Gå til innhold

13-åringer vil intimvokses

Fremhevede innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hva så? Jeg har drevet på med intimbarbering siden jeg var ca. 13, og det er helt og holdent for min egen del. Jeg føler meg mye "renere" da, om det er forståelig? Pluss at det ikke er kjekt å dra til svømmehallen med en busk tytende ut av bikinitrusa. Jeg barberte meg aldri nedentil pga. sex, og det er garantert noe de fleste gjør for, som sagt, sin egen del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ubehagelig å ha hår noe sted på kroppen, sånn egentlig. Problemet sitter i hodene deres. Det er ikke unaturlig å ha hår når man er et voksent menneske. Har en utviklet denne fobien, er det vel i hodet "ubehaget" sitter, og der det er ubehagelig. Søk hjelp for det.

Stakkars små trettenåringer, som må følge idealene dere voksne damer gir dem. Å ha mødre som har hår og fettfobi, det kan det ikke komme særlig mye godt ut av. Gå i dere selv, damer.

Skrevet

Hva så? Jeg har drevet på med intimbarbering siden jeg var ca. 13, og det er helt og holdent for min egen del. Jeg føler meg mye "renere" da, om det er forståelig? Pluss at det ikke er kjekt å dra til svømmehallen med en busk tytende ut av bikinitrusa. Jeg barberte meg aldri nedentil pga. sex, og det er garantert noe de fleste gjør for, som sagt, sin egen del.

1. Anorektikere føler seg også mye "renere" som mennesker hvis de ikke spiser. Jeg ser på denne innbilte hårproblematikken deres som en sykdom, på lik linje med alt som ellers har fått en diagnose i samfunnet.

2. Når håret "tyter ut av trusene", er det kanskje heller snittet i klærne det er noe galt med. Har ikke den tanken slått deg noen gang?

3. "De fleste gjør det" fordi "alle andre" gjør det, og sauer følger flokken uansett hvor den går. Jeg tror ikke at "for din egen del" er den største grunnen. Det har med å tro at en gjør det en må gjøre for å være attraktiv for en evt. partner. At dette nå er mote er det lite en kan gjøre med, om en er av det slaget som må følge strømmen for å ikke skille seg ut.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Om kjønnshår er behagelig eller ikke er opp til enhver - noen foretrekker å være glattbarbert og andre har ikke noe imot å ha full busk. Det kommer ann på hva dama selv liker.

Har man psykiske problemer om man vokser seg nedentil nå plutselig? :fnise:

Skrevet

Har man psykiske problemer om man vokser seg nedentil nå plutselig? :fnise:

Det ser jeg ikke bort i fra.
Gjest BabyBlue
Skrevet

Det ser jeg ikke bort i fra.

Tsh. Artig du. Jeg får ikke angst om jeg lar håret gro, og om vinteren så bryr jeg meg ikke så mye om det som jeg gjør om sommeren ettersom jeg ikke går så lettkledd osv. Jeg har aldri følt meg presset til å verken barbere eller vokse meg nedentil, men det er bare noe jeg valgte selv fordi jeg føler meg mer komfortabel slik. Men du er vel en slik som får noia bare folk napper brynene eller barberer armhulene sine, du?

Jeg skal ikke slutte med intimbarbering bare fordi en fjott forteller meg at det bare er folk med psykiske lidelser som driver på med det :fnise:

Skrevet

jeg barberte det meste på den tiden, men debuterte ikke før jeg var snart 19 år.

derimot gikk jeg i svømming og var derfor ekstremt opptatt av å ha hårfri kropp(bikinilinje, legger og armhuler).

hadde kun gått med på det samme nivået dersom de gikk i liknende idretter - hadde vært fullstendig uaktuelt med voksing av intimområder.

Skrevet

"2. Når håret "tyter ut av trusene", er det kanskje heller snittet i klærne det er noe galt med. Har ikke den tanken slått deg noen gang?"

Eh, så du går med shorts under buksa du da? De fleste truser er ganske så smale underst, så der må man gå med relativt store truser hvis det skal dekke alt! Og store truser er ikke veldig behagelig.

JO, hår er ubehagelig for veldig mange, og JO det kan fort bli urenslig i sammenheng med mensen for de som bruker bind.

Herregud, man er ikke syk i hodet fordi man vil føle seg vel! Nå må dere feministjævler se å skjerpe dere litt. Greit hva dere foretrekker selv, men la nå andre få gjøre som de vil uten å komme med påstander om farskomplekser, psykiske problemer og hele pakka.

Skrevet

Jeg husker da jeg selv var 13, for 12 år siden, og da barberte vi av alt. Det var en "feelgood" greie, og jeg har holdt på med det siden da. Ingen dramatikk, bare velvære.

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvor dem for penger fra for sånne ting?Er ganske dyrt og det må gjøres veldig ofte.Kommer heller ikke som ett sjokk at jenter starter med sex i den alderen(dessverre)..

Skrevet

Jeg husker da jeg selv var 13, for 12 år siden, og da barberte vi av alt. Det var en "feelgood" greie, og jeg har holdt på med det siden da. Ingen dramatikk, bare velvære.

Jeg er enig med deg gjorde akkkuratt det samme for å føle meg velstelt og hygiensik.Hadde hvertfall ingen plager om sex i den alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...