monja Skrevet 12. oktober 2003 #41 Del Skrevet 12. oktober 2003 Ønsker meg til jul? Hm....litt mer futt i gubben kanskje, sånn at ting som skal gjøres ikke står i kø i 3 uker?!? Og så ønsker jeg meg - ikkeno' :D Synes vi fikk så masse fint i gaver i august at julegaver blir veeeeldig overflødige i år Men om jeg måtte ønske noe må det bli et gavekort sentrumsforeninga har gått sammen om sånn at du kan bruke det i alle butikker i sentrum. Praktisk :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 12. oktober 2003 #42 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har faktisk det meste jeg ønsker meg, jeg. Verdens beste sambo som er oppmersom og snill, topp familie og "svigerfamilie", venner jeg er kjempeglad i. Men jeg skulle gjerne hatt et par tøffler for å overleve min første trønder-vinter. Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 12. oktober 2003 #43 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det er ikke så viktig hva jeg får. Men det er fryktelig koselig når jeg ser at mine barn virkelig har brydd seg for å finne noe som passer for meg. Ingenting varmer mere. I fjor fikk jeg bla. en bok fra min datter om Røkeslutt. Inni boken hadde hun Skrevet: "Fordi jeg er glad i deg mamma." Det rørte hjertet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå