Gå til innhold

liker mindretallet av kvinner analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kan ikke si jeg liker analsex. har prøvd ett par ganger å få det til, men

det føles veldi feil for meg idet han begynner å presser seg inn der! følelsen er bare rett og slett ubehageli!

Endret av Danserinnen
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Danserinne. For å si det klart, skal han ha analsex, så kan han skaffe seg en type.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er i midten av førtiårene, og jeg hadde analsex for første gang i går. :) Til min store overraskelse var det ikke det minste vondt, til tross for ganske lite oppvarming, og minimal bruk av glidemiddel. Ikke opplevde jeg at det føltes åpent etterpå heller. Og jeg har heller ikke hatt andre typer ubehagelige ettervirkninger. Så det oppleves nok veldig forskjellig fra kvinne til kvinne!

Skrevet

Til TS; Om du skal finne ut hva som er mest vanlig må du nesten lage en spørreundersøkelse.

Mange er negative i denne tråden, så du må nok spørre tilstrekkelig mange, og sende rundt til alle typer kvinner :jepp:

Selv liker jeg det veldig godt! Er dog litt redd for å bli slapp/skadet på noe vis, og prøver å begrense det til kanskje en gang i mnd. Når man prøver å begrense noe får man enda mer lyst, og er inne i en god sirkel :lur: Det er gjerne mest aktuelt når man har god tid og stemning, og er skikkelig kåt. Funker dårlig med analsex under en kjapp en på kjøkkenbenken..

Respekter dama om hun ikke vil. Å presse henne gjør det bare verre. Liker hun at du stryker utenfor anus? Det var slik det begynte for meg. Kjæresten nærmet seg området, merket at jeg likte det, og strøk forsiktig utenfor. Han hadde ikke regnet med at jeg skulle like det, så han presset absolutt ikke på. Siden han ikke prøvde noe mer ble jeg etterhvert avslappet og begynte å få lyst til å kjenne noe innenfor også. Først en finger, og når det gikk fint økte vi på.

Får noen helt fantastiske orgasmer når han tar meg bak, samtidig som jeg bruker fingrene foran :rødme:

Skrevet

he he, var noe tilsvarende dama også sa en gang:)

Men jeg "forsvarer" meg med å si at jeg er en heteroseksuell gutt som IKKE liker å få ting inni meg. Det er vell slik at dere kvinner liker å få en stiv pikk inni dere, også muligens i rompa innimellom, så lenge det ikke gjør for vondt? Jeg har ganske normal omkrets, så penisen min er absolutt ikke for stor og jeg vet jo at en del kvinner får sterkere orgamse av analsex!?

Ja, for en mann blir automatisk uheterofil av å like å få noe opp i rompa :redd: Det er det samme som å si at lesbiske som liker dildo egentlig vil ha en mann med pikk i stede :slår:

Skrevet

hei, dama mi tenner abosloutt ikke på anal sex, noe som jeg syntes er litt synd, siden dette er noe som tenner meg veldig!:(

Vi har prøvd litt, med glidemidell, og det gikk ganske fint, siden jeg ikke er alt for stor, men jeg gadd ikke å fullføre, siden jeg merket at hun ikke likte det særlig!

Derfor ønsker jeg å spørre om de fleste kvinner ikke tenner på analsex?I følge en del tråder her på kvinneguiden, så virker det jo som at det er en del kvinner som liker det ganske godt, men det er kanskje flertallet av kvinner som ikke har "lært" seg å like det?

Jeg klarer jo fint å leve med at dama ikke vill ha analsex, men må ærlig innrømme at det hadde vært en fin bonus i sexlivet:)

Jeg er en av dem som ikke har noe imot analsex,jeg klarer meg pent uten det for det gir ikke meg noen annen nytelse enn å vite at partneren min har det godt. Han jeg er sammen med nå, liker ikke anal, men en annen jeg var sammen med, var besatt på det. De første 10-15 gangene er det ubehagelig eller vondt i noen tilfeller,analen er trang og lukkemuskelen er sterk. Og når penis presses inn i anal, føles det rett og slett som om man må på do.

Visst det viser seg at anal sex er noe hun vil prøve flere ganger, så ta det rolig, bruk mye glidekrem og varm henne opp, de første gangene kan du for eksempel bare ta penisen cm for cm inn (uten og "jokke") helt til hun gir beskjed om at det er ubehagelig,så trekker du deg ut også prøver dere igjen en annen dag og kansje tar penis lenger inn. Ta det sakte og roooli og snakk med henne, så hun føler seg fri for å kunne si at det er vondt eller ubehagelig. Men først og fremst er dette noe dere må snakke om. Hvis hun ikke vil ha anal sex, er det bare slik det er.

• Liker 1
Skrevet

Digger analsex. Det er nesten like deilig som vanlig sex :)

Gjest Manndig
Skrevet

Personlig vil jeg ikke ha analsex.

Vil du ha analsex fordi du blir tent av å penis oppi ett nytt hull? Eller er det fordi du får en følelse av makt og dominas..?

Veldig glad for at min kjæreste respekterer at rompa er en no-sone..

Jepp, dette er noen viktige elementer som er med på at jeg tenner veldig på analsex.

Heldigvis for meg liker kona at jeg er den som har styringen i senga, og at hun får kraftige orgasmer de gangene jeg tar henne i analen.

Veldig glad for at rompa hennes ikke er en no-sone...

Gjest Manndig
Skrevet

Personlig vil jeg ikke ha analsex.

Vil du ha analsex fordi du blir tent av å penis oppi ett nytt hull? Eller er det fordi du får en følelse av makt og dominas..?

Veldig glad for at min kjæreste respekterer at rompa er en no-sone..

Jepp, dette er noen viktige elementer som er med på at jeg tenner veldig på analsex.

Heldigvis for meg liker kona at jeg er den som har styringen i senga, og at hun får kraftige orgasmer de gangene jeg tar henne i analen.

Veldig glad for at rompa hennes ikkeer en no-sone...

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Noen kvinner tror ikke de liker analsex. De prøver og finner ut at de faktisk ikke liker det. Noen kvinner tror ikke de liker analsex. De prøver og finner ut at de faktisk liker det. Sånn er det for menn også - tror jeg.

Skrevet

Noen kvinner tror ikke de liker analsex. De prøver og finner ut at de faktisk ikke liker det. Noen kvinner tror ikke de liker analsex. De prøver og finner ut at de faktisk liker det. Sånn er det for menn også - tror jeg.

Hadde det ikke vært for homofobien enkelte heterofile menn besitter, vil jeg tro at langt flere menn enn kvinner hadde likt analsex(og vært åpne om det overfor partneren sin), da av den enkle grunn at menn har prostata i rumpen. Kvinner har ingenting "der inne" det er godt å få stimulert, og jeg kan dermed ikke skjønne hvordan analsex kan være godt for oss? Klart, det kan være nytt og spennende, og gi et "kick", men kan det virkelig være spesielt godt?

• Liker 1
Gjest MikeWaters
Skrevet

men kan det virkelig være spesielt godt?

Det samme gjelder vel oralsex, og annen "enveisstimulanse". Noen mennesker blir veldig tent av at andre har det godt, da blir det liksom godt for en selv også, men klart folk er forskjellige :)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hadde det ikke vært for homofobien enkelte heterofile menn besitter, vil jeg tro at langt flere menn enn kvinner hadde likt analsex(og vært åpne om det overfor partneren sin),

Vel, så lenge det fremdeles er tabu for menn å innrømme noe så simpelt som at de leser typiske kvinneblader (på tross av at undersøkelser viser at mange av bladene har flere mannlige lesere enn mannebladene), så tror jeg vi har en lang vei å gå når det gjelder å torpedere myten om at analstimulering har noe med homofili å gjøre.

Skrevet

Ikke i nærheten av å friste med analsex, for meg har ikke analen noe med sex å gjøre.

Heldigvis har min kjære samme oppfatning, så jeg slipper presset.

Ler meg ihjel av ts sitt syn på homofili, det har IKKE noe med saken å gjøre!

Det finnes homofile som ikke vil ha noe i rumpa også, til opplysning!

:scorpis:

• Liker 4
Skrevet

Det samme gjelder vel oralsex, og annen "enveisstimulanse". Noen mennesker blir veldig tent av at andre har det godt, da blir det liksom godt for en selv også, men klart folk er forskjellige :)

Men oralsex kan det da sbolutt være en glede å gi, i det minste efter min mening. Da er det et stort bonus at partneren nyter å motta, men jeg(og jeg vil anta at det gjelder for en del andre også?)gjør det da altså også for min egen skyld(kall det gjerne en vinn - vinnsituasjon). At noen kvinner derimot tenner på å få en penis opp i analen, og da utelukkende fordi det tenner partneren, har jeg vanskelig for å forstå, men for all del; hver sin lyst(og all den tid jeg heller mot kvinner, er jeg antakelig helt feil person til å uttale meg i denne sammenhengen).

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Men oralsex kan det da sbolutt være en glede å gi, i det minste efter min mening. Da er det et stort bonus at partneren nyter å motta, men jeg(og jeg vil anta at det gjelder for en del andre også?)gjør det da altså også for min egen skyld(kall det gjerne en vinn - vinnsituasjon). At noen kvinner derimot tenner på å få en penis opp i analen, og da utelukkende fordi det tenner partneren, har jeg vanskelig for å forstå, men for all del; hver sin lyst(og all den tid jeg heller mot kvinner, er jeg antakelig helt feil person til å uttale meg i denne sammenhengen).

Her må jeg protestere. Jeg blir veldig tent av å gi kjæresten min oralsex, til tross for at jeg ikke får noe ut av det rent fysiologisk. Jeg tenner ikke på å ha analsex med ham, og det er kanskje uvanlig å gjøre det, men det er sikkert flust med damer som liker det og tenner på det fordi partneren har glede av det. Jeg hadde ikke hatt noen glede av oralsex hvis kjæresten min hadde vært likegyldig til det. Jeg hadde ikke gjort det utelukkende for min egen skyld, men med den responsen jeg får blir det noe jeg gjør ofte og som jeg gleder meg til å gjøre. Det gjelder sikkert en del damer som har analsex også?

Kanskje derfor jeg ikke er særlig glad i analsex heller; kjæresten bryr seg ikke så kraftig om det, når det kommer til stykket.

Endret av Airi Chikako
Skrevet

Her må jeg protestere. Jeg blir veldig tent av å gi kjæresten min oralsex, til tross for at jeg ikke får noe ut av det rent fysiologisk. Jeg tenner ikke på å ha analsex med ham, og det er kanskje uvanlig å gjøre det, men det er sikkert flust med damer som liker det og tenner på det fordi partneren har glede av det. Jeg hadde ikke hatt noen glede av oralsex hvis kjæresten min hadde vært likegyldig til det. Jeg hadde ikke gjort det utelukkende for min egen skyld, men med den responsen jeg får blir det noe jeg gjør ofte og som jeg gleder meg til å gjøre. Det gjelder sikkert en del damer som har analsex også?

Kanskje derfor jeg ikke er særlig glad i analsex heller; kjæresten bryr seg ikke så kraftig om det, når det kommer til stykket.

¨

Jeg tror ikke vi er så uenige når alt kommer til alt. Sex må man være to om, og skal jeg nyte noe, er jeg avhengig av at partneren min også nyter det. Det betyr dog ikke at jeg kunne tenne på noe jeg i utgangspunktet absolutt ikke liker fordi partneren min tenner på det, og jeg antar at jeg hadde problemer med å forholde meg til en partner som ville ha meg til å gjøre noe jeg overhodet ikke ville, utelukkende fordi vedkommende tente på det(det samme gjelder selvsagt for mitt vedkommende: Jeg vil ikke gjøre noe med partneren min som vedkommende ikke tenner på, kun fordi det gir meg nytelse; da ville nemlig den nytelsen fått mange skudd for baugen).

Gjest MikeWaters
Skrevet

At noen kvinner derimot tenner på å få en penis opp i analen, og da utelukkende fordi det tenner partneren, har jeg vanskelig for å forstå

Vel, vi trenger ikke alle være forståelsesfulle :)

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg digger analsex. Det gjør meg utrolig tent at kjæresten min har det godt, dessuten er det deilig for meg også. Jeg tror rett og slett at dette er helt forskjellig fra person til person, noen liker det og for andre er det ikke godt i det hele tatt. Uansett så synes jeg dette er noe man bør prøve før man bestemmer seg om man liker det eller ikke.

Nå er jeg av de yngre(20 år), jeg tror ikke alder og erfaring har noe å si for om man liker det eller ikke.

• Liker 1
Gjest Mann!
Skrevet

Jeg digger analsex. Det gjør meg utrolig tent at kjæresten min har det godt, dessuten er det deilig for meg også. Jeg tror rett og slett at dette er helt forskjellig fra person til person, noen liker det og for andre er det ikke godt i det hele tatt. Uansett så synes jeg dette er noe man bør prøve før man bestemmer seg om man liker det eller ikke.

Nå er jeg av de yngre(20 år), jeg tror ikke alder og erfaring har noe å si for om man liker det eller ikke.

Hurra for Anna! Endelig ei dame som tør å skrive at hun liker analsex. Ikke mange her på KG som er som deg Anna.

Enten er det utrolig få brukere på KG, egentlig, eller så tør ikke damer å skrive her at de liker det.

Jeg kunne ha navngitt et tosiffret antall damer som jeg selv har pult i analen til de har ristet i orgasme. De har selv bedt om analsex, og de har ikke faket. Jeg har levd lenge.

De har gjort det for sin egen skyld, ikke for å glede meg alene. Felles glede så klart.

Jeg påstår at minst 30-40% av alle damer nyter analsex. Det er min personlige empiriske erfaring.

Jeg ville ikke bli forundret om flertallet nøt det, altså over 50%

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...