Gå til innhold

Nettbutikker du ser etter (jule)gaver på eller kjøper hos.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøvde å Google siden, etter andres erfaringer, og det var ingen ting som dukket opp.

Skeptisk...

da så..

gidder ikke krangle med deg. Jeg har bestilt fra dem flere ganger. Èn gang var en shampo jeg bestilte utsolgt. Denne fikk jeg pengene igjen for. Ellers ingenting å utsette på dem.

Er det noen som kan anbefale paryme til mann 35år?han bruker i dag hugo boss in motion i dag. Men vil prøve noe annet.

hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan også anbefale Lacoste Red, den lukter friskt og sexy, ikke like tung som de andre (ikke at de er så tunge men..):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som har prøvd å bestille noe på www.julegaveshop.no ?

Har bestillt der selv for en stund siden. Varen er betalt og alt, men ingenting i sikte. Har ringt flere ganger,men blir satt til opptatt og mailadressen er ugyldig...

Har bestillt mue bra på nett flere ganger,men merker jeg er litt mer skeptisk! :)

Men noen bra sider finnes da :) :

www.coolstuff.no

www.80stees.com

www.mymms.com

www.yankeestore.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maxleker.no en utrolig bra nettbutikk med leker til barn. veldig stort og bra utvalg og lave priser, anbefales!

Sjekket på brreg. og de har ikke mva etter orgnr. Skal de ikke det når de selger varer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villrips

Sjekket på brreg. og de har ikke mva etter orgnr. Skal de ikke det når de selger varer?

leste feil..

Endret av Villrips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...