Gå til innhold

Sex med ukjent student

Fremhevede innlegg

Gjest Hard Ride
Skrevet (endret)

Ser at en del tenker "go for it", men personlig vet jeg at jeg hadde blitt særdeles mistenkelig hvis en jente hadde sagt noe slikt til meg. Er ikke feit, og har ikke noe spes problemer med utseendet, men jeg hadde tenkt at det var for godt til å være sant. Etter min erfaring er det da mer sannsynlig å finne noen spøkefugler med kamera eller lignende som står klare til å le av idioten som blir tatt med buksene nede.

For å være ærlig mistenker jeg at de fleste andre også ville tenkt noe lignende i virkeligheten. Det er noe annet når man ikke er på KG, men faktisk møter en person som vil runke deg på dassen. Fin dagdrømming, men ellers... meh. Det måtte tatt en del overtalelse før jeg hadde trodd på det.

Eller er jeg bare mer kynisk og pessimistisk enn de fleste?

Endret av Hard Ride
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Blindern
Skrevet

Nja, prøv hvis du er sikker på at du vil takle det greit å få nei, et rart blikk osv.. Gutter er forskjellige de også, og i motsetning til det folk her prøver å gi deg inntrykk av ser jeg ingen grunn til å gå utifra at du vil få ja. Selv om det selvfølgelig kan hende.

Skrevet

Flott at du skjærer alle gutter over én kam. Er nok flere enn du tror som ville takket nei.

Haha, ikke sjans i havet. Menn er svin, sånn er det bare. Jeg vet, for jeg er et eksemplar av arten. Du også, du lever bare i fornektelse.

Skrevet

Ser at en del tenker "go for it", men personlig vet jeg at jeg hadde blitt særdeles mistenkelig hvis en jente hadde sagt noe slikt til meg. Er ikke feit, og har ikke noe spes problemer med utseendet, men jeg hadde tenkt at det var for godt til å være sant. Etter min erfaring er det da mer sannsynlig å finne noen spøkefugler med kamera eller lignende som står klare til å le av idioten som blir tatt med buksene nede.

For å være ærlig mistenker jeg at de fleste andre også ville tenkt noe lignende i virkeligheten. Det er noe annet når man ikke er på KG, men faktisk møter en person som vil runke deg på dassen. Fin dagdrømming, men ellers... meh. Det måtte tatt en del overtalelse før jeg hadde trodd på det.

Eller er jeg bare mer kynisk og pessimistisk enn de fleste?

Nei, du er bare ikke i kontakt med ditt svinske, maskuline "jeg".

Gjest termitt
Skrevet

Hei!

Jeg fikk en vanvittig tanke på forelesning i dag. Jeg er en kvinne, 23 år, jomfru. Var i dag utrolig kåt og ville ha meg en orgasme. Det endte med fingring på doen etter forelesningen.

Jeg fikk altså en tanke, og det var at jeg fikk lyst til å runke en mannlig student. Jeg tenkte først på de pene,kjekke studentene, men øynene landet til slutt på en litt tykk mannlig student. En slik type man kanskje tror at ikke har dame, og som kanskje heller ikke har hatt sex. Jeg var på nippet til å be han bli med meg, gå inn på et toalett og runke han, og kanskje la han få slikke meg eller noe....

Det gikk altså ikke slik, jeg feiga ut. Er dette noe jeg kan gjøre en gang kanskje? Hvordan vil han ta det?

Han ville mest sannsynlig lidd en momentan død før du var ferdig med å snakke.

Skrevet

Flott at du skjærer alle gutter over én kam. Er nok flere enn du tror som ville takket nei.

Vi ser selvfølgelig bort fra homofile :)

Skrevet

Jøss, så mange desperate menn det finnes. Kvalitet fremfor kvantitet.

Skrevet

Jøss, så mange desperate menn det finnes. Kvalitet fremfor kvantitet.

Aldri! Rynker du på nesen av det som ligger foran deg i trauet, mener du? Hahahaha, slutt å lure deg selv da!

Skrevet

Er så kjekt med anonyme brukere.

Skrevet

TS her

Jeg har selvsagt tenkt på at dette kan virke mistenkelig, spesielt for mannen. Og det er kun en tanke, foreløpig. Jeg lurer på om jeg skal skrive en enkel lapp til han jeg så meg ut, og så legge ved en epostadresse og se om han tar kontakt.

Føler at det kan bli litt for ekstremt å bare dra han med meg.

I dag var jeg på universitetet og fant et toalett som hadde passet bra til drømmen min...

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg er litt tykk selv, derfor regner jeg med at det enkleste er å velge en annen som er tykk.

Tenner menn på slikt? Altså at ukjente kvinner vil ha dem med inn på dass, for å runke dem.

Selvfølgelig gjør vi det, vi drømmer om dette alle mann! Vi er testosteronmaskiner spekket med irrasjonell tankegang blottet for det meste unntatt at pikken vår stadig står hard, bankende og lengtende etter at en tilfeldig kvinne drar oss med inn på dassen for å lette på trykket.

Akkurat som dere jenter raller rundt i svime og knapt tenker på annet enn at en tilfeldig fyr drar dere inn på dassen og fingerpuler dere hardt og brutalt inn i nirvana.

Eneste forskjellen er selvsagt at om forespørselen/forsøket kom fra en gutt til en jente så hadde svinet blitt anmeldt.........

:sukk:

Skrevet

Det er minst én vesentlig forskjell: dersom en gutt gjør dette vil han så godt som alltid få NEI slengt i trynet, men om en jente gjør det vil hun aldri noensinne få annet enn et smilende og takknemlig ja. Mao er fallhøyden mye større for gutter.

:ler: Og forresten, så er jorden flat. Helt sant.

Banna bein.

I dag var jeg på universitetet og fant et toalett som hadde passet bra til drømmen min...

:ler: Isolert sett er denne setning HELT sær :ler:

TS: Fryktelig mange jenter har mistet jomfrudommen sin på et dogulv på en eller annen random fest mer eller mindre bedugget. Riktignok ti år tidligere enn din alder, men likevel. Når du har ventet så lenge, hvorfor dogulvet?

Fin drøm og fin fantasi, men du kommer til å fortsette å feige ut. Og det er kanskje til det beste. Forskjell på fantasi og virkelighet. Heldigvis.

I virkeligheten kan du få noe mye bedre ;)

Skrevet

Eneste forskjellen er selvsagt at om forespørselen/forsøket kom fra en gutt til en jente så hadde svinet blitt anmeldt.........

:sukk:

Det som kan skje er at TS blir mistenkt for å være en kriminell som driver den typen ran hvor en kvinne lokker med seg en mann, og så blir han ranet av en eller flere sterke gorillaer når hun får ham med inn på et diskret sted. Dermed kan det i aller verste fall bli utstedt en advarsel på campus om at fremmede mennesker tilbyr lugubre tjenester, og at folk må passe seg for slikt. Hvis hun er ekstremt uheldig, kommer den advarselen med en personbeskrivelse hehe.

Skrevet

TS her.

Har sendt mail til han som jeg så på i forelesningstimen. Fikk svar på mailen. Vet ikke helt hvordan dette kommer til å gå. Men jeg er i alle fall ganske så gira. Noen tips på veien?

Skrevet

TS her.

Har sendt mail til han som jeg så på i forelesningstimen. Fikk svar på mailen. Vet ikke helt hvordan dette kommer til å gå. Men jeg er i alle fall ganske så gira. Noen tips på veien?

Her:

- Kondom

- ha respekt for andre, ikke forstyrr eller la de oppdage/høre deg.

- Du gjør det når du føler deg "klar" når du møter han.

- Høylydt er fyfy på skolen.

- ikke kom for sent til timen etterpå

- Vær der først når du venter på han

- For rask gjennomgang, møt han der du planlegger din "dyd"( ;D )

- Helst bare lev i nuet når du holder på, drit i etterpå. Gjort er gjort.

- Ha noe du skal gjøre rett etterpå. En gang er EN gang, du skal tenke på det du ga og fikk, ikke på han.

- Det er DU som styrer!

- Ikke heng med han etterpå hvis du ikke er interessert i noe mer eller mer sex :)

for deg, han og studentene.

Hope some of it helps!

Skrevet

Takker for tipsene! :)

Skrevet

Håper vi får vite hvordan det gikk....:)

Skrevet

TS her

Jeg har hatt mailkontakt med studenten. Han liker tanken, og vil skal treffes i løpet av uka. Han vil gjerne at jeg runker han.

Jeg må si at jeg er noe overrasket over at han er så positiv.

Skrevet

hehe så festlig..

jeg heier på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...