Gå til innhold

liker mindretallet av kvinner analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei, dama mi tenner abosloutt ikke på anal sex, noe som jeg syntes er litt synd, siden dette er noe som tenner meg veldig!:(

Vi har prøvd litt, med glidemidell, og det gikk ganske fint, siden jeg ikke er alt for stor, men jeg gadd ikke å fullføre, siden jeg merket at hun ikke likte det særlig!

Derfor ønsker jeg å spørre om de fleste kvinner ikke tenner på analsex?I følge en del tråder her på kvinneguiden, så virker det jo som at det er en del kvinner som liker det ganske godt, men det er kanskje flertallet av kvinner som ikke har "lært" seg å like det?

Jeg klarer jo fint å leve med at dama ikke vill ha analsex, men må ærlig innrømme at det hadde vært en fin bonus i sexlivet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er noe man må venne seg litt til, og for noen er det rett og slett bare vondt når man får noe inni analen slik om det er en finger eller penis. Jeg personlig liker best bare at man stryker på utsiden med penis eller fingre men ikke noe inni.

Jeg kan bli utrolig kåt når kjæresten stryker penisen sin bak der, men det har vært en tilvenningsgreie.

Kan jo hende jeg vil ha ordentlig analsex når jeg blir litt eldre.

Gjest Eurodice
Skrevet

Kanskje du synes jeg er slem nå, men kunne du tenke deg å få en dildo eller en gjenstand av penisstørrelse i anus?

• Liker 5
Skrevet

Kanskje du synes jeg er slem nå, men kunne du tenke deg å få en dildo eller en gjenstand av penisstørrelse i anus?

Støtter denne!!! :skratte:

• Liker 2
Skrevet

he he, var noe tilsvarende dama også sa en gang:)

Men jeg "forsvarer" meg med å si at jeg er en heteroseksuell gutt som IKKE liker å få ting inni meg. Det er vell slik at dere kvinner liker å få en stiv pikk inni dere, også muligens i rompa innimellom, så lenge det ikke gjør for vondt? Jeg har ganske normal omkrets, så penisen min er absolutt ikke for stor og jeg vet jo at en del kvinner får sterkere orgamse av analsex!?

Skrevet

Har jo ingenting med saken å gjøre det da -- rompa er rompa, uansett om du er gutt eller jente ;) Synes ikke du skal presse dama di på dette, respekter henne!

• Liker 3
Skrevet

Personlig vil jeg ikke ha analsex.

1. Det er ett altfor lite hull for en penis - ergo: smerte

2. Det er hullet bæsjen kommer ut! Hva skal du oppi der å gjøre?? Kanon ekkelt!!

Vil du ha analsex fordi du blir tent av å penis oppi ett nytt hull? Eller er det fordi du får en følelse av makt og dominas..?

Veldig glad for at min kjæreste respekterer at rompa er en no-sone..

• Liker 3
Skrevet (endret)

Uten å være noen anatomiekspert vil jeg tørre å påstå at det føles helt likt for en gutt og en jente å få kjørt en penis/dildo/agurk/whatever inn i analen. Vi jenter har et hull som er til for å få penis inn i seg, og når vi blir kåte blir da også dette hullet "klargjort" ved at det blir vått, utvidet og ekstra følsomt. Det betyr ikke at vi liker å få en penis inn i alle andre hull på kroppen. F.eks er neseboret et sted jeg ikke vil ha ting inn, for det er en kroppsdel der funksjonene er å få luft inn og ut. Akkurat som analen er en kroppsdel som benyttes til å bæsje.

(Uten at jeg dermed sier at jeg er helt anti-analsex, men vi snakker om prinsipper her. Du kan ikke bestemme hva dama di tenner på. Dessuten ligger jo mannens g-punkt i analen, så du kan jo også få kraftigere orgasmer ved anal stimulans. Uten at det får deg til å få lyst allikevel, am I right?"

Endret av juliane
  • Liker 5
Skrevet

Jeg respekterer veldig at hun ikke vill det, derfor jeg skrev at jeg ikke fullførte når jeg merket at hun ikke likte det:) Jeg gjør aldri noe som hun ikke vill, for jeg tenner jo mest på å se at hun er tent:)

Årsaken til at jeg tenner på analsex er for det at det er litt trangere og litt tabu;)

Grunnen til at jeg spurte, er for det at det virker som at dere kvinner er veldig forskjellig når det kommer til analsex, noe ser ut til å elske det, mens andre liker det ikke i det hele tatt!? Men det er nå godt at vi alle er forskjellige, eller så hadde det jo vært kjedelig;)

Skrevet

Vi damer er nok like forskjellig som dere menn -- noen av dere vil ha en finger der oppi, andre ikke ;)

• Liker 3
Skrevet

Uten å være noen anatomiekspert vil jeg tørre å påstå at det føles helt likt for en gutt og en jente å få kjørt en penis/dildo/agurk/whatever inn i analen. Vi jenter har et hull som er til for å få penis inn i seg, og når vi blir kåte blir da også dette hullet "klargjort" ved at det blir vått, utvidet og ekstra følsomt. Det betyr ikke at vi liker å få en penis inn i alle andre hull på kroppen. F.eks er neseboret et sted jeg ikke vil ha ting inn, for det er en kroppsdel der funksjonene er å få luft inn og ut. Akkurat som analen er en kroppsdel som benyttes til å bæsje.

(Uten at jeg dermed sier at jeg er helt anti-analsex, men vi snakker om prinsipper her. Du kan ikke bestemme hva dama di tenner på. Dessuten ligger jo mannens g-punkt i analen, så du kan jo også få kraftigere orgasmer ved anal stimulans. Uten at det får deg til å få lyst allikevel, am I right?"

Det er ikke umulig det, men vi karer liker ikke pikk og få pikk inni oss, så lenge man ikke er homo da;)

Skrevet

Jeg har ikke noe imot analsex, men å kjøre pikken inn og ut er jo ikke godt bare det.. Må fingre meg selv samtidig, eller bruke en liten vibrator på klitten.. Er ikke mangen årene siden jeg prøvde det for første gang, og da var det for typen sin skyld. Men nå synes jeg det er godt, men med hjelpemidler og godt tid til oppvarming.

Og det er faktisk utroolig mangen gutter som liker en finger opp i rumpa, og faktisk dildo ;) Du får prøve det selv, så spør frøkna di igjen etterpå :)

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke umulig det, men vi karer liker ikke pikk og få pikk inni oss, så lenge man ikke er homo da;)

KJæresten min er gutt, er heterofil, OG liker at jeg bruker en dildo i rumpa hans når vi har sex. Dette gir han de mest intense orgasmene. Og ja, jeg er helt sikker på at han ikke er homofil.

• Liker 1
Skrevet

Åjo, maaangen gutter liker å få en finger opp i rumpa skal jeg si deg, straighte gutter!! ;) Men er vel de som er trygge på seg selv og funnet ut at en fing opp i rumpa kan få de til å komme 100 ganger bedre enn ved vanlig orgasme ;)

• Liker 1
Skrevet

ok, men det får være det samme:)

Spørsmålet mitt var egentlig om mindretallet eller flertallet av kvinner liker analsex? Inntrykket mitt er vell at kanskje litt mere modene kvinner ikke har noe imot det,eller til og med kan like det ganske godt, mens litt yngre kvinner/jenter er litt mer skeptiske?

Skrevet

tor nok du må slå deg til ro med svaret om at vi kvinner er like forskjellige som dere menn - noen liker det, mens andre ikke. Finnes nok ingen statistikk over dette ;)

Skrevet

Menn har MYE større forutsetning for å like å få noe opp i rumpa enn kvinner, på grunn av prostata. Menn har G-punktet i rumpa, kvinner har det ikke.

Når det er sagt, så vet jeg ikke om noen statistikk angående hvorvidt kvinner liker det, men fant nå dette, om det er til noen informasjon.

• Liker 3
Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg gjetter at et mindretall jenter er veldig glad i analsex.

Det er utelukkende basert på hva jeg har hørt fra kompiser, elskere og kjærester om deres erfaring med analsex (eller mangel derav).

Ser forøvrig heller ikke den helt store forskjellen på gutter og jenter her. Om du tror mange gutter vil kvie seg så vil nok mange jenter det også. Tror veldig mye av det sitter i at man stiller seg selv i en svært sårbar situasjon, det er veldig intimt og privat og man er redd for å drite på draget nærmest bokstavelig talt. I tillegg er det mange som slett ikke tenner på å få noe inn der ting vanligvis bare kommer ut, og det blir aldri godt når hodet ikke er med.

Om du hverken tør eller tenner på å få en dildo i rumpa så kan du egentlig ikke forvente det samme av henne.

• Liker 3
Skrevet

Har forsøkt to ganger, sakte og med glidemiddel. Det var ikke vondt men det var heller ikke godt. Skal jeg være helt ærlig fikk jeg egentlig bare en fornemmelse av å besje, noe som ikke var seksuellt i det hele tatt.

Jeg missliker det ikke prinsipiellt og gav det to reale forsøk, men det var på ingen måte for meg.

Det er ganske likt for en kvinne og en mann å få noe i rompa for uten om at menn har prostata som det er godt å stimulere. Om du ikke tenner på det kan du tenke deg at det faktisk kjennes akkutat likt ut for henne, hun tenner ikke på det enkelt og greit. Det er ikke noe med vår anatomi som tilsier at vi skal tenne mer på dette enn det er for deg. Mange hetrofile menn liker det, så det har ingenting med saken å gjøre at du er mann og hun er kvinne.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan både like og ikke like det. Det kommer helt an på hvor tent og klar jeg er. Bruker jeg lett bedøvende krem går det så lett som bare det, men det vil jo ikke typen..men kan ta det uten også, men da tar det litt lenger tid og da kommer det absolutt an på hvor tent jeg er. Men han vil gjerne ikke engang bruke noe tid på oppvarming...Det gjør faktisk ganske vondt da, særlig i starten, det er det verste for min del. Det blir nesten så jeg gruer meg til sexen, spesielt når han ikke vil bruke glidemiddel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...