Lutetium 71 Skrevet 5. oktober 2011 #401 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg trodde forresten at jeg aldri skulle få lagt meg i går kveld.. Jeg hadde sittet oppe etter mannen gikk og la seg, for jeg skulle absolutt se ferdig den skumle filmen jeg var midt inni. Så da filmen var slutt, og jeg var livredd selvfølgelig, skyndte jeg meg å låse døra, slå av alle lysa, pusse tenner og hoppe opp i senge og dra dyna godt opp over ørene (sånn at ingenting "farlig" kan ta meg ) Da jeg endelig har kommet dit, så husker jeg at jeg hadde tenkt å ta med meg boka mi fra stua, sånn at jeg kunne lese litt for å bli trøtt. Den hadde jeg glemt. Så da var det opp igjen av senga, på igjen med alle lys (mørkredd, og spesielt i går!), finner boka, skrur av lysene igjen og løper tilbake. Med dyna trygt over ørene igjen husker jeg at mobilen ligger igjen på stua, og den MÅ jeg jo bare ha tilgjengelig 24/7 . Samme prosedyre gjentas. Av med lysene igjen, og under dyna. Da oppdager jeg det jeg har visst lenge: Mobilen er strømtom. Laderen er på stua. Løper ut på stua igjen, denne gang orker jeg ikke å slå på lysa, så det ender med at jeg snubler i en lenestol og ligger og kaver på gulvet. På vei tilbake med mobilladeren i hånda husker jeg at babymonitoren også ligger på stua, og den er kjekk å ha, så henter jeg den. Vel oppe i senga igjen så kjenner jeg at jeg må tisse... Det er ikke så greit!! Serial-tasking? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teqi Skrevet 6. oktober 2011 #402 Del Skrevet 6. oktober 2011 Dette greide jeg å gjøre nettopp.. Jeg bor i ett gammelt hus, med store vinduer i alle rom. Også på badet. Hvertfall, jeg skulle ta meg en dusj, strippet meg, fant frem tannbørste og tannkrem og spradet inn i dusjen.. Midt i shamponeringen ser jeg at "damn, har glemt å ta ned rullegardinen" Midt på natten som det er sprader jeg ut av dusjen for å rulle ned, stopper på veien for å se meg selv i speilet og slenge fra meg tannbørsten. Så ser jeg avismannen komme, hyggelig som jeg er vinker jeg og tydelig hilser på.. Ser han brukte litt vel mer tid enn vanlig men tenker ikke over det, ruller ned gardinen og tusler inn i dusjen igjen.. Først når jeg står å tar balsam i håret kobler jeg hva jeg har gjort... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. oktober 2011 #403 Del Skrevet 6. oktober 2011 Oh, jeg har en til om mamma Og det var i forbindelse med konfirmasjonen min. Hun var naturligvis stresset som fy, og når vi stoppet utfor kirka og kommet oss omtrent inn i lokalet, så ser mamma at hun hadde tøflene på! D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 9. oktober 2011 #404 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg gikk nedover gata, selvsagt en befolket gate, med bilnøklene mine i ene handa, og en sjokolade i andre. Jeg spiste ferdig sjokoladen og så etter en søppelunk jeg kunne hive papiret i. Før jeg fikk tenkt meg om, kasta jeg bilnøklene mine ned i den halvfulle ekle søppeldunken! Skrekk og gru det var ingen andre muligheter enn å stikke handa inn og se om jeg fikk fat i dem! Mens jeg stod der og gravde etter nøklene mine så kom det en fyr bort til meg, pirka meg på skuldra og ga meg en 20-30 kr i veksel mens han så medfølende på meg. Dobbeltfaen, prøvde å forklare fadesen, men han bare rista på hodet og gikk sin vei. Endte opp med at jeg fikk tak i securitas som fikk tak i en søppeltømmer og fikk ham til å komme og skru løs hele skiten, og da fikk jeg nøklene mine igjen. Og ja, de flirte godt må vite. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. oktober 2011 #405 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg skiftet sengetøy, og skulle legge det gamle i skittentøyet. Putetrekk og laken ble lagt i skittentøyskurven, men hvor søren var dynetrekke. Jeg kunne ikke finne det noen steder, men det måtte jo være et sted. Til slutt oppdaget jeg at jeg hadde klart å tre det rene dynetrekket utenpå det skittene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 10. oktober 2011 #406 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg gikk nedover gata, selvsagt en befolket gate, med bilnøklene mine i ene handa, og en sjokolade i andre. Jeg spiste ferdig sjokoladen og så etter en søppelunk jeg kunne hive papiret i. Før jeg fikk tenkt meg om, kasta jeg bilnøklene mine ned i den halvfulle ekle søppeldunken! Skrekk og gru det var ingen andre muligheter enn å stikke handa inn og se om jeg fikk fat i dem! Mens jeg stod der og gravde etter nøklene mine så kom det en fyr bort til meg, pirka meg på skuldra og ga meg en 20-30 kr i veksel mens han så medfølende på meg. Dobbeltfaen, prøvde å forklare fadesen, men han bare rista på hodet og gikk sin vei. Endte opp med at jeg fikk tak i securitas som fikk tak i en søppeltømmer og fikk ham til å komme og skru løs hele skiten, og da fikk jeg nøklene mine igjen. Og ja, de flirte godt må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_tralala Skrevet 10. oktober 2011 #407 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg skiftet sengetøy, og skulle legge det gamle i skittentøyet. Putetrekk og laken ble lagt i skittentøyskurven, men hvor søren var dynetrekke. Jeg kunne ikke finne det noen steder, men det måtte jo være et sted. Til slutt oppdaget jeg at jeg hadde klart å tre det rene dynetrekket utenpå det skittene. haha, det har kjæresten min gjort også, bare at det var putetrekket "Hvorfor i alle dager har vi hvite putetrekk?? Det er jo umulig å se om de er på!" hehehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 11. oktober 2011 #408 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kom nettop på at jeg har glemt å lage middag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teqi Skrevet 13. oktober 2011 #409 Del Skrevet 13. oktober 2011 *dytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. oktober 2011 #410 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Tja, jeg har en historie hvor jeg følte meg rimelig fjærn etterpå. Dette skjedde den gang jeg fremdeles bodde hos mine foreldre. De hadde reist bort og jeg var hjemme alene. Jeg satte meg godt ned i godstolen for å se på tv og nøt å ha hele huset for meg selv. Plutselig ser jeg at lyset på verandaen slår seg på. Og deretter av. Stua ligger slik til at man ser rett ut på verandaen. Poenget er dog det at bryteren til utelysene på verandaen er på soverommet til mine foreldre. Ergo, jeg rykket selvsagt til der jeg satt. Når lysene hadde drevet å slå seg av og på flere ganger listet jeg meg ut på kjøkkenet, tok frem den største kniven jeg kunne finne og listet meg mot soverommet til mamma og pappa. Med hjertet i halsen rev jeg opp døren og jeg trodde nesten jeg skulle svime av. Og hva ventet meg? Ingenting.(..) Kan tro jeg følte meg rimelig dum i etterkant, det viste seg nemlig at mamma og pappa hadde skiftet ut lyspæren på verdaen med en som slår seg av og på selv ettersom hvor mørkt/lyst det er. Mvh Yvonne Endret 13. oktober 2011 av Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposaa Skrevet 13. oktober 2011 #411 Del Skrevet 13. oktober 2011 I blant så kobler hjernen min seg helt av. Mennesker jeg er sammen med kan sitte og snakke til meg i evigheter, mens jeg nikker eller sier ja/nei til svar, uten at jeg egentlig reagerer på at jeg faktisk blir snakket til. Ellers så har jeg glemt igjen mobilen på plenen til neste morgen, puttet fjernkontrollen i fryseren istedet for noe annet, settet meg i feil bil, hatt klær på vranga og maaaaasse mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. oktober 2011 #412 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kom på en til. Tidligere var jeg dommer, hvor det var krav om å være riktig antrukket. Siden det ikke akkurat er mange kvinnelige dommere innen denne idretten måtte jeg ha på meg en habitt mest beregnet på menn, deriblant mokasinaktige sko funnet på herreavdelingen. Uansett, disse lignet veldig på de pappa også bruker, og tror dere ikke jeg klarte å ta med meg feil sko? Så der sto jeg, en hel dag, i sko som var 4-5 størrelser for store. De må jo ha trodd jeg hadde de pailabbene. Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lintin Skrevet 13. oktober 2011 #413 Del Skrevet 13. oktober 2011 * Gå på tur med hunden og morningen....og glemt huden hjemme * Gått på jobb i tøfler * Gått på tur med huden om morningen i pysjen :omg: Jeg er visst litt mer enn middels trøtt og svimete om morningene.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 13. oktober 2011 #414 Del Skrevet 13. oktober 2011 * Gå på tur med hunden og morningen....og glemt huden hjemme * Gått på jobb i tøfler * Gått på tur med huden om morningen i pysjen :omg: Jeg er visst litt mer enn middels trøtt og svimete om morningene.... hehe... når du glemmer huden hjemme... da er du glemsk ja... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 13. oktober 2011 #415 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vel, det var en episode med ei venninne for noen år siden, vi skulle på konsert, vi visste godt hvor, men vi gikk rundt og skravla og før vi visste ordet av det var vi på en helt annen kant av byen... Som var ca 10 - 15 min unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThatWoodcut Skrevet 13. oktober 2011 #416 Del Skrevet 13. oktober 2011 Noenganger sier jeg også "Takk skal du ha" til Milkshakemaskinen etter den har fylt et glass, fordi jeg er så vant til å si det når folk har betalt med kort.. Når vi setter inn penger i safen på jobb kommer det en kvittering som vi må legge i kassa. Det er mange ganger jeg spør safen "vil du ha kvitteringen?", fordi jeg er så vant til å si det når en kvittering kommer ut. Jeg har også spurt kunder om de vil ha chipen, ikke kvittering. Og "sett inn kvitteringen der" istedenfor "sett inn chipen der" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 14. oktober 2011 #417 Del Skrevet 14. oktober 2011 Når vi setter inn penger i safen på jobb kommer det en kvittering som vi må legge i kassa. Det er mange ganger jeg spør safen "vil du ha kvitteringen?", fordi jeg er så vant til å si det når en kvittering kommer ut. Jeg har også spurt kunder om de vil ha chipen, ikke kvittering. Og "sett inn kvitteringen der" istedenfor "sett inn chipen der" Jeg driter meg også ut sånn innimellom: For etternavn bruker du bare romnummer og internett. Og: Jeg trenger bare legitimasjon og pass. (i stedet for legitimasjon og kredittkort) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøydokke Anna Skrevet 16. oktober 2011 #418 Del Skrevet 16. oktober 2011 Her om dagen klarte jeg å ta på spenol på pizzaen istedet for ketchup 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 16. oktober 2011 #419 Del Skrevet 16. oktober 2011 vel fjærn eller flaut iallefall. Jeg skulle på møte på sas hotellet i byen, øverste ansvarlige fra alle avdelingskontor skulle samles. Jeg forsov meg selvsagt, og alt måtte skje i full fart. Løp til t-banen og jeg merket at det var et og annet snøfnugg i lufta. Vel fremme til SAS hotellet kastet jeg med formelig inn på møterommet, møtet var såvidt begynt. Introduksjon av en og en som skulle fortelle hvem de var og hva de gjorde. Syns det gikk veldig greitt alt, bare at alle så litt vel mye på meg.. da jeg kom ut til første pause oppdaget jeg at pga. litt lange øyevipper og pga. at det snødde så hadde mascaraen smittet av og blitt sittende oppå øyelokket rett under øyebrynet på hvert øye så jeg hadde to svarte striper som øyebryn. Jaja meg glemte de iallefall ikke så lett.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. oktober 2011 #420 Del Skrevet 16. oktober 2011 Her om dagen klarte jeg å ta på spenol på pizzaen istedet for ketchup Det var godt gjort! Vi var i sportsbutikken dagen før farsdag, for mannen trengte nye tursko. Mens han prøver de på står jeg og treåringen et par meter unna og diskuterer hva vi skal kjøpe i farsdagspresang (3-åringer prater ikke lavt, og jeg gir helt opp å prøve å skjule det for mannen). Vi tar med oss et par hansker og noen andre småting og stiller oss sammen med mannen i kassen. Jeg betaler og gir posen til guttungen med beskjed om å ikke si noe til pappa, så han løper straks bort og sier "Jeg skal ikke fortelle deg hva som ligger i posen min, pappa!" Neste morgen presterer han å være overrasket over gaven og lurte på når vi kjøpte det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå