AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #41 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg bruker også anonym bruker funksjonen her inne konsekvent. Det er innholdet i svarene som er viktig, ikke hvem som har skrevet det. Jeg vet jo uansett ikke hvilke personer som skjuler seg bak nickene, så det spiller ingen rolle. Da det ble slutt på gjestepostingen (i de fleste forumene), gikk jeg sporenstreks over til anonym bruker. Ser ikke poenget med å forklare hvorfor. Det er bare slik jeg vil ha det. Hva er vitsen med å henge seg opp i dette? Når det er sagt, så likte jeg bedre muligheten til å poste som gjest, fremfor anonym bruker. Når det blir mange anonyme brukere i samme debatt, kan det være vanskelig å skille mellom svarene. Ved gjesteposting kan man jo finne på forskjellige navn, slik at andre vet hvem som svarer. Jeg kommer uansett ikke til å bruke nicket mitt, samme hva andre måtte mene om det. Blir både gjesteposting og anonym bruker funksjonene tatt vekk, så forsvinner jeg fra KG momentant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #42 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg vet, det er skikkelig teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #43 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvorfor er man anonym på ett helt vanlig spørsmål? Er jo bare å spørre deg selv: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=503788&st=0&p=8314559&#entry8314559 (Kom over den tilfeldig, men og lo da jeg såg at det var du som var anonym på et helt vanlig spørsmål - og røpte deg helt til slutt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 5. oktober 2010 #44 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Er jo bare å spørre deg selv: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=503788&st=0&p=8314559&#entry8314559 (Kom over den tilfeldig, men og lo da jeg såg at det var du som var anonym på et helt vanlig spørsmål - og røpte deg helt til slutt). STALKER..Dessuten var ikke det ett vanlig spørsmål,hva vet du om jeg ville bli gjenkjent eller ikke på det spøsmålet?Godt å være anonym og slenge med leppa i tillegg. Endret 5. oktober 2010 av Bella_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #45 Del Skrevet 5. oktober 2010 STALKER.. ? Som sagt er bare å spørre seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #46 Del Skrevet 5. oktober 2010 STALKER.. AB poengterte at h*n kom over tråden helt tilfeldig, så der tar du feil. Jeg synes AB har et poeng du bør ta inn over deg. Hvorfor i alle dager skriver du anonyme innlegg den ene dagen for så å poengtere at du er drittlei anonyme brukere den neste? Hykleri kalles det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. oktober 2010 #47 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det noen andre enn meg som har tenkt at et forum som kun bestod av ABer og ingen brukere med nick og avatar, aldri kunne fungert? Men det hadde jo vært utrolig kjekt, for da kunne alle være superanonyme og alle kunne gjemme seg og kjefte på hverandre og misforstå hvem som var hvem :D Og på ABforumtreff kunne alle gått med identiske klær og brune papirposer over hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 5. oktober 2010 #48 Del Skrevet 5. oktober 2010 AB poengterte at h*n kom over tråden helt tilfeldig, så der tar du feil. Jeg synes AB har et poeng du bør ta inn over deg. Hvorfor i alle dager skriver du anonyme innlegg den ene dagen for så å poengtere at du er drittlei anonyme brukere den neste? Hykleri kalles det. For det første så vet jeg hvem den anonyme brukeren er og du er raportert videre. For det andre så har jeg aldri sagt man ikke skal bruke anonym bruker funksjonen noen gang.Som mange av de normale brukerne poengterer så er det noen emner man vil være anonym på,men ROOOOOOO dere litt ned trenger ikke bruke den på alle ting du svarer/skriver på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 5. oktober 2010 #49 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Man ser jo bare hva slags feiginger dere er som gjemmer dere bak den stakarslige nicken deres i alle slags situasjoner. Endret 5. oktober 2010 av Bella_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #50 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det noen andre enn meg som har tenkt at et forum som kun bestod av ABer og ingen brukere med nick og avatar, aldri kunne fungert? Men det hadde jo vært utrolig kjekt, for da kunne alle være superanonyme og alle kunne gjemme seg og kjefte på hverandre og misforstå hvem som var hvem :D Og på ABforumtreff kunne alle gått med identiske klær og brune papirposer over hodet. Nå er ikke dette noe fare, for det vil alltid være noen som ønsker nick. Så jeg ser ingen vits i å diskutere "viss det eller viss datten". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #51 Del Skrevet 5. oktober 2010 For det første så vet jeg hvem den anonyme brukeren er og du er raportert videre. Hva er poenget med å rapportere innlegget mitt? Dette er et diskusjonsforum, og da er du nesten nødt til å godta at ikke alle mener det samme som deg. AnonymBruker-funksjonen er fullt lovlig å bruke, og hvis du ikke liker å lese innleggene står du fritt til å legge dem på ignorer-lista, slik som f.eks Brutal Mann har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #52 Del Skrevet 5. oktober 2010 For det første så vet jeg hvem den anonyme brukeren er og du er raportert videre. For det andre så har jeg aldri sagt man ikke skal bruke anonym bruker funksjonen noen gang.Som mange av de normale brukerne poengterer så er det noen emner man vil være anonym på,men ROOOOOOO dere litt ned trenger ikke bruke den på alle ting du svarer/skriver på. Hvem forfølger hvem her? Er bare å rapportere, men du vet det skal være brudd på regelverket her. Jeg kan ikke hjelpe for at "du møtte deg selv i døren" på dette innlegget her. Du har ingenting med hvem som ønsker å være anonym, og fortelle når det er greitt eller ikke. Det er opp til KG og den som velger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #53 Del Skrevet 5. oktober 2010 Man ser jo bare hva slags feiginger dere er som gjemmer dere bak den stakarslige nicken deres i alle slags situasjoner. Og hvis vi nå først skal starte en "la oss rapportere hverandre"-krig, så kan jeg følge opp med å rapportere deg for å slenge dritt om en brukergruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 5. oktober 2010 #54 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvem forfølger hvem her? Er bare å rapportere, men du vet det skal være brudd på regelverket her. Jeg kan ikke hjelpe for at "du møtte deg selv i døren" på dette innlegget her. Du har ingenting med hvem som ønsker å være anonym, og fortelle når det er greitt eller ikke. Det er opp til KG og den som velger det. Kjære anonym bruker jeg har bedre ting å gjøre enn å krangle med deg så slutt å skriv.Ja du er stalker og har tydligvis lite å gjøre siden du forføler meg og prøver å "ta meg" ved å spore opp mine innlegg.Ta å les mine svar i denne tråden så skjønner du kanskje hva jeg mener om anonym bruker funksjonen.Bruk den når man behøver ikke på alt og ingenting.Så jeg har nok ikke gått på noe dør du babler om:)Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #55 Del Skrevet 5. oktober 2010 Min personlige mening er at om man starter en tråd må man finne seg i at folk har andre meninger enn en selv. Når man møter motargumenter bør man ikke kommandere andre til å slutte å skrive; da har man i mine øyne allerede tapt diskusjonen. Og det er ikke opp til deg å bestemme når AB-funksjonen skal brukes, Bella. Det er kun opp til hver enkelt bruker. Du kan true med å rapportere dette innlegget også om du det vil, men å proklamere at du har rapportert motdebattantene og å kreve at de skal slutte å argumentere for sitt syn er svært dårlig debatteknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #56 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kjære anonym bruker jeg har bedre ting å gjøre enn å krangle med deg så slutt å skriv.Ja du er stalker og har tydligvis lite å gjøre siden du forføler meg og prøver å "ta meg" ved å spore opp mine innlegg.Ta å les mine svar i denne tråden så skjønner du kanskje hva jeg mener om anonym bruker funksjonen.Bruk den når man behøver ikke på alt og ingenting.Så jeg har nok ikke gått på noe dør du babler om:)Ha en fin kveld. Det er bare å la være å svare, hvis du har bedre ting å gjøre. Jeg er på et åpent forum, der det er lov å bruke anonymbruker, og det betyr at jeg kan skrive/svare hvor jeg vil. Det er du som har ett problem (med AB-funksjonen, hva du har tid til, og hvem du ønsker skal skrive i tråden) - ikke jeg. Du kan skrike så høyt du vil om forfølgelse. Kan være at du føler det slik pga du er opprørt nå eller hva du er? Uansett er poenget at du selv bruker denne anonymfunksjonen. Så jeg forstår virkelig ikke motivet ditt for å starte denne tråden, for du kunne bare spørre deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 6. oktober 2010 #57 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det noen andre enn meg som har tenkt at et forum som kun bestod av ABer og ingen brukere med nick og avatar, aldri kunne fungert? Men det hadde jo vært utrolig kjekt, for da kunne alle være superanonyme og alle kunne gjemme seg og kjefte på hverandre og misforstå hvem som var hvem :D Og på ABforumtreff kunne alle gått med identiske klær og brune papirposer over hodet. Jeg har faktisk det. Jeg ser for meg et eksperiment hvor absolutt alle, som vanligvis bruker nick, i en periode hadde skrevet alle sine innlegg som AnonymBruker. Vil tro at de som er konsekvente ABbrukere da lettere ville forstå manges negative reaksjoner på den overdrevne bruken av AB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #58 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvorfor er man anonym på ett helt vanlig spørsmål?Hva er anonyme brukere så redd for?Er vi ikke alle like anonyme her?Det er ikke som om vi kjenner hverandre,noen ganger blir det bare så tragisk. Håper den anonym funksjonen blir borte snart,er så lei av ANONYME brukere. Sånn måtte bare få det ut.Ha en fin kveld Ja det kan jeg forklare! Nå har jeg sittet i 30 min og slettet innlegg i et annet forum fordi min google glade venn har klart å få snusen i mitt nick!!!!! Hun mobber meg som bare fy. så BEKLAGER SÅ MYE om du irriterer deg over dill om ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. oktober 2010 #59 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er jo faktisk en forskjell i anonymitet å skrive under nick og skrive som AB. Når man skriver under nicket sitt vil folk på forumet etter ei stund kunne se mønstre i det man skriver og dermed gjøre seg opp en mening om hvem man er som person. I verste fall kan man bli gjenkjent hvis man deler for mye opplysninger. Hvis man skriver som AB blir man bare en av mange og folk kan ikke knytte opplysningene som kommer fram til profilen/nicket man har. Man er faktisk mer anonym som AB enn når man skriver under nicket. Jeg er enig i at det er litt rart at noen velger å diskutere som AB i mer ufarlige temaer og med innlegg som røper svært lite om hvem man er. Men så lenge AB finnes, må man vel bare tåle at det av og til misbrukes. Det eneste jeg kan irritere meg over er personhets gjennom AB-anonymiteten og litt dette med at mange AB'er i samme tråd kan skape litt forvirring. Ellers ser jeg ikke helt det store problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 8. oktober 2010 #60 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja det kan jeg forklare! Nå har jeg sittet i 30 min og slettet innlegg i et annet forum fordi min google glade venn har klart å få snusen i mitt nick!!!!! Hun mobber meg som bare fy. så BEKLAGER SÅ MYE om du irriterer deg over dill om ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt. Å herre hva slag venner er det dere har.Blir mer og mer sjokert over mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå