Donnie Darko Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette er Donnie Darko i krigersk humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Å, så flink du er...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Minte meg om et David Bowie cover ? Schtilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Og jeg som likte Kiss-Chihuahua'n så godt... Denne var stilig Donnie - ser litt skummel ut da men - er det meninga? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. oktober 2003 #5 Del Skrevet 8. oktober 2003 hihihi..... Ser ikke ut som du trenger å barbere deg hver dag på dette bildet for å si det slik....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 SKUMMEL! Men kul...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2003 #7 Del Skrevet 8. oktober 2003 hihihi..... Ser ikke ut som du trenger å barbere deg hver dag på dette bildet for å si det slik....... Det var da slemt sagt! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Og jeg som likte Kiss-Chihuahua'n så godt... Denne var stilig Donnie - ser litt skummel ut da men - er det meninga? Suz Jeg ER skummel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2003 #9 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg ER skummel Ooooo... *skrekkblandet fryd* :o :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ja, du bør frykte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #11 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, du bør frykte meg Må ikke bare være redd vel... Kan vel flørte litt og... *håpefull* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. oktober 2003 #12 Del Skrevet 9. oktober 2003 Platoon er en god film, enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #13 Del Skrevet 9. oktober 2003 Platoon er en god film, enig? Noen lar seg bare ikke skremme Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 #14 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det var da slemt sagt! :-? Fikk bare assosiasjoner til fluenes herre jeg.. og av små gutter som skal være tøffe, men er det ikke.... *ertehumør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #15 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fikk bare assosiasjoner til fluenes herre jeg.. og av små gutter som skal være tøffe, men er det ikke.... *ertehumør... Åssen står det til med skjegget ditt da...? *erter tilbake kanskje* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 #16 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er 33 jeg vennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #17 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det har lite med saken å gjøre... har en ex som er snart 40 og knapt har skjeggvekst ennå... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. oktober 2003 #18 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ikke riktig enda....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #19 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ikke riktig enda....!!! Også et godt poeng Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 #20 Del Skrevet 9. oktober 2003 nuhvehl... Men nå prøver ikke jeg å se tøff ut heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå