HedvigR Skrevet 6. oktober 2010 #21 Del Skrevet 6. oktober 2010 - Julekveldsvisa - Min absolutte favoritt! - Sonjas sang til julestjernen - En Stjerne Skinner i Natt - med Oslo Gospel Choir - The Christmas Song - Nat King Cole - Little Drummer Boy - Crosby&Bowie - When Christmas Comes to Town - fra The Polar Express, den er så søt - På Låven Sitter Nissen - gladstemning! - Mary's Boy Child - Med Sissen Kyrkjebø - White Christmas - Winter Wonderland Kjenner jeg gleder meg til jul nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. oktober 2010 #22 Del Skrevet 6. oktober 2010 En stjerne skinner i natt er min absolutte favoritt. Er også veldig glad i: -Sonjas sang til julestjernen -Nå tennes tusen julelys -Driving home for christmas -White christmas -Winter Wonderland -Julemorgensangen -O helga natt -Mary's boychild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 10. oktober 2010 #23 Del Skrevet 10. oktober 2010 Julekveld i skogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mp84 Skrevet 12. oktober 2010 #24 Del Skrevet 12. oktober 2010 ÅÅ julesanger er sååå kos :D Elsker mitt hjerte alltid vanker - sunget av Sissel Kyrkjebø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 12. oktober 2010 #25 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) -O helga natt, sunget av Tommy Körberg eller Jussi Björling -Little Drummer Boy - David Bowie og Bing Crosby -Fairytale of New York - The Pogues and Kirsty MacColl -Have Yourself a Merry Little Christmas -The Christmas Song - Nat King Cole -Deilig er jorden -Det Hev Ei Rose Sprunge -Nå vandrer fra hver en verdens krok -Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! -Lucia-sangen Endret 12. oktober 2010 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad86 Skrevet 13. oktober 2010 #26 Del Skrevet 13. oktober 2010 Deilig er jorden - da får jeg skikkelig julestemning og hårene reiser seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 13. oktober 2010 #27 Del Skrevet 13. oktober 2010 Josh Groban sin jule cd (Noel) en fantastisk stemme i kombinasjon med nye og gamle gode julesanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 16. oktober 2010 #28 Del Skrevet 16. oktober 2010 Men, men.. hvorfor i alle dager har ingen nevnt Fairytale of New York med The Pogues og Kirsty MacColl?? Ingen som er så fiiiin som den Ååh, denne glemte jeg! Den er knall! Julesangene til Relient K hører jeg på hele året, for de er så nydelige :rødme: Helt enig! De er knallfine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 17. oktober 2010 #29 Del Skrevet 17. oktober 2010 Men, men.. hvorfor i alle dager har ingen nevnt Fairytale of New York med The Pogues og Kirsty MacColl?? Ingen som er så fiiiin som den Det er jo den aller, aller, aller beste!! Er også veldig glad i En stjerne skinner i natt og Vi tenner våre lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå