole og hadde med 1.klassingene ut på skitur...så jeg var nok klinkende edru :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på cruise med min kjære og så lurte jeg på om de hadde dagens aviser og slikt på cruiset :eeeh: Dette var da på cruise i Karibien, så å få aviser dit skulle godt gjøres.

Ikke alltid man tenker seg om før man snakker nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg hadde "mista" mobilen min på kino. Fant det ut ca 20 min fra kinoen. Ringte til mamma og ba hun møte meg, gikk av bussen og venta på hu. Så kjørte vi vel et kvarter før jeg oppdaga mobilen i lomma..

(Hjemmefra og til der jeg sto å venta tok det et kvarter å kjøre. :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nuppdupp

kunne ønske jeg kunne si ja til det :sjenert: men dette var da jeg jobbet på barneskole og hadde med 1.klassingene ut på skitur...så jeg var nok klinkende edru :sjenert:

hehe. du får kjøpe deg brannsikre sko ;) jeg tror faktisk det finnes hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Var på cruise med min kjære og så lurte jeg på om de hadde dagens aviser og slikt på cruiset :eeeh: Dette var da på cruise i Karibien, så å få aviser dit skulle godt gjøres.

Ikke alltid man tenker seg om før man snakker nei.

:skratte:

jeg kunne helt sikkert ha sagt det samme selv! for da jeg leste denne første setningen din, så tenkte jeg; "eeeh, ja? hva så? de har jo dagbladet og vg i sydenlandene" , men da jeg leste litt videre, så måtte jeg klaske meg ganske hardt i panna slik ---> :klaske: hehehee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hehe. du får kjøpe deg brannsikre sko ;) jeg tror faktisk det finnes hehehe

hehee, xen min pleide å spøke med at han skulle brannsikre hele meg. jeg har nemlig utallige brannsår-arr oppover innsiden av armene, så hvis jeg hadde giddet så kunne jeg ha skrevet side opp og side ned i denne tråden om hvor fjern jeg har vært og brent meg 345425 ganger! jeg har svimerke-hull på en del klær også :sjenert: fordi jeg har enten sittet oppå en ovn eller stått omtrent inni peisen fordi jeg er så ufattelig kald hele tiden!! :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...