Karry Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har prøvd meg på sukker en tid, og gjør meg noen refleksjoner. Av underlige grunner er det mange med relativt lavt match nummer som tar kontakt. Why? Og av de jeg selv kontakter, så får jeg svært sjelden svar. Nå kan det selvsagt skyldes mye rart, men siden jeg bare gidder kontakte de med høy match så er det på en måte litt rart også. Er det sånn at gutta helst selv tar kontakt? har jeg misforstått rollemønsteret her? Eller må jeg ganske enkelt bare gå i meg selv og vurdere om jeg skriver helt talentløse henvendelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kanskje du sikter for høyt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kanskje du sikter for høyt? Det er jo en tanke og godt mulig, men jeg sikter jo basert på sukkers eget opplegg. Litt av poenget med hele matche greia på sukker er vel nettopp matchtallet (det omfatter langt mer enn utseende)? Litt av poenget faller liksom bort hvis de med lavt matchtall og som hater friluftsliv tar kontakt med meg for eksempel? Men selvsagt, det er mange der ute så valgmulighetene er sikkert mange......Derimot så virker det som gutta er nokså utseende fikserte, det er fort det responsen handler om. Hmm. har ikke helt knukket koden med sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Del Skrevet 4. oktober 2010 På generelt grunnlag sender menn en melding til alle søte jenter og tar det derifra. Ett matchtall betyr i realiteten svært lite med mindre det er en nærmest perfekt match, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 4. oktober 2010 På generelt grunnlag sender menn en melding til alle søte jenter og tar det derifra. Ett matchtall betyr i realiteten svært lite med mindre det er en nærmest perfekt match, Da tenker jeg at jeg ikke gidder bruke det foraet mer. Tenkte det var litt av vitsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 4. oktober 2010 #6 Del Skrevet 4. oktober 2010 På generelt grunnlag sender menn en melding til alle søte jenter og tar det derifra. Ett matchtall betyr i realiteten svært lite med mindre det er en nærmest perfekt match, Det der skjønner ikke jeg. Hvis jeg ser på en kar der inne og vi er ulike på disse punkter: Ønske om varighet på forholdet Ønske om barn/når og om Sjalusi ansvarsfølelse sosial inteligens, så føler jeg ikke at det er noe grunn til at vi starter en kommunikasjon?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg var en periode inne på sukker. Jeg skrev ikke en gang første meld til en mann og fikk minst 5 brev hver dag så tydelig at en del der inne jakter selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnold3 Skrevet 4. oktober 2010 #8 Del Skrevet 4. oktober 2010 Om du er mann og ikke jakter på sukker ser innboksen din sånn ut : innboks : 0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 4. oktober 2010 #9 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg var en periode inne på sukker. Jeg skrev ikke en gang første meld til en mann og fikk minst 5 brev hver dag så tydelig at en del der inne jakter selv Hmmmm.. må være meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hmmmm.. må være meg da.. Og meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 4. oktober 2010 Om du er mann og ikke jakter på sukker ser innboksen din sånn ut : innboks : 0 Hmmm. Og jeg tar kontakt men får ikke særlig svar synes jeg. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 4. oktober 2010 #12 Del Skrevet 4. oktober 2010 Synes det der ofte går i perioder. Noen ganger får man sykt mange mail og plutselig kan det gå tre dager uten et pip fra noen steder. søndagskveldene, for eksempel, er det alltid mange som tar kontakt på nettsjekkesteder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lurt å ta et bilde der man smiler og de man kan se utstråling på tror jeg. Jeg har ikke skrevet noe om meg selv heller. Foresten synst jeg det er mye rare menn der inne, men faktisk noen kjekke også Hilsen meg som skrev 20.27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 4. oktober 2010 #14 Del Skrevet 4. oktober 2010 Synes det der ofte går i perioder. Noen ganger får man sykt mange mail og plutselig kan det gå tre dager uten et pip fra noen steder. søndagskveldene, for eksempel, er det alltid mange som tar kontakt på nettsjekkesteder. Wow.. 3 dager uten mail.. :gjeiper: Har merket søndager ja. Det er ihvertfall flere på. Byttet litt bilder i profilen også og plutselig var den en haug som tittet. Noen mail også, men det går fint 3 dager uten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnold3 Skrevet 4. oktober 2010 #15 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hmmm. Og jeg tar kontakt men får ikke særlig svar synes jeg. Hmm Har sendt ut en god del mailer , men for som regel ikke svar, kan ha noe med saken å gjøre at jeg ikke er superbruker, men men . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 4. oktober 2010 #16 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har sendt ut en god del mailer , men for som regel ikke svar, kan ha noe med saken å gjøre at jeg ikke er superbruker, men men . Jeg svarer alle som sender mail fra meg. Det synes jeg er normal høflighet når noen faktisk har brukt tid på å ta kontakt med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 4. oktober 2010 #17 Del Skrevet 4. oktober 2010 Derimot så virker det som gutta er nokså utseende fikserte, det er fort det responsen handler om. Det er nok dét, ja. Så er du søt på bildet ditt, holder det i massevis for de som vil ligge med deg; de gir vel blanke i om du liker friluftsliv eller ei. Søndagsrushet skyldes sannsynligvis at det ikke ble napp ute på byen den helgen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 4. oktober 2010 #18 Del Skrevet 4. oktober 2010 jeg har disablet kontoen min og skal aldri bruke det stedet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. oktober 2010 #19 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg syns det er veldig hyggelig når jentene tar kontakt først. I mine øyne er det et tegn på selvtillit, så det er alltid plusspoeng! Nå er det dessverre sånn at mennesker blir veldig overfladiske på sånne sider, siden man bare ser bilde. Om man ikke er fotogen så har man dårligere utgangspunkt, så det er bedre å møte folk i virkeligheten, fordi hvordan man bruker ansiktet sitt, utstråling og personlighet gjør veldig mye mer for utseende enn man noengang kan fange i et bilde. Får ikke så mye meldinger der inne jeg heller, men det plager meg ikke så mye. Syns det holder i massevis å snakke med 1 om gangen, for da er det lettere å bli kjent... Jeg tenker de av dere som får lite svar egentlig er mer heldige enn dere tror. Dere slippe jo å bli bombardert av folk som var vil smake på jentetissen deres, å da vil det jo være lettere å finne en seriøs kar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg syns det er veldig hyggelig når jentene tar kontakt først. I mine øyne er det et tegn på selvtillit, så det er alltid plusspoeng! Nå er det dessverre sånn at mennesker blir veldig overfladiske på sånne sider, siden man bare ser bilde. Om man ikke er fotogen så har man dårligere utgangspunkt, så det er bedre å møte folk i virkeligheten, fordi hvordan man bruker ansiktet sitt, utstråling og personlighet gjør veldig mye mer for utseende enn man noengang kan fange i et bilde. Får ikke så mye meldinger der inne jeg heller, men det plager meg ikke så mye. Syns det holder i massevis å snakke med 1 om gangen, for da er det lettere å bli kjent... Jeg tenker de av dere som får lite svar egentlig er mer heldige enn dere tror. Dere slippe jo å bli bombardert av folk som var vil smake på jentetissen deres, å da vil det jo være lettere å finne en seriøs kar. Takk, ble i bedre humør av svaret ditt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå