Gjest hilfe Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 hei! noen her som har fått vite at de har skjevt bekken? fikk vite det selv idag, grunnet at jeg visstnok går skjevt. eller feil. men kan dette fikses på noen måte?? jeg er ikke gravid. enda
Gakken Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har vært hos osteopat pga bekkenløsning og fikk da vite at årsaken til bekkensmertene er at jeg har et ben som er 1 til 1 1/2 cm lenger enn det andre (dette er visstnok veldig vanlig). Har aldri merket det før, men siden bekkenet "løsner" under graviditeten fikk jeg smerter da bekkenet og musklene rundt prøvde å kompensere for denne skjevheten. Vet ikke om dette er det samme du har, men i mitt tilfelle hjalp osteopaten meg veldig. Han "knakk" opp bekkenet mitt som hadde låst seg i en smertefull posisjon (fantes ikke vondt faktisk) og sammen med innleggsåler i den ene skoen er jeg nå så og si ikke plaget av bekkenløsning lenger. Min osteopat holder til på Klinikk Nydalen
LilleMy28 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har skeivt bekken som har gitt meg betennelse dersom jeg står og går lenge (f.eks. da jeg jobbet i butikk), men med min kontorjobb har jeg vært særdeles lite plaget og nå som gravid har jeg heller ikke merket noe. Men har tro på at det er at jeg er noenlunde godt trent som holder det i sjakk.
Gjest Lilleulv Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jepp jeg har hatt det, og det er nok litt av årsaken til at jeg fikk tidlig bekkenplager i graviditeten. Anbefaler deg å gå til naprapat før du blir gravid, et par behandlinger er alt som skal til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå