Fakse Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nå har de jo KG-treff over hele resten av landet, så da tenkte jeg at kanskje... Hvor mange er vi her som holder til i Tromsø og omegn egentlig. Kan vi ha treff? Vil vi ha treff? Tør vi ha treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg holder jo som kjent til der, og har ikke noen motforestillinger mot et treff. Det er alltid kjekt å bli kjent med flere mennesker, og se hvordan en person er IRL som man fra før har dannet seg et bilde av. Jeg vet at Nala, Nilma og Vanessa også bor i Tromsø. Og Sofia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Da kunne det jo kanskje ha blitt noe? Får vente og se på reaksjoner fra de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det høres jo kjekt ut! Min betenkelighet kommer under spm. til Ragnhild "Tør vi ha treff?" På den andre siden, jeg har så vidt jeg vet ikke skrevet noe veldig privat her, så hvorfor ikke? Kan sikkert bli veldig morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 8. oktober 2003 #5 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg bor i 9000-byen ja. Men treff...??? Hmmm. Den må jeg tenke på gitt. Synes det er himla deilig å ha Kvinneguiden som et slags "fristed". Og Tromsø er jo en liten by. Men skal tenke på saken og kommer tilbake med svaret etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg bor i 9000-byen ja. Men treff...??? Hmmm. Den må jeg tenke på gitt. Synes det er himla deilig å ha Kvinneguiden som et slags "fristed". Og Tromsø er jo en liten by. Har tenkt det samme. Hva om vi møtes, også viser det seg at noen av oss allerede kjenner hverandre? Skriver så mye om meg selv at jeg egentlig er lett å kjenne igjen her inne (visst man vil), men er likevel forsiktig med å fortelle venner og kjente at jeg er her. Er liksom greit at alle er fremmede. Men samtidig tror jeg det kunne ha vært utrolig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 8. oktober 2003 #7 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har tenkt det samme. Hva om vi møtes, også viser det seg at noen av oss allerede kjenner hverandre? Skriver så mye om meg selv at jeg egentlig er lett å kjenne igjen her inne (visst man vil), men er likevel forsiktig med å fortelle venner og kjente at jeg er her. Er liksom greit at alle er fremmede. Men samtidig tror jeg det kunne ha vært utrolig koselig. Det du sier her er akkurat det jeg tenker. Jeg sier kanskje ikke så mye privat om meg selv, men kjente ville kunne kjenne meg igjen, om du forstår hva jeg mener. Jeg har såvidt jeg vet ingen nære venninner som skriver her, nettopp derfor føler jeg at jeg dette er en plass hvor jeg kan, om jeg vil, skrive "private ting". Jeg sier ikke at jeg gjør det, men nå kan jeg iallefall det, uten å bli gjenkjent. Forresten så vet jeg jo ikke om jeg er gjenkjent. Ja, dette innlegget var jo ikke noe rotete... Men jeg tror nok helt sikkert at vi ville fått det koselig på et treff. Bruker aldri å kjede meg når jeg er i "selskap". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 8. oktober 2003 #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tja, hvorfor ikke? Jeg er uansett veldig åpen her inne, og tror hvem som helst av vennene mine ville skjønt at det var meg hvis de leste noen få av innleggene mine. Forresten Ethereal - jeg tror kanskje jeg har sett deg, men er ikke helt sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 8. oktober 2003 Da venter vi bare på svar fra Nala, og eventuelle smug-Tromsøjenter som ikke tidligere har tilkjennegitt at de holder til i Ishavsbyen. Kan det bli tidenes første KG-treff uten en eneste gutt/mann? *Ser for seg en flokk KG-jenter på Markens Grøde med god vin og kanskje litt mat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 8. oktober 2003 #10 Del Skrevet 8. oktober 2003 Stemmer det at jeg er den yngste av dere (20) og er det isåfall greit med tanke på et eventuelt treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. oktober 2003 #11 Del Skrevet 8. oktober 2003 Stemmer det at jeg er den yngste av dere (20) og er det isåfall greit med tanke på et eventuelt treff? Hehe, tror du resten av oss er en haug gamle kjerringer? Uansett, jeg kan ikke se for meg at det skal være noe problem om det skulle være stor aldersspredning - bare kjekt dét! For ordens skyld, jeg er 29. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg er 26. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 8. oktober 2003 #13 Del Skrevet 8. oktober 2003 Uansett' date=' jeg kan ikke se for meg at det skal være noe problem om det skulle være stor aldersspredning - bare kjekt dét! [/quote'] Fint! Det synes jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. oktober 2003 #14 Del Skrevet 8. oktober 2003 Dere må rope på Kattastrofe, hun bor også i Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 8. oktober 2003 Dere må rope på Kattastrofe' date=' hun bor også i Tromsø [/quote'] Hihi...takk for tipsen! Vi trenger flere tystere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 8. oktober 2003 #16 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jaaaaa! Jeg er med! Høres kjempekoselig ut å treffe dere andre Tromsø-damer. Veldig bra initiativ dette, Ragnhild :D Jeg er også ganske åpen her inne. Likevel holder jeg meg unna det mest private. Enkelte ting holder jeg for meg selv Derfor bryr jeg meg heller ikke om at venner og bekjente kan finne ut hvem jeg er. Faktisk vet jeg at minst et par stykker vet nicket mitt her inne. Og jeg håper jo ikke det er sånn at når jeg møter dere, så tenker dere umiddelbart på et eller annet merkelig vrøvl jeg har lirt av meg her inne *tenker tilbake, hva kan jeg ha skrevet for noe som ville være veldig pinlig om noen husket* Nå ble det mye babbel, men poenget er at jeg er med! Gleder meg allerede. Jeg er 26 forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 8. oktober 2003 Så bra! Får mere og mere lysst til å møtes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 8. oktober 2003 #18 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg bor ikke så langt unna Tromsø, to timer med bil.....Og blir gjerne med på et treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 8. oktober 2003 Oi, så bra Kanskje vi skal begynne å tenke på en dato? Noe som passer? Noe som overhode ikke passer? Begynner å lure på om "Nabodama" faktisk er nabodama!!! Er vokst opp et par timers biltur fra Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 8. oktober 2003 #20 Del Skrevet 8. oktober 2003 He he, er oppvokst et par timers biltur fra Tromsø jeg også Dato? Tja, når skulle det bli da? Hvilken dag? Midt i uka eller? Samme for meg egentlig, men ser helst at vi tar det litt utpå ettermiddagen/kvelden, sånn kl 19 eller 20? Hva synes dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå