Gå til innhold

Sex med ukjent student

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk en vanvittig tanke på forelesning i dag. Jeg er en kvinne, 23 år, jomfru. Var i dag utrolig kåt og ville ha meg en orgasme. Det endte med fingring på doen etter forelesningen.

Jeg fikk altså en tanke, og det var at jeg fikk lyst til å runke en mannlig student. Jeg tenkte først på de pene,kjekke studentene, men øynene landet til slutt på en litt tykk mannlig student. En slik type man kanskje tror at ikke har dame, og som kanskje heller ikke har hatt sex. Jeg var på nippet til å be han bli med meg, gå inn på et toalett og runke han, og kanskje la han få slikke meg eller noe....

Det gikk altså ikke slik, jeg feiga ut. Er dette noe jeg kan gjøre en gang kanskje? Hvordan vil han ta det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fikk en vanvittig tanke på forelesning i dag. Jeg er en kvinne, 23 år, jomfru. Var i dag utrolig kåt og ville ha meg en orgasme. Det endte med fingring på doen etter forelesningen.

Jeg fikk altså en tanke, og det var at jeg fikk lyst til å runke en mannlig student. Jeg tenkte først på de pene,kjekke studentene, men øynene landet til slutt på en litt tykk mannlig student. En slik type man kanskje tror at ikke har dame, og som kanskje heller ikke har hatt sex. Jeg var på nippet til å be han bli med meg, gå inn på et toalett og runke han, og kanskje la han få slikke meg eller noe....

Det gikk altså ikke slik, jeg feiga ut. Er dette noe jeg kan gjøre en gang kanskje? Hvordan vil han ta det?

Han ville sikkert bli overlykkelig.

Skrevet

Det var jo litt av en ide, men det er jo bare å prøve det, og se hva som skjer.. :lol:

Skrevet

Er litt redd for å prøve. Jeg må jo få han på tomannshold, og så må jeg få forklart hva jeg vil....

Jeg hadde så lyst da....

Gjest Baardsen
Skrevet

Hei!

Tjukkaser nøyer seg sjelden bare med en runk og litt slikk, de forsyner seg som oftest godt, så med mindre du ønsker noe mer vil jeg ikke anbefale dette.

Skrevet

Den eneste ulempen er at han kan bli sykt innpåsliten etterpå og tro du vil noe mer.

Gjest gutt 24
Skrevet

Du må bare kjøre på, det skulle vært flere som deg, litt mer frempå, si til han hva du vil og at dette er kun noe som vil skje en gang. du vil føle deg skitten men det liker du jo.

Det er ofte dette sex dreier seg om gjøre noe man har lsyt til og som tenner en, det er lov å skille mellom kjærlighet og sex.

gjør det og fortell hvordan det gikk hehe

Skrevet

Verden burde bli befolket av kvinner som deg, TS. Please, skaff deg en kloningsmaskin snarest.

Skrevet

Hey, jeg får samme greia ofte.. Jeg feiger også ut. Men jeg har også skaffet meg selv orgasme på handicapdoen på universitetet. Har samtidig faktisk klart det en gang med en mann på samme doen ;)

Tenker ofte tanken på å gjøre det flere ganger, men har jo nettopp begynt skoleåret så har tid til å manne meg opp til flere! Bare husk kondom!

Tykke folk er ikke akkurat det første jeg velger, men har mange mannfolk i kikkerten som jeg klarer å få gode toner med ;)

Men hadde likt å ta en helt random der og da, ikke få tid til å spørre etter navn en gang, bare dra han med på et rom!

Skrevet

Jeg er litt tykk selv, derfor regner jeg med at det enkleste er å velge en annen som er tykk.

Tenner menn på slikt? Altså at ukjente kvinner vil ha dem med inn på dass, for å runke dem.

Skrevet

Tjukkaser nøyer seg sjelden bare med en runk og litt slikk, de forsyner seg som oftest godt, så med mindre du ønsker noe mer vil jeg ikke anbefale dette.

Hva mener du?

Skrevet

Hva mener du?

Jeg tror personen mener at de tykke har vanskelig for å få seg dame/mann, og er desperate fordi de ikke får sex like ofte??? De får ikke like ofte tilfeldig sex? tror jeg...

Hmm...jeg kjenner ei tykk dame som har hatt 14 stk fra 16 til 18 :O

Jeg er tynn som fy og har hatt 3 foreløbig.

Skrevet

Ja, det hadde ihverftfall tennt meg sinnsykt. Er utrolig opphissende å bli runka av en dame, spesielt hvis hun har klærne på. Er noe spesielt med det. Føles nesten som jeg blir "brukt" på en måte. Hadde elsket det :D

Gjest gutt 24
Skrevet

Å det er for lite tøffe jenter som tør ta iniativet til noe slikt, det hadde vært topp om en jente tok kontakt og ville runke meg eller at hun suget meg fikk sprute henne i ansiktet eller i munnen, eller at hun sa slikk fitta mi. mmmmmmmmmmmm

Skrevet

Jeg er litt tykk selv, derfor regner jeg med at det enkleste er å velge en annen som er tykk.

Tenner menn på slikt? Altså at ukjente kvinner vil ha dem med inn på dass, for å runke dem.

Ja. Du skal være jævlig grim for å få et nei. Kjør på.

Skrevet

Ja. Du skal være jævlig grim for å få et nei. Kjør på.

Hva sier man da? "Vil du bli med inn på do og... :enig: ?"

Jeg er ikke TS, men som henne har heller aldri jeg bare gått bort til random medstudent og bedt om å få runke ham. Kanskje det er noe jeg burde begynne med?

Og TS, la oss få høre hvordan det går? :)

Skrevet

Vær bevisst på at rykter sprer seg og om du vil takle det.

Skrevet

Alle dere menn som sier at det burde finnes flere kvinner som ts.

Inviterer dere selv fremmede kvinner inn på do? Hvis ikke, begyn å gjøre det, før dere ønsker adferden fra noen andre.

Og, ts er jomfru.

ts: hvis du vil ha sex kan du jo også melde deg inn i et sånt sexforum, hvor man møtes for random sex.

Skrevet

Alle dere menn som sier at det burde finnes flere kvinner som ts.

Inviterer dere selv fremmede kvinner inn på do? Hvis ikke, begyn å gjøre det, før dere ønsker adferden fra noen andre.

Og, ts er jomfru.

ts: hvis du vil ha sex kan du jo også melde deg inn i et sånt sexforum, hvor man møtes for random sex.

Det er minst én vesentlig forskjell: dersom en gutt gjør dette vil han så godt som alltid få NEI slengt i trynet, men om en jente gjør det vil hun aldri noensinne få annet enn et smilende og takknemlig ja. Mao er fallhøyden mye større for gutter.

Skrevet

Det er minst én vesentlig forskjell: dersom en gutt gjør dette vil han så godt som alltid få NEI slengt i trynet, men om en jente gjør det vil hun aldri noensinne få annet enn et smilende og takknemlig ja. Mao er fallhøyden mye større for gutter.

Flott at du skjærer alle gutter over én kam. Er nok flere enn du tror som ville takket nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...