Gå til innhold

Å da har julen 2010 kommer til Ikea :)


fionel

Anbefalte innlegg

Var inneom nettsidne til ikea nå nettopp, og der var julen kommer for fullt. Har allerede funnet masse ting jeg skal ha til jul. Og av erfaring vet jeg det lønner seg å være tidlig ute på ikea om man skal ha noe. Men føler det blir litt feil å begynne og kjøpe julepynt allerede. Julegaver er greit, men ikke julepynt. Pleier du å kjøpe pynt på ikea ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Var innom ikea her om dagen og da sto det på store plakater at julen kommer til ikea (altså butikkene) 5 november :)

Dog, de har smått ting her og der såklart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpe juletrepynt på ikea i fjor. Billig og fint og greit til jeg kan ta meg råd til å kjøpe noe dyrere. Planlegger å kjøpe dyre fine juletrekuler en gang, men pynten på ikea blir ganske så stilfull den også på juletreeet. Jeg kommer nok til å kjøpe litt i år også hvis jeg finner noe stilig. Elsker julepynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare jeg som synes det er aaaalt for tidlig??

:klø:

Synes ikke det er så veldig tidlig jeg. Mange pynter jo huset rundt 1 desember, det er kun to måneder til, så greit å kunne handle inn litt på forhånd. Er jo ikke alle som er på ikea hver uke heller, sa da kan man heller handle det når man først er der. Ville vært litt merkelig om julepynt ikke skulle selges før en uke før 1. desember f.eks. Planlegging av julen er jo det beste med hele julen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er altfor tidlig og jeg skal faktisk ikke kjøpe en eneste julepynt i det hele tatt. Hverken her eller der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke sett det jeg. Har vært innom på slependen og furuset denne og forje uke. Jeg må ha vært utrolig fokusert på hva jeg egentlig skulle ha da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke sett det jeg. Har vært innom på slependen og furuset denne og forje uke. Jeg må ha vært utrolig fokusert på hva jeg egentlig skulle ha da :gjeiper:

Det er bare i nettbutikken, Wonders :)

Det blir ikke jul i varehusene før den 5 november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har det kommet allerede! Så moro! :jepp:

Jeg pleier igrunn å handle lite julepynt på Ikea, synes det har vært litt mye rart der, men har funnet litt juletrekuler noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettbutikken ja, den ser jeg aldri i vettu :gjeiper: Begynte å lure ass. MEN jeg så pepperkaker på Bunnpris i stad! jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...