Tjorven Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg elsker å pusle med små hobbyting og synes det er gøy å lage julegaver å gi bort. Har i år vurdert å samle noen venner til en aldri så liten hobby-kveld, men jeg får se hva det blir til. Pleier dere å lage ting til jul, enten som dere beholder selv eller gir bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 I fjor hadde vi en juleverksted-kveld før jul. Alle tok med seg det de selv skulle lage - enten det var julekalender eller kort eller gaver. Noen er ikke så opptatt av sånne ting, men de hadde med seg appelsin og nellikspiker, så følte de også at de fikk laget noe. Spilte julemusikk og skravlet verre, så det var kjempekoselig! Anbefales, men må kanskje planlegges litt i forveien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Åh, det har jeg ikke gjort siden ungdomsårene. Men da hadde vi et juleverksted hvert eneste år hvor vi hørte på julesanger og laget julegaver og julepynt. Syns det var kjempeartig. I år skal jeg ha et lite juleverksted for meg selv tror jeg ( kjenner jo ingen her,så.. ) hvor jeg skal lage litt julepynt, pluss male på porselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Anbefales' date=' men må kanskje planlegges litt i forveien.. [/quote'] Jeg elsker å planlegge. Dette er noe for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. oktober 2003 #5 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvis du tenker på å invitere noen venninner til noe sånt, er det kjekt å si fra noen uker på forhånd, tenkte jeg på. Da kan folk kjøpe de materialene de vil bruke, evt spørre noen om hjelp til å finne spennende ting å lage osv. I fjor hadde vi også en pepperkake-kveld med et vennepar - bakte masse pepperkaker! Det var veldig hyggelig, men de tok alle kakene.... (vi dro for å leie en julefilm da kakene var ferdige, og da vi kom tilbake hadde jenta i huset puttet alle kakene ned i sine kakebokser og satt dem bort. Følte ikke at vi kunne si "få kakene våre", selv om vi hadde hatt med halve deigen... ) Så i år tror jeg faktisk vi skal bake pepperkaker alene, jeg!! lmari - litt snurt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 vi dro for å leie en julefilm da kakene var ferdige, og da vi kom tilbake hadde jenta i huset puttet alle kakene ned i sine kakebokser og satt dem bort. Følte ikke at vi kunne si "få kakene våre", selv om vi hadde hatt med halve deigen... ) Unnskyld meg, men det var jammen meg frekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 8. oktober 2003 #7 Del Skrevet 8. oktober 2003 :o :o det er det frekkest Imari.... Tok de kakene?? Sorry at jeg ler men det er vel det frekkeste jeg har hørt..... (ser bare for meg det utrykket jeg hadde hatt hvis noe sånt hadde skjedd med meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. oktober 2003 #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Greit at dere ler, vi fniser litt av det selv nå. Men da det skjedde ble vi helt satt ut - du vet hvordan det er når du blir så overrasket at du ikke vet hva du skal si, og så blir det til at du ikke sier noe i steden. Og så, når du får tenkt deg om til dagen etter, så blir det bare teit å si noe... De er ganske gode venner av oss - så det hele var ganske merkelig.. Og fryktelig frekt, spør du meg! men men - det var jo bare snakk om noen pepperkaker, da - ingen skade skjedd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 8. oktober 2003 I fjor hadde vi også en pepperkake-kveld med et vennepar - bakte masse pepperkaker! Det er utrolig koselig. Hadde sånn kveld i fjor med min bestevenninne + min lille kusine. Vi storkoset oss. Dessuten lager jeg alltid store pepperkakehjerter og henger i vinduene. Det er koselig det! Det var veldig hyggelig, men de tok alle kakene.... (vi dro for å leie en julefilm da kakene var ferdige, og da vi kom tilbake hadde jenta i huset puttet alle kakene ned i sine kakebokser og satt dem bort. Følte ikke at vi kunne si "få kakene våre", selv om vi hadde hatt med halve deigen... ) :o Utrolig at det går an, da hadde jeg også blitt litt snurt ja!!! (Håper ikke dette er noen felles kjente som jeg også kjenner. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. oktober 2003 #10 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har gjerne en kveld med barn/venninner og lager dekorasjoner, seigmenn, marsipan og sukkertøy. Det meste blir til presanger .. som tas i mot med stor glede... Koselig å gi bort noe som er hjemmelaget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 8. oktober 2003 #11 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mine venninner og jeg har store planer om hobbykveld! Da skal vi lage litt julegaver, drikke gløgg og spise noe godt! Tror vi gleder oss stort alle sammen, for vi prater om det hver gang vi treffes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 8. oktober 2003 #12 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hadde jeg kjent noen, hatt noen venner, som bodde i rimelig avstand så... Mine venner bor en 6-7-8-9 timers kjøring borte fra meg, så det blir litt slitsomt da.... Men det høres kjempekjekt ut! Vi pleide ha "juleverksted" hos en tante av meg da vi vr små, fettere og kusiner, og noen nabounger eller noe sånn, som laga julepynt (somregel gaver til foreldre, de fikk IKKE se) og kosa oss, ja vi gjorde det til påske et år også. Kjempekjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 9. oktober 2003 #13 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg og datteren min og en veninne av datteren min lager juleverksted hvert år!Det er så koselig!!!!!! :D Lager julepynt, bilder, engler, nisser osv osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. oktober 2003 #14 Del Skrevet 10. oktober 2003 Vi skal ha en jentelag med julekalenderlaging, pepperkakebaking, og litt annet stasj til julen, allerede i november vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 10. oktober 2003 #15 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hmm...har ikke hatt det siden jeg gikk på Barne og ungdom på videregående. men det er gøy da!!!! Kanskje jeg skal tromme sammen noen venninner og barn....god ide :D Hilsen Lena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 10. oktober 2003 #16 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg er ikke typen til å sitte og lage juledekorasjoner, har venninner som driver med det, men har aldri hatt interesse av å bli med. Lager pepperkakehus med barna da. Har mer sansen for kom og smak på rakfisken og akevitten førjulskvelder eller skal vi teste julekakene med portvin til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. oktober 2003 #17 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har juleverksted med barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 19. oktober 2003 #18 Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg har også juleverksted med barnet i huset..og barnet...det er meg... kjæresten kan ikke fordra sånne ting og jeg elsker det..Har nettopp bestilt en laaang( litt for lang faktisk) liste fra sgs. Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå