@lfa Skrevet 8. oktober 2003 #21 Del Skrevet 8. oktober 2003 Til bare meg: Golfkøller m/bag LCD skjerm Laptop Gullringer Gulløredobber Kule armbånd Vesker Sko Klær generelt Reisehåndbøker Gavekort på CD'er Bøker Armbåndsur En jobb "Felles" DVD brenner Bestikket vi ønsker oss Diverse kjøkkenutstyr Middagsserviset vi ønsker oss Salongbord Lamper Etc etc... Kunne fortsatt i evigheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 8. oktober 2003 #22 Del Skrevet 8. oktober 2003 hm...har ikke tenkt så mye å det ennå, men kanskje dette: -Bøker (alltid en højdare) -Gavekort på hudpleie, fotpleie, massasje -Klær (kjæresten er flink til å kjøpe plagg jeg liker og kler) -Skibukser -Deler til servise og bestikk jeg samler på Egentlig har jeg det meste jeg har bruk for. Det sjelden det er noe jeg virkelig TRENGER. Liker best å ønske meg (og få) fornuftige ting, så da blir det vanskelig når jeg synes jeg har det meste... hm...kanskje en ny, pen PC-veske i skinn????? Det var lurt. Den jeg har er i ferd med å gå helt i oppløsning *skriver på huskelisten sin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 9. oktober 2003 #23 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja her var det godt og blandet! Skal også fikse meg en lapp på pc`n tror jeg. ikke dumt. Ny tv hadde vært fint. Ny vaskemaskin. Ny lampe for å ha på veggen. Et glassfat for å ha iskake på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 9. oktober 2003 #24 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vi ønsker oss ny madrass til dobbeltsenga... Og så ønsker jeg meg enkle perlesmykker som jeg kan bruke i bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #25 Del Skrevet 9. oktober 2003 Symaskin! Suz - husmor in spe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 9. oktober 2003 #26 Del Skrevet 9. oktober 2003 Klær Sofagruppe + stuebord (blir vel sittende fast i pipa?) Barnevakt En hær av disse små JIF-mennene (fra reklamen) som gjør rent i en fei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 9. oktober 2003 #27 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg ønsker meg digital kamera og trollslottet av Vebjørn Sand. Samboeren min får mobil medinnebygd kamera, han maser og maser om hvor dårlig mobilen hans er, så da får vel han få en ny mobil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. oktober 2003 #28 Del Skrevet 9. oktober 2003 -Sengesett (til dobbelsengen) av god kvalitet. -Bilder av kjente og kjære til å ha på veggene Kommer sikkert på mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. oktober 2003 #29 Del Skrevet 9. oktober 2003 Her var det mye materielle ønsker... Jeg ønsker meg en helg alene med mann min jeg..... Bare oss to på en hytte, uten Tv og radio. En helg full av gode samtaler og masse sex! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 10. oktober 2003 #30 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ønsker meg besøk av vennen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 10. oktober 2003 #31 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har bare sånne dyre ønsker. Asfalt ute, hvis giver har lyst til å spandere ekstra mye på meg så kan jeg ta belegningsstein. Mur ute. Så ønsker jeg meg en seng på 180 med jensen continentalmadrasser. Ellers så ønsker jeg meg gulvteppe. Kan også tenke meg kaffetrakter, smykker og reiser. Ellers er det vel ikek så mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 11. oktober 2003 #32 Del Skrevet 11. oktober 2003 -Snille barn -Bilder(litt store) av familie og venner -Nytt hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 11. oktober 2003 #33 Del Skrevet 11. oktober 2003 Wacom Graphire 2 penn & tegnebrett Canon Macrolite Blitz Allværsjakke Flatskjerm Eric Meyer on CSS: Mastering the Language of Web Design with Cascading Style Sheets (bok) Hasjpiper Koffert Fjellsko Dokumentarer - bøker/film - om sykkelsport Sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 11. oktober 2003 #34 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hmmm... Ønsker meg: * Kunstbøker * Krimbøker /Særlig Agatha Christiebøker siden jeg samler på dem) * Smykke som jeg kan ha på bryllupsdagen * DVD-opptaker (Særdeles tvilsomt at jeg får dette da det er dyrt, men jeg ønsker det likevel...) * DVD-filmer (Særlig Disneyklassikere da jeg samler på dem) * Og så ønsker jeg meg mange andre ting, men nå orker jeg ikke å finne på flere ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. oktober 2003 #35 Del Skrevet 11. oktober 2003 Må bare komme med en bitteliten avsporing. Jeg sliter forferdelig med et dårlig kne for tiden og har mye vondt. Her en dag sa jeg til min sønn på 9 år: huff og huff dette kneet. Du vet, mamma ønsker seg et nytt kne til jul. Ja, sa han, nytt kne, ny rygg og ny nakke (eh...mange plager).. hvor får man kjøpt dette da?... det vet jeg ikke, svarte jeg. Og da kom gullkornet: På bodyshop?... - søt historie Selv har jeg ikke noen ønskeliste ennå...kommer tilbake til det senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. oktober 2003 #36 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kunne være litt morsomt å vite hva folk (oss jenter da) ønsker seg til jul rundt om i landet. Jeg ønsker meg så inderlig et ultralydbilde, av babyen som jeg håper snart ligger i magen på lillesøsteren min..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 11. oktober 2003 #37 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ønsker meg sydentur rett etter jul, så det får bli julegaven i år. Førjulspresangen blir et lite tantebarn som vi sitter og venter på akkurat nå. Er så spent som en liten unge, og venter bare på telefonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. oktober 2003 #38 Del Skrevet 11. oktober 2003 En STOOOOOOOR Kong Haakon konfekt. Mmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. oktober 2003 #39 Del Skrevet 12. oktober 2003 En STOOOOOOOR Blir det dårlig med ul-bilde tar jeg gjerne en slik en jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 12. oktober 2003 #40 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hmmm.,, Setter meg ned og skrive ønskeliste, så kommer jeg innom senere og forteller hva den inneholder! :D *skynder meg og hente penn og papir* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå