fionel Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Var inneom nettsidne til ikea nå nettopp, og der var julen kommer for fullt. Har allerede funnet masse ting jeg skal ha til jul. Og av erfaring vet jeg det lønner seg å være tidlig ute på ikea om man skal ha noe. Men føler det blir litt feil å begynne og kjøpe julepynt allerede. Julegaver er greit, men ikke julepynt. Pleier du å kjøpe pynt på ikea ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 3. oktober 2010 #2 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hmm, så ikke noe julegreier på nettsiden deres jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 3. oktober 2010 #3 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fant det, måtte bare lokke opp øyet onkli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2010 hehe ja er ikke bare bare det så sent på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 3. oktober 2010 #5 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe nei, begynner og bli skikkelig trøtt i trynet nå :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 3. oktober 2010 #6 Del Skrevet 3. oktober 2010 *springer til www.ikea.no * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 3. oktober 2010 #7 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg synes det var mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #8 Del Skrevet 3. oktober 2010 Var innom ikea her om dagen og da sto det på store plakater at julen kommer til ikea (altså butikkene) 5 november Dog, de har smått ting her og der såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2010 #9 Del Skrevet 3. oktober 2010 bare jeg som synes det er aaaalt for tidlig?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #10 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg kjøpe juletrepynt på ikea i fjor. Billig og fint og greit til jeg kan ta meg råd til å kjøpe noe dyrere. Planlegger å kjøpe dyre fine juletrekuler en gang, men pynten på ikea blir ganske så stilfull den også på juletreeet. Jeg kommer nok til å kjøpe litt i år også hvis jeg finner noe stilig. Elsker julepynt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #11 Del Skrevet 3. oktober 2010 bare jeg som synes det er aaaalt for tidlig?? :klø: Synes ikke det er så veldig tidlig jeg. Mange pynter jo huset rundt 1 desember, det er kun to måneder til, så greit å kunne handle inn litt på forhånd. Er jo ikke alle som er på ikea hver uke heller, sa da kan man heller handle det når man først er der. Ville vært litt merkelig om julepynt ikke skulle selges før en uke før 1. desember f.eks. Planlegging av julen er jo det beste med hele julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. oktober 2010 #12 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kommer først 5. november i butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 4. oktober 2010 jupp, men nå mente jg på nettet hehe burde kanskje fremlyst det litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2010 #14 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det er altfor tidlig og jeg skal faktisk ikke kjøpe en eneste julepynt i det hele tatt. Hverken her eller der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. oktober 2010 #15 Del Skrevet 5. oktober 2010 hakke sett det jeg. Har vært innom på slependen og furuset denne og forje uke. Jeg må ha vært utrolig fokusert på hva jeg egentlig skulle ha da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 5. oktober 2010 #16 Del Skrevet 5. oktober 2010 hakke sett det jeg. Har vært innom på slependen og furuset denne og forje uke. Jeg må ha vært utrolig fokusert på hva jeg egentlig skulle ha da :gjeiper: Det er bare i nettbutikken, Wonders Det blir ikke jul i varehusene før den 5 november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJ Skrevet 5. oktober 2010 #17 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har det kommet allerede! Så moro! Jeg pleier igrunn å handle lite julepynt på Ikea, synes det har vært litt mye rart der, men har funnet litt juletrekuler noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. oktober 2010 #18 Del Skrevet 6. oktober 2010 nettbutikken ja, den ser jeg aldri i vettu :gjeiper: Begynte å lure ass. MEN jeg så pepperkaker på Bunnpris i stad! jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå