Gå til innhold

Noen her som har overnatulige evner ?

Anbefalte innlegg

Det heter ikke overnaturlige evner :) for jeg regner med du tenker healing, intuisjon, syner, følelser osv? Det er det som er mest naturlig. Og jeg tror at alle kan utvikle dette ved å søke inn i seg selv og ikke utover. Det vil ikke si at jeg mener folk skal bli overåndelige og meditere to timer hver dag og høre mystisk musikk og tenne røkelse altså. Men begynne å se på seg selv, hva gjør jeg i forhold til omverdenen - hvorfor reagerer den personen slik, hvordan kan jeg forstå hvorfor det skjedde? slike ting. Da tror jeg dere alle vil merke at dere utvikler en myyyyye større forståelse for det meste, og med dette kommer intuisjonen sterkere og sterkere - og videre fra intuisjonen vil noen utvikle mer sanndrømmer, andre vil se ting, andre vil merke healing osv. da kommer det som er naturlig hos oss. Men vi må begynne med å være bevisst oss selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tilgi Randabergmann22. Han er en typisk "venstre hjernehalvdel tenker". ;) Visste du at du også har en høyre hjernehalvdel Randabergmann? Der ligger muligheter også for deg. Intuisjon, esp etc Du bruker deler av den, men ikke hele. Men alle kan lære om man vil, og du vil i såfall bare lære mer av deg selv å kjenne siden ingenting av dette kommer utenifra!

Ingen har en ekstra sans, selv om vi har hørt om denne "sjette sansen". ALLE har og har altid hatt denne uten at det er snakk om noen ekstra sans. Det ligger i høyre hjernehalvdel og det beste er å lære seg å bruke både høyre og venstre hjernehalvdel - like mye.

Sakset fra silva ultra mind sine sider:

"ESP har stått som et uttrykk for Ekstra Sensorisk Persepsjon, d.v.s. en ekstra sans for å motta informasjon. Noen kjenner den som en ”sjette sans”. All forskning Jose Silva gjorde har motbevist dette. Han kaller det Effektiv Sensorisk projeksjon, d.v.s. en sans vi alle har og kan bruke til å hente informasjon."

http://www.silvaultramind.no/default.htm

Når det gjelder healing så kan jeg godt forstå at folk er skeptiske. Det virker jo ganske merkelig ikke sant? Spesielt om man ikke er vant til noe annet enn å oppsøke lege når man er syk og proppe i seg masse tabletter. Det ER vanskelig å tro på noe man ikke har hverken opplevd eller fått erfare at man kan selv så jeg skjønner din skepsis Randabergmann. Jeg håper du får oppleve healing som mottager eller giver, så vil du nok skjønne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randabergmann22

Jeg må nesten si jeg likte denne siden, men jeg tror ikke på ett kvidder om dette me healing, sann drømming, og se inn i fremtiden og jeg vet ikke hva, til og med folk som ser døde folk her.. I randaberg sentrum her eg bor har eg sett at det e noen som driver me healing og andre ting. Der ska eg gå neste gang eg har fått meg en trøkk når jeg har spilt fotball.. Og så ska jeg se om det virker, og hadde folk virkelig kunnet fjerne smerte fra folk ved å legge hendene på dem hadde det vel vært mye mer utbredt.. Og folk som snakker om at de ser døde folk, og drømmer ting som skjer i fremtiden, HALLO.. Våkn opp..

Men nå ska eg endelig hjem, endelig helg.. Hate å jobba kveld, heldigvis er det bare hver 5 uke.. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamennsann.

"Hjernedaue".....

Det er jo et godt virkemiddel for en seriøs diskusjon :lol:

Jeg tar meg ikke himla nær jeg, og jeg blir heller ikke sur ;-)

Jeg synes bare det er litt rart at folk er så bombastiske og frekke når de sier det på den måten,- at alt "alternativt" er bare bullshit og pisspreik.

Jeg kan godt ta en diskusjon på ting og emner jeg,- men da ser jeg at spørsmålene er bittelitt intelligente ? Sant ?

Har aldri ymtet om at dette er et "sannhetsforum" så det er dine ord, gjest.

Setter pris på en god diskusjon med forskjellige synsvinkler jeg :)

Og klart jeg tenker på om ting er "unaturlige" eller ikke ?

Jeg tar jo ikke alt i verden for god fisk ?

Prøv å les det som står du, og ikke det du TROR du ser... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten si jeg likte denne siden, men jeg tror ikke på ett kvidder om dette me healing, sann drømming, og se inn i fremtiden og jeg vet ikke hva, til og med folk som ser døde folk her.. I randaberg sentrum her eg bor har eg sett at det e noen som driver me healing og andre ting. Der ska eg gå neste gang eg har fått meg en trøkk når jeg har spilt fotball.. Og så ska jeg se om det virker, og hadde folk virkelig kunnet fjerne smerte fra folk ved å legge hendene på dem hadde det vel vært mye mer utbredt.. Og folk som snakker om at de ser døde folk, og drømmer ting som skjer i fremtiden, HALLO.. Våkn opp..

Men nå ska eg endelig hjem, endelig helg.. Hate å jobba kveld, heldigvis er det bare hver 5 uke.. :briller:

Hehe - du er velkommen hit for healing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For flere år siden sa Hai Lee Yang at jeg har varme hender, men jeg fikk mannen i vrangen og tenkte at han ikke har peiling.

Men, ei venninne mente bestemt at hun ble bedre etter at jeg la hendene på skuldrene og ryggen hennes for noen år siden. Og da jeg traff han som er min samboer nå hadde vondt i ryggen da jeg møtte han, men ble nesten god allerede samme dagen - selv om det gikk litt tid før han ble helt bra.

Og jeg har et par kolleger på jobben med stive skuldre og vonde nakker, og de visste ikke at det ble sagt at jeg har varme hender, de ble overrasket over at de ble så bra etter at jeg bare masserte skuldrene deres. Og de er vant til massasje fra en vanlig massasje en gang i uken...

Jeg vet ikke om det er sant at jeg har varme hender, men det er ganske mange etterhvert som sier at det hjelper om jeg legger hendene på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Vet ikke helt om jeg har overnaturlige evner akkurat, men jeg "ser" når folk nær meg dør... Det er helt forferdelig, for jeg ser aldri hvem det er og går derfor rundt og er redd for mine nærmeste. Men det er kanskje noe man kan "øve" seg opp til å tolke? Hva tror dere om det? Det skal også være sagt at både bestemor og pappa har den samme "evnen." Men de ser hvem det er da. Skulle gjerne vært foruten denne evnen jeg da.. Jeg kan jo ikke gjøre noe med det uansett. Tror dere man kan bruke denne evnen til noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vet ikke helt om jeg har overnaturlige evner akkurat' date=' men jeg "ser" når folk nær meg dør... Det er helt forferdelig, for jeg ser aldri hvem det er og går derfor rundt og er redd for mine nærmeste. Men det er kanskje noe man kan "øve" seg opp til å tolke? Hva tror dere om det? Det skal også være sagt at både bestemor og pappa har den samme "evnen." Men de ser hvem det er da. Skulle gjerne vært foruten denne evnen jeg da.. Jeg kan jo ikke gjøre noe med det uansett. Tror dere man kan bruke denne evnen til noe?[/quote']

Hvordan "ser" du dette da?

Jeg har opplevd en gang å føle en uendelig tristhet overfor en gutt jeg møtte. Han døde like etterpå.

En gang følte jeg den samme uendelige tristheten da jeg stod på en gammel tomt. Det viste seg etterpå at de hadde vært veldig fattige...

Jeg vet ikke om det bare var innbildning, eller om jeg har evne til å "føle" noe. Jeg har veldig stor respekt for de som virkelig har slike evner, så jeg tør ikke påstå at jeg har slike evner.

Jeg synes man leser så ofte om slike ting, så det er lett å lure seg selv..Margit Sandemo har bl.a skrevet mye om slike evner i sine bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er litt vanskelig å forklare hvordan jeg "ser" det. Det er tegn som dukker opp overalt. Noen ganger ser jeg det inni meg, f.eks før jeg sovner ( det er ikke drømmer altså) Andre ganger ser jeg ordtlige tegn som f.eks et kors. Hadde dette skjedd et par ganger hadde jeg sikkert ikke tenkt over det, men det har skjedd såpass mange ganger at det må være en sammenheng.

Som du før meg sa, handler det noen ganger om følelser også. en gang fikk jeg en følelse av at samboeren min skulle dø i en bilulykke. Følelsen var så sterk at jeg engstet meg hele tiden, og ba han om å holde seg unna trafikk. Noen dager senere omkom ex- kjæresten min i en motorsykkelulykke.

Jeg har også stor respekt for dem som virkleig har evner, og vet ike om jeg helt er en av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...