Midna Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 23. juni 2012 Og der var iherbestillingen fullført. Ble sjampo, balsam, jojoba olje og spirulina tabeletter. Nette sum av 202,- inkludert frakt. Gleder meg til å teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 24. juni 2012 Hadde så mye energi i går at jeg ikke fikk sove og sov generelt dårlig hele natten. Siste dag på hytta i dag før det er tilbake på jobb i morgen. Her regner det men ut på tur skal vi! Gleder meg. Lurer på hvor all denne energien har kommet fra? Fikk melding av samboer om at han skal ha tacoen klar når jeg kommer hjem i kveld. Han har vist også vasket veranda, hagegjerde og rekkverk forran inngangsparti. Me like! Nå gjenstår bare beising av verandagulv og å male ferdig gjerdet. Kanskje jeg endelig får laget med kjøkkenhage i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 24. juni 2012 Da var jeg hjemme hos min kjære igjen. Har spist taco og nå ser han på fotball mens jeg trykker på pc. Akkurat slik det skal være med andre ord. Hadde en samtale om bryllupet i stad også og kommet frem til at vi kanskje vurderer å reise vekk. Får tenke og vurdere litt men jeg er ikke typen til et stort selskap med masse mennesker, taler og sanger. Det er rett og slett ikke meg i det hele tatt. Det eneste jeg vet er at jeg vil ha en nyydelig hvit kjole og at jeg skal spare til enda lengre hår. Grugleder meg til jobb i morgen. Skal bli godt med litt hverdag men jeg gruer meg til å åpne mailen. Er nok bare å brette opp ermene! Morgendagens planer: - Jobbe fra 08 til 16 - Planlegge ukens middager og handle inn. Håper jeg rekker å planlegge det før jeg reiser fra jobb. - Trene dressur med hesten. - Pakke ut etter hyttetur og sette på en vask. Nei er nok best å bare legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 25. juni 2012 Da var første arbeidsdag etter ferien unnagjort. Mailboksen var full, men bedre enn forventet. Nå er jeg i alle fall rimelig ajour allerede. Bare 14 årbeidsdager igjen til ny ferie! Etter jobb har jeg fått unna ukeshandlingen og jeg har også fått sendt inn forlovelsesringen til tilpassing da den er for stor. Føles allerede tomt uten den men overlever helt sikkert. Aner fremdeles ikke om jeg vil reise vekk eller gifte meg her. Godt det er to år til. Jeg har bestemt og ombestemt meg en del ganger allerede i dag. Jeg må i alle fall starte med å ordne meg en bryllupsparekonto. Dagens middag: - Kyllingfilet, litt ris og en svær salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 26. juni 2012 Trøtt om dagen! I går var rett og slett alt tungt og det er ikke bedre i dag. Heldigvis er været strålende og jeg har akkurat spist en knallgod salat til frokost på jobb. Har til og med begynt å legge inn priser i systemet for neste år, noe som er ganske langtråkig. Men bare det å være i gang er fantastisk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå