Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Greit, det er et dumt spørsmål, men jeg har aldri sagt jeg er spesielt smart så jeg spør nå jeg :D Hvordan håndvasker man en BH best mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det må da være lov til å spørre om hva man vil... Jeg legger bh'ene mine i bløt en stund før jeg vasker dem ut. Pass på å løse opp såpa skikkelig før bh'n skal oppi vannet, legg i bløt i varmt vann -la det ligge noen timer, vask i nytt vann og heng til tørk... Enkelt og greit. Det kan forresten lønne segh å bruke Bio-spray eller noe annet flekk-middel der bh'n blir mest utsatt for svette. Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg vasker mine i vaskemaskin på 40 grader, både de billige og dyre. Har alltid gått kjempefint! Husk BH-pose, i tillfelle en spile skulle løsne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 jeg har håndvaskprogram på maskina jeg... ellers har jeg vasket dem på finvask også -selv de som er merket med håndvask, og det går så fint at! Husk vaskepose uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå