Krill Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg slenger meg på denne bølgen som går på KG nå. Nemlig den hvor vi later som vi vet hvordan alle andre er! Jeg har tenkt på en ting. Menn elsker å snakke om seg selv! Jeg har eksperiementert litt og det viser seg at dersom du forer oppunder mens hobbyer, interesser, tanker og får de til å snakke om seg selv, så vil de holde på som en maskin helt til du sier stopp. De nyter det! Var på en fest i går. Snakket med en fyr. (han er gift, så ikke noe sjekking altså! ) Jeg har møtt han et par ganger før, så jeg spurte litt om det jeg husket. Jobben og hobbyer osv. Han blomstret opp! Fortalte og fortalte. OG jeg spurte. Jeg synes det er interessant å møte mennesker så jeg er oppriktig interessert. Etterpå tenkte jeg: Hmmm.. han kjenner ikke meg gitt - men jeg tror faktisk han likte meg. Fordi jeg fikk han til å føle seg bra! Jeg SÅ han. Har jeg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. oktober 2010 #2 Del Skrevet 3. oktober 2010 Å vise at du liker mannens interesser er jo det samme som å like mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2010 Å vise at du liker mannens interesser er jo det samme som å like mannen. Så hvis mannen ikke liker mine interesser eller har interesse for å spørre om meg og mitt, så liker han ikke meg? Eller er han bare selvopptatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. oktober 2010 #4 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen mennesker er jo mer interessert i seg selv enn andre. Men for mange menn så holder det i massevis å like en jente som liker hans interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 #5 Del Skrevet 3. oktober 2010 Var på en fest i går. Snakket med en fyr. (han er gift, så ikke noe sjekking altså! ) Jeg har møtt han et par ganger før, så jeg spurte litt om det jeg husket. Jobben og hobbyer osv. Han blomstret opp! Fortalte og fortalte. OG jeg spurte. Jeg synes det er interessant å møte mennesker så jeg er oppriktig interessert. Etterpå tenkte jeg: Hmmm.. han kjenner ikke meg gitt - men jeg tror faktisk han likte meg. Fordi jeg fikk han til å føle seg bra! Jeg SÅ han. Har jeg rett? Hvorfor kaster du bort kruttet på en fyr som er gift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. oktober 2010 #6 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hu vil vel gjerne ha bekreftelse da. Og å få bekreftelse fra en som er gift er jo mye mer givende for kvinner enn en som er singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 3. oktober 2010 #7 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så hvis mannen ikke liker mine interesser eller har interesse for å spørre om meg og mitt, så liker han ikke meg? Eller er han bare selvopptatt? Kanskje begge deler? (I så fall har han en skrue eller to løs, for du er jo awesome! ) Eller så ble han ivirg fordi du var interessert i å høre på/om han, fordi ingen kanskje viser interesse for han til daglig. Jeg liker best når man prater 50/50. Synd det blir kjeeeedelig å holde foredrag om meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 3. oktober 2010 #8 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg slenger meg på denne bølgen som går på KG nå. Nemlig den hvor vi later som vi vet hvordan alle andre er! Jeg har tenkt på en ting. Menn elsker å snakke om seg selv! Jeg har eksperiementert litt og det viser seg at dersom du forer oppunder mens hobbyer, interesser, tanker og får de til å snakke om seg selv, så vil de holde på som en maskin helt til du sier stopp. De nyter det! Var på en fest i går. Snakket med en fyr. (han er gift, så ikke noe sjekking altså! ) Jeg har møtt han et par ganger før, så jeg spurte litt om det jeg husket. Jobben og hobbyer osv. Han blomstret opp! Fortalte og fortalte. OG jeg spurte. Jeg synes det er interessant å møte mennesker så jeg er oppriktig interessert. Etterpå tenkte jeg: Hmmm.. han kjenner ikke meg gitt - men jeg tror faktisk han likte meg. Fordi jeg fikk han til å føle seg bra! Jeg SÅ han. Har jeg rett? Eg tror du har veldig rett! , men eg tror den gjelder kvinner og. Når eg fører en samtale spør eg altid litt etter hva som interrierer hun. Når hun forteller det spør eg hvorfor, og så kommer snakket.. xD. Dere er kanskje flinkere til å stoppe selv da og si noe som: Men no har eg snakket så mye om meg, fortell meg noe om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #9 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg slenger meg på denne bølgen som går på KG nå. Nemlig den hvor vi later som vi vet hvordan alle andre er! Jeg har tenkt på en ting. Menn elsker å snakke om seg selv! Jeg har eksperiementert litt og det viser seg at dersom du forer oppunder mens hobbyer, interesser, tanker og får de til å snakke om seg selv, så vil de holde på som en maskin helt til du sier stopp. De nyter det! Var på en fest i går. Snakket med en fyr. (han er gift, så ikke noe sjekking altså! ) Jeg har møtt han et par ganger før, så jeg spurte litt om det jeg husket. Jobben og hobbyer osv. Han blomstret opp! Fortalte og fortalte. OG jeg spurte. Jeg synes det er interessant å møte mennesker så jeg er oppriktig interessert. Etterpå tenkte jeg: Hmmm.. han kjenner ikke meg gitt - men jeg tror faktisk han likte meg. Fordi jeg fikk han til å føle seg bra! Jeg SÅ han. Har jeg rett? Jeg har møtt min andel pratesyke jenter altså .... Bare så det er sagt. Ja, til en vis grad er det et sjekketriks å stimulere den andre parten til å snakke om seg selv og å dele med deg det de setter pris på. De føler at du er interessert i de og ser de. Du på din side lærer en del om vedkommende. Har vedkommende gørr kjedelige interesser. Er vedkommende spennende. Prater vedkommende uavbrutt om seg selv uten tanke på hvem du er og hva du er interessert i. Jeg liker å få jenta til å snakke om seg selv. Dersom jeg oppdager at hun er for selvsentrert og bare snakker om seg selv så trekker det ned. Dersom jeg må hale ordene ut av henne og hun helst bare vil snakke om meg så virker hun selvutslettende og det er ikke så bra heller. De beste datene har vel vært der vi muntert babbler i munnen på hverandre og oppdager at vi har mye til felles. Jeg like jenter som er litt pratesyke, men som er opptatt av meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 4. oktober 2010 #10 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvorfor kaster du bort kruttet på en fyr som er gift? Snakker du noen gang med damer uten at det ligger et ønske om et forhold eller sex bak? Det er normal folkeskikk å føre samtaler med folk man er i selskap med, jeg prøver i hvert fall å bli kjent med de jeg måtte havne til bords med og den beste måten er jo å spørre vedkommende om interesser og sådant. Om fyren er gift eller ikke har ingen betydning, jeg prater ikke med folk kun fordi jeg har lyst til å sjekke dem opp. Jeg er forøvrig enig med dem som syns en 50/50-samtale er best, der begge blir tilført noe og det ikke er en enveiskommunikasjon om meg og mitt. Gjensidig interesse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2010 #11 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Snakker du noen gang med damer uten at det ligger et ønske om et forhold eller sex bak? Det er normal folkeskikk å føre samtaler med folk man er i selskap med, jeg prøver i hvert fall å bli kjent med de jeg måtte havne til bords med og den beste måten er jo å spørre vedkommende om interesser og sådant. Om fyren er gift eller ikke har ingen betydning, jeg prater ikke med folk kun fordi jeg har lyst til å sjekke dem opp. Jeg er forøvrig enig med dem som syns en 50/50-samtale er best, der begge blir tilført noe og det ikke er en enveiskommunikasjon om meg og mitt. Gjensidig interesse.. Ja, det hender vel at man ikke klarer å unngå å prate med (gifte) folk Ellers har jeg personlig ingen som helst interesse av å sitte å legge ut om meg og mitt til uvedkommende. Men det er åpenbart at mange syns dette er toppen av alle topper. En del får aldri hørt nok av sin egen stemme tydeligvis. Herregud, sier jeg bare. For meg er det bare en fungerende dialog som ikke kjeder meg ihjel Endret 4. oktober 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 4. oktober 2010 #12 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så hvis mannen ikke liker mine interesser eller har interesse for å spørre om meg og mitt, så liker han ikke meg? Eller er han bare selvopptatt? Litt begge deler Jeg snakket nettopp med min bror om dette. jeg vet min bror liker å snakke om seg selv og sitt. Nå dater han derimot ei jente han faktisk er interessert i, og han sa gledelig at han faktisk ER interessert i å høre om henne og sitt. Normalt sett er han ikke det. Ikke i den grad som nå, i allefall.. Så joda, TS har nok rett i at mange menn liker å snakke om seg selv. Spes menn som har gjort suksess i arbeidslivet e.l. Men jeg har også venninner som elsker å snakke om seg selv å sitt drama... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 4. oktober 2010 #13 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, det hender vel at man ikke klarer å unngå å prate med (gifte) folk Ellers har jeg personlig ingen som helst interesse av å sitte å legge ut om meg og mitt til uvedkommende. Men det er åpenbart at mange syns dette er toppen av alle topper. En del får aldri hørt nok av sin egen stemme tydeligvis. Herregud, sier jeg bare. For meg er det bare en fungerende dialog som ikke kjeder meg ihjel Å fortelle om interessene sine er vel ikke å legge ut om deg og ditt, ikke noe spesielt privat samtaleemne akkurat.. Ja, Steinar du er nok en drøm for selskapslivet.. ikke liker du å prate med folk og ikke liker du å danse.. men deg om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 4. oktober 2010 #14 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så hvis mannen ikke liker mine interesser eller har interesse for å spørre om meg og mitt, så liker han ikke meg? Joda, liker vi puppene dine så fortsetter vi å å prate om oss selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 4. oktober 2010 #15 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg mener at dette gjelder uansett kjønn. De fleste liker å prate om seg selv, sine tanker og ideer - og ikke minst få bekreftelse på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2010 #16 Del Skrevet 4. oktober 2010 Å fortelle om interessene sine er vel ikke å legge ut om deg og ditt, ikke noe spesielt privat samtaleemne akkurat.. Ja, Steinar du er nok en drøm for selskapslivet.. ikke liker du å prate med folk og ikke liker du å danse.. men deg om det Poenget mitt er hovedsaklig at det må være en bra dialog. Enveis-kommunikasjon er aldri noe givende i lengden. Men har du helt mistet troa på at jeg er den partyløva nå altså? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvorfor kaster du bort kruttet på en fyr som er gift? Haha! Ja du er jammen noe for deg selv gitt. Jeg konverserte! Jeg la hverken inn krutt eller prøvde meg. Jeg snakket høflig med flere av gjestene som jeg da ikke har sett på et år, og som det er hyggelig å treffe igjen. Det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kanskje begge deler? (I så fall har han en skrue eller to løs, for du er jo awesome! ) Eller så ble han ivirg fordi du var interessert i å høre på/om han, fordi ingen kanskje viser interesse for han til daglig. Jeg liker best når man prater 50/50. Synd det blir kjeeeedelig å holde foredrag om meg selv Smigre smigre... Jeg liker også best at man prater 50/50. Og at det er naturlig. Etter at jeg har spurt: Hvordan går det jobben? OG han har fortalt, så er det vel naturlig å spørre: Hvordan går det på jobben din? Det er typisk meg at jeg husker hvor han jobbet og med hva, mens han ikke ante hva jeg gjorde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 4. oktober 2010 Joda, liker vi puppene dine så fortsetter vi å å prate om oss selv. Haha! Skjønner! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 4. oktober 2010 Litt begge deler Jeg snakket nettopp med min bror om dette. jeg vet min bror liker å snakke om seg selv og sitt. Nå dater han derimot ei jente han faktisk er interessert i, og han sa gledelig at han faktisk ER interessert i å høre om henne og sitt. Normalt sett er han ikke det. Ikke i den grad som nå, i allefall.. Så joda, TS har nok rett i at mange menn liker å snakke om seg selv. Spes menn som har gjort suksess i arbeidslivet e.l. Men jeg har også venninner som elsker å snakke om seg selv å sitt drama... Oki, så da er det altså slik at dersom dama er interessant nok, eller gutten er interessert, da kommer spørsmålene? Hva med normal høflighet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå