Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2003 #61 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har det: la oss iføre oss klovnedrakt :D Da er det i hvertfall vanskelig å ta feil.... (Ja, det VAR en spøk.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. oktober 2003 #62 Del Skrevet 10. oktober 2003 Bare for ordens skyld: Er planen nå offisielt mandag 13. kl. 20? Flott for min del, for da får også jeg være med. Gleder meg :D Det virker slik. Men jeg lurer på hvordan vi kjenner hverandre igjen... :oops: Vel, det er jeg som er den lille løva. Kan ikke ta feil Nei seriøst, vet ikke, rett og slett. Må gå i tenkeboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #63 Del Skrevet 10. oktober 2003 Bare for ordens skyld: Er planen nå offisielt mandag 13. kl. 20? Tror det ja. Venter på at alle skal si om det passer, vi er jo så få at vi må kunne tilpasse oss hverandre Har ikke hørt mere fra Nabodama, men ellers ser det ut til at det passer for alle? Dersom vi reserverer bord på et bestemt navn bør det vel gå bra å finne hverandre? Men vi ble kanskje ikke enige om hvorvidt vi skal spise noe eller ikke. Om vi bare skal drikke rødvin foreslår jeg aunegården i stede, litt bedre bord enn i cafe-delen av Markens Grøde. Jeg er med på begge deler, så det spørs hva dere vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2003 #64 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det høres koselig ut:) Nå stikker jeg snart hjem, men gleder meg til å se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 10. oktober 2003 #65 Del Skrevet 10. oktober 2003 Angående det å kjenne igjen hverandre: Jeg går med lyseblått skjerf og matchende vanter, det er lett å kjenne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. oktober 2003 #66 Del Skrevet 10. oktober 2003 Dere må rope på Kattastrofe' date=' hun bor også i Tromsø [/quote'] Hehe, jævla tyster! Jeg er på nett ca en gang hver tredje uke, men et treff hadde vel vært koselig Takk Care Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. oktober 2003 #67 Del Skrevet 10. oktober 2003 Dersom vi reserverer bord på et bestemt navn bør det vel gå bra å finne hverandre? Men vi ble kanskje ikke enige om hvorvidt vi skal spise noe eller ikke. Om vi bare skal drikke rødvin foreslår jeg aunegården i stede, litt bedre bord enn i cafe-delen av Markens Grøde. Jeg er med på begge deler, så det spørs hva dere vil. Det å reservere bord på et bestemt navn er en god idé. En av oss booker i sitt navn, og sender dette på PM til de andre. Om vi skal spise eller ei er egentlig det samme for meg. Hva vil dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. oktober 2003 #68 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg skal i et møte mandag kl 18, så vet ikke om jeg kan. Men kanskje jeg dukker opp, dette er jo litt skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. oktober 2003 #69 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det å reservere bord på et bestemt navn er en god idé. En av oss booker i sitt navn' date=' og sender dette på PM til de andre. Om vi skal spise eller ei er egentlig det samme for meg. Hva vil dere andre?[/quote'] Synes det høres ut som en grei fremgangsmåte. Når det gjelder om vi skal spise eller ikke, er det egentlig det samme for meg også. I og med at vi ikke kjenner hverandre tenker imidlertid jeg sånn at det kanskje er greit at vi har noe å gjøre mens vi blir litt "varme i trøya", så sånn sett er det kanskje en idé med litt mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #70 Del Skrevet 12. oktober 2003 Da reserverer jeg bord på Markens grøde jeg, siden det høres ut som om dere alle er med på mat? Så kan jo KATTA stikke innom etterhvert dersom det passer Siden dere alle vet at jeg heter Ragnhild slipper vi å tulle med PM og sånn, da er det bare å spørre etter det. Men jeg vil gjerne ha en bekreftelse på hvem som kommer siden jeg bestiller bord, så kan alle som skal være med rekke opp handa? *Rekker opp handa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 12. oktober 2003 #71 Del Skrevet 12. oktober 2003 *Vifter med handa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 12. oktober 2003 #72 Del Skrevet 12. oktober 2003 Bare jeg blir frisk, så kommer jeg. Har spydd som en gal i natt, og ligger nå nedsylta i feber. Men etter to ibux er livet nå laaaangt bedre enn det var for litt siden. Satser på å bli frisk til i morgen kveld :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. oktober 2003 #73 Del Skrevet 13. oktober 2003 mener du restaurantdelen av Markens Grøde, Ragnhild? Mat tror jeg jeg står over; helsa er ikke helt god, ei heller matlysten. Men jeg kommer gjerne for en kaffekopp osv. Få vite hva som skjer utover dagen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 13. oktober 2003 #74 Del Skrevet 13. oktober 2003 Til info, jeg er frisk og rask igjen, og kommer på treffet i kveld. Gleder mge :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #75 Del Skrevet 13. oktober 2003 Virker som om det er litt laber stemning for mat, så kanskje vi dropper det like vel? Om vi snur helt om og stikker på aunegården i stede, så kan de som vil spise, men ingen kommer til å si noe på det dersom man ikke spiser. De som vil kan bare ta en kopp kaffe, og de som vil kan spise et stykke kake! Høres ikke det greit ut? Skal prøve å reservere det lille rommet rett frem når man kommer inn døra, dersom det ikke er noen som har problemer med å sitte på ikke-røyk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. oktober 2003 #76 Del Skrevet 13. oktober 2003 Aunegården høres SUPERT ut, kakene der er fantastiske Ikkerøyk er også flott, spesielt nå som halsen min oppfører seg dårlig :cry: Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #77 Del Skrevet 13. oktober 2003 Da er det spikra! Har reservert bord på Aunegården i dag klokka 20:00. Det lille rommet rett frem når man kommer inn var ledig, så da vet vi hvor vi finner hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. oktober 2003 #78 Del Skrevet 13. oktober 2003 :D Dette blir spennende! Selv om jeg egentlig er syk, er jeg for nysgjerrig til å holde meg unna, og dessuten er det alltid kjekt å bli kjent med nye mennesker. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. oktober 2003 #79 Del Skrevet 13. oktober 2003 Da er det spikra! Har reservert bord på Aunegården i dag klokka 20:00. Det lille rommet rett frem når man kommer inn var ledig' date=' så da vet vi hvor vi finner hverandre [/quote'] Lurt! :D Bare et siste spørsmål: Har vi gått over til en kaffe / kaker-plan, eller er rødvin fremdeles inne i bildet? (bare lurer på om jeg skal kjøre selv eller ta buss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #80 Del Skrevet 13. oktober 2003 Synes absolutt at rødvin fortsatt er en plan! Jeg har tenkt å ta meg et glass i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå