Gjest Miam Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Enkelt og greit, hva er dine 10 favorittjulesanger? Mine er ikke kronologisk, etter hvilken som ligger på første eller "sisteplass", alle er fiiine! 1. Deilig er jorden - Dette er en klar favoritt! :rødme: 2. Nå tennes tusen julelys 3. En stjerne skinner i natt 4. Det lyser i stille grender 5. Relien K - Merry Christmas, and here's to many more (ikke noen typisk julesang, men fin er den!) 6. Panis Angelicus 7. Happy X-Mas (War is Over) 8. Angels we have heard on high 9. Silent Night 10. The Christmas Song Lista mi forandrer seg i grunn litt hvert år for jeg synes i grunn de aller fleste julesanger er utrolig vakre (Og i dag har jeg hørt årets første julesanger!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xelle Skrevet 3. oktober 2010 #2 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har bare en: Communist christmas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterbrud1402 Skrevet 4. oktober 2010 #3 Del Skrevet 4. oktober 2010 mine favouritter er 1: NÅ ER DEN HELLIGE TIME (OSLO GOSPEL CHOIR) 2: ENGLER I SNEEN 3: O HELGA NATT 4: SILENT NIGHT 5: NÅ TENNES TUSEN JULELYS 6:PANIS ANGELICUS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Del Skrevet 4. oktober 2010 (ikke rangert) 1. En stjerne skinner i natt 2. Last christmas 3. So this is christmas 4. Joy to the world 5. My only wish this year 6. White christmas 7. Nå tennes tusen julelys 8. Deilig er jorden 9. O helga natt 10. The first noel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg glemte: -All i want for christmas is you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har mange favorittjulesanger, men å nevne bare 10... Den jeg absolutt må høre for at det skal bli jul, er "Deilig er jorden". Noen av de andre favorittene i tilfeldig rekkefølge; Det lyser i stille grender En stjerne skinner i natt Himlen i min famn (Carola) O helga natt Vårres jul Little drummer boy/peace on earth (Crosby og Bowie) Marys BoyChild og Marys BoyChild/O my Lord "Lys", Jahn Teigens/Anita Skorgans norske oversetting av "Morning has broken" White Christmas Christmas song The first Noel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeknotten Skrevet 4. oktober 2010 #7 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg synes denne er NYDELIG! Elisabeth Andreassen - Ledet av en stjerne Eller så liker jeg veldig godt Himlen i min famn med Carola Endret 4. oktober 2010 av lykkeknotten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 4. oktober 2010 #8 Del Skrevet 4. oktober 2010 "Driving home for christmas" er en sang som av en eller anna grunn bestandig lager tårer i mine øyne... elsker den sangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiroo Skrevet 4. oktober 2010 #9 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er veldig glad i "Deilig er JOrden" :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. oktober 2010 #10 Del Skrevet 4. oktober 2010 ååå nå fikk jeg skikkelig julestemning. nesten så jeg sniker meg opp på loftet og pynter til jul på loftet, bare for å få lov å "leke" med pynten min Ihvertfall mine favoritter: - Driving home for christmas - All i want for christmas is you - En stjerne skinner i natt - Det lyser i stille grender - også er jeg faktisk veldig glad i disse "poppifiserte" julesangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. oktober 2010 #11 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) 1. En stjerne skinner i natt 2. White Christmas (Frank Sinatra) 3. Go Tell it on the Mountain (Bing Crosby, Frank Sinatra) 4. 5. Have Yourself A Merry Little Christmas (Frank Sinatra) 6. I Wouldn't Trade Christmas (Tina, Nancy & Frank Sinatra Jr. & The Jimmy Joyce Singers & Orchestra) 7. Driving Home for Christmas (Chris Rea) 8. 9. Winter Wonderland (Frank Sinatra) 10. Ellers liker jeg godt denne: The Twelve Days Of Christmas (Tina, Nancy & Frank Sinatra Jr. & The Jimmy Joyce Singers & Orchestra). Og denne, som alltid får meg til å smile og får meg i julestemning: Marshmellow World. Mvh Yvonne Endret 4. oktober 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. oktober 2010 #12 Del Skrevet 4. oktober 2010 Liker så og si alle julesangene som er nevt. Men IKKE deilig er jorden. Det er bare en direkte ironisk sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. oktober 2010 #13 Del Skrevet 4. oktober 2010 Glemte å nevne Rockin' Around the Christmas Tree! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tina Skrevet 4. oktober 2010 #14 Del Skrevet 4. oktober 2010 Men, men.. hvorfor i alle dager har ingen nevnt Fairytale of New York med The Pogues og Kirsty MacColl?? Ingen som er så fiiiin som den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThatWoodcut Skrevet 5. oktober 2010 #15 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Julemorgen! Dette er ikke en julesang, men den er jul for meg. Jeg husker at jeg stod opp tidlig og satt i sofaen med godterisokken min og så på Narnia Endret 5. oktober 2010 av ThatWoodcut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. oktober 2010 #16 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HvPR5Fjwt6k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. oktober 2010 #17 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 5. oktober 2010 #18 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) I tilfeldig rekkefølge Mitt Hjerte Alltid Vanker Oslo Gospel Choir - Go Tell It On The Mountain Oslo Gospel Choir - Oh Come All Ye Faithful Mel & Kim - Rockin' Around The Christmas Tree A Nightmare Before Christmas - What's This? Dustin Kensrue - Fairytale Of New York The Pogues - Fairytale Of New York (må ha den i begge versjoner!) Dustin Kensrue - Christmas (Baby please come home) Relient K - Merry Christmas, Here's To Many More Relient K - I Celebrate The Day Bonussanger - 12 Days of Christmas i mange ulike versjoner, men Youtube-versjon er jo en klassiker 5. Relien K - Merry Christmas, and here's to many more (ikke noen typisk julesang, men fin er den!) Julesangene til Relient K hører jeg på hele året, for de er så nydelige :rødme: Endret 5. oktober 2010 av hikari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 5. oktober 2010 #19 Del Skrevet 5. oktober 2010 resien til julestjerna sangen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 6. oktober 2010 #20 Del Skrevet 6. oktober 2010 Klarer ikke rote frem ti sanger på sparket, men vil nevne favoritten min: Julekveld i skogen! Blir ikke jul før den har surret i cd spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå