Fakse Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 9. oktober 2003 Så artig da, Tromsø er en liten by ja! Men for å spore litt tilbake, hva synes dere om tirsdag da? Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2003 #42 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tirsdag er OK så lenge det ikke blir altfor tidlig. Helst ikke før kl 19 for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. oktober 2003 #43 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tirsdag er OK for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 9. oktober 2003 #44 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva med tirsdag kl 20? Eller synes dere det er for sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 9. oktober 2003 Klokken 20 er fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. oktober 2003 #46 Del Skrevet 9. oktober 2003 Klokka 20 går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 9. oktober 2003 #47 Del Skrevet 9. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2003 #48 Del Skrevet 9. oktober 2003 går bra for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 9. oktober 2003 Sofia, har du bestemt deg for om du tør møte oss? Jeg tør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 9. oktober 2003 #50 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg beklager så masse, men jeg kan dessverre ikke tirsdag likevel :oops: Er ikke meninga å være vanskelig altså, men det var én ting jeg hadde glemt: Semifinalen i cupen. TIL-Glimt på Alfheim. Har jo visst i lang lang tid at mannen skal dit, ergo må jeg være hjemme sammen med lille snuppa på 15 mnd. Det var ikke i tankene mine. Kom hjem i dag, glad og fornøyd, og fortalte at jeg skulle på KG-treff på Markens Grøde tirsdag kl 20. Da tenkte mannen i to sekunder før han sa "det går jo ikke, for det er jo da det er cupkamp. Beklager virkelig, jenter Vil dere holde på tirsdag eller kunne dere tenke dere å forsøke mandag feks? Så tar vi (i alle fall jeg) opp 24 i stedet? Har jo veldig lyst til å treffe dere da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. oktober 2003 #51 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har ingen problemer med å flytte treffet til mandag i hvert fall. Det er jo morsomst hvis vi greier å treffes en dag alle kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #52 Del Skrevet 9. oktober 2003 For meg går mandag fint. Er det førstkommende mandag eller mandag 20. oktober du tenker på? Jeg er ledig begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. oktober 2003 #53 Del Skrevet 10. oktober 2003 For meg går mandag fint. Er det førstkommende mandag eller mandag 20. oktober du tenker på? Jeg er ledig begge Førstkommende? Utålmodig, jeg Går det eller blir det for kort varsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2003 #54 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hmm, Semifinale i cupen---jeg skal ganske sikkert dit. Mandag er muligens bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 10. oktober 2003 #55 Del Skrevet 10. oktober 2003 Sofia, har du bestemt deg for om du tør møte oss? Jeg tør! Jeg kommer nok ikke. Kjenner ikke den helt store trangen, faktisk. Dessuten er mandager den verste dagen for meg. Ikke har jeg råd heller nå. Sorry jenter. Håper dere koser dere maks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 10. oktober 2003 #56 Del Skrevet 10. oktober 2003 Mandag går bra for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #57 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg kommer nok ikke. Kjenner ikke den helt store trangen, faktisk. Dessuten er mandager den verste dagen for meg. Ikke har jeg råd heller nå. Sorry jenter. Håper dere koser dere maks.. Helt i orden, ingen møteplikt Skal vi møtes skal det være fordi vi har lysst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. oktober 2003 #58 Del Skrevet 10. oktober 2003 Bare for ordens skyld: Er planen nå offisielt mandag 13. kl. 20? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2003 #59 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det virker slik. Men jeg lurer på hvordan vi kjenner hverandre igjen... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. oktober 2003 #60 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det virker slik. Men jeg lurer på hvordan vi kjenner hverandre igjen... :oops: Den tanken har slått meg også.... Nellik i knappehullet er vel ikke særlig aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå