Gå til innhold

Trenger virkelig julegavetips


Gjest Gjest_jente17

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente17

Hei!

Jeg er ei jente på 17 år som har en kjæreste på 22 år, og vi har vært sammen siden januar. Nå nærmer det jo seg jul, men jeg har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe til ham. Til bursdagen hadde jeg også store problemer, han fikk et hjemmelaga kort og et dikt jeg har skrevet selv, og en kjøleskapmagnet som det står glad i deg på. Så jeg tenkte jeg må gi noe mer til jul.

Han har en jobb som han tjener veldig bra på, så han kan liksom kjøpe seg det han vil, når han vil. Nesten. Og jeg er jo bare 17 år, bor hjemme og tjener ikke egne penger, så jeg kan ikke kjøpe noe som er så veldig dyrt.

Han er ikke så glad i bøker, han har ihvertfall ikke lest noe mens vi har vært sammen. Og smykker, han bruker ikke det så mye heller.

Noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen dvd han liker?

du kan få ganske billige dvd på ulike plasser. playcom har oft 3 for 200kr.

du kan se på platekompaniet.no cdon.com. finn.no homeenter.com dvdhuset.no

de pleier å ha noen gode tilbuder på nye og gamle filmer og serier.

i utenlandske aktører kan du se på ginza.se amazon.co.uk men da bør du bestille snart, leveringstid kan gå opp til 1mnd.

kinobilett pg en sjokolade han like godt kanskje?

Bladkongen.no har bra tilbud på tegneserier og ulike blader om han liker å lse slikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Hjemmelaget gavekort på feks valgfri massasje

* Gavekort på 2 kinobiletter

* Gavekort på bobkjøring for 2 (koster da i overkant av 400,-kr for to pers)

* Bildealbum fylt med bilder av dere to

* Gavekort på romantisk middag

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Play.com har mange gode tilbud på DVD og musikk, hvis det er du er ute etter.

En ting du kan kjøpe som kan være litt morsomt er feks boksere med tegneseriefigurer og lignende. Jeg har hvertfall kjøpt boksere med Simpsons-figurer på til min samboer for noen år tilbake og han får sokker med Simpson i år :)

Enkelt, rimelig og veldig morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Gåveabonnement på Pondus eller anna blad han likar

- Spel til spelkonsoll/pc

- Fotobok med bilder av dokke to

- Klokke

- Fargerik bokser

- Personleg t-skjorte e.l. (f.eks her: www.klesdesigner.no eller www.steikjefine.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodetelefoner

skjerf

Min favoritt er faktisk kalender. Fikk kalender til jul av min kjære med kjærestebilder av oss på. De hadde tilbud på fotoknudsen.no til 149 kr stykket så jeg. Da kan han jo nyte gaven hele året. Ellers er DVD og snop en vinner hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_jente17

Hei!

Tusen takk for alle tipsene! :smilorange:

Det der med å designe egne klær, det har jeg tenkt på og jeg har så lyst, så lyst! Men pappa liker ikke å betale med kort over nettet og det er ingen annen mulighet på de sidene som ble nevnt. Jeg har vært inne på Spreadshirt og det er vel samme leverandør eller hva jeg skal si...

Og det er så trist for jeg har designet undertøy til både meg og han... :frown:

Kalender og fotobok har jeg også tenkt på, men jeg har ingen bilder og det har ikke han heller.. :sjenert:

Jeg tror det blir et armbånd, abbonement på Pondus og en boxer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...