Gå til innhold

Store smerter i ryggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg strever med store smerter i ryggen. For 5 år siden slo jeg kors ryggen i en arbeidsulykke.

Etter det har jeg strevet med tilbakevenende ryggproblemer

Jeg har vert på mr eller var det røntgen av ryggen.

Jeg har gått jevnlig til kiropraktor i en tid

Jeg går nå til fysioterapaut.

Ryggproblemene er ikke konstante men de vender tilbake med jevne mellomrom. Jeg fikk problemene på nytt etter jeg i forgie uke var på svømmehallen og svømte litt. Det likte ikke ryggen min nei. Etter det var jeg på kiropraktor på mandag.

Så red jeg på hesten min i går, men jeg klarte ikke å ri mer en 4 runderi sakte skritt rundt i ridebanen før smertene var helt uutholdelige og det smalt virkelig for hvert lille steg hesten tok. Etter den lille ridetimen klarer jeg ikke å gjøre noe det gjør vondt når jeg står det gjør vondt når jeg sitter ja selv når jeg ligger. Det gjør kjempevondt og åpne dører og lignede da jeg må løfte armene.

Huff jeg har så vondt i ryggen og de på min nye arbeidsplass er skikkelig sinte. Ja du vet du mister lønn nå. Du skylder meg en time med overtid fordi jeg gjorde alt arbeidet i går osv osv osv. Jeg blir skikkelig trist av dette fordi de minner meg på hvor syk/dårlig hvor mye jeg sliter ved hver annledning.

Noen tips hva som kan hjelpe for ryggproblemer/ rygg smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja også en ting til både den tidligere kiropraktoren min og fysioterapauten min sa jeg ikek burd svømme for det var ikke bra for ryggen. Men jeg svømte bare bitte litt i forige uke for og trene ryggen litt. Det skal jeg ikek gjøre igjen.

Hvorfor er det ikke bra og svømme?

Den nye fysioterapauten min mente jeg sto skjeft med bekkenet hele tiden han rettet opp dette og det ble bedre, men nå er det jo mye verre en da jeg gikk til ham i utgangspunktet (før jeg gikk til ham)

Noen som har hørt om skjefft bekken før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...