Gå til innhold

Noka dietten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe dette produktet for å gå ned ca 10kg.... men kun for å få en kick start... Noen som kan dele erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det. Legg heller om kostholdet og begynn å tren. Om ikke spretter du rett opp igjen med en gang du slutter.

Skrevet (endret)

Har gjort det, men tenkte en kur en kort periode for å få en kickstart ved at de første kiloene forsvinner...

Endret av Kosejenta
Skrevet

Et balansert kosthold og mosjon er heller å anbefale.

Skrevet

Ja, og var fornøyd jeg som en kickstart, for å få et blankt lerret på en måte. Men nå nyter jeg et godt og sunt kosthold istedet, langt bedre såklart.

Skrevet

Ts, hva får deg til å tro at du plutselig blir motivert til å endre kosthold / treningsvaner av å gå noen uker på nokadietten?

Skrevet

Ts, hva får deg til å tro at du plutselig blir motivert til å endre kosthold / treningsvaner av å gå noen uker på nokadietten?

Har du hatt endel kilo og gå ned før?

Skrevet

Har du hatt endel kilo og gå ned før?

Nei, for jeg ville grepet fatt i problemt lenge før det hadde gått så langt.

Skrevet

Oj...snakk om å få svar på noe hun ikke spurte om.....

TS spør etter erfaring, men ingen av de som har svart har visst det.... Ikke at jeg har det heller, men klarte ikke å la være å kommentere.....

Skrevet

TS her. Har lagt om kostholdet, men det går sakte, derfor ønsker jeg en kickstart.....

Alle er ikke som deg Kitten, men takk for at du delte noe du ikke har erfaring med...

Skrevet (endret)

Grunnen til at vi ikke har prøvd det er kanskje at vi forstår at det bare er sprøyt.

Eller er det kanskje bare lov å svare om man heier frem nokadietten og andre dietter?

Endret av The Kitten
Skrevet (endret)

Nei, om du vil ned i vekt, må du gjøre det på den riktige måten.

Masse, vann, frukt, bær og grønt. Fisk og kylling, og litt kjøtt. Avokado, fet fisk og nøtter er absolutt å anbefale, gjør underverker for hud, hår og negler, og virker slankende. Kutt ut mel, sukker, og spis lite eller kutt ut ris og poteter, og du vil gå ned til idealvekt. Grunnen til at jeg skriver at du skal kutte ut ris og poteter er fordi noen blir fete av dette også.

Så beveger du på deg hver dag, om det ikke er trening, er det bra med en liten tur.

Endret av meridian
Skrevet

Ikke noe krav at en må heie frem dietten nei, men spør etter andres erfaringer som har prøvd produktet, possitive og negative, ikke hva folk som ikke har prøvd mener og tror!!

Skrevet

Hvordan er kostholdet / treningsvanene per dags dato, ts?

Skrevet

Er medlem i VG's vektklubb, så følger en del oppskrifter der, spiser mye salat, grønnsaker, kylling og fisk. Prøver å gå mye, minst 30min om dagen og minst en lang tur i uka.

Skrevet

Å gå 30 minutter er ikke mye.

Skrevet

Vet 30 min ikke er all verden, men med en stresset hverdag med barn som skal hit og dit er det ikke tid til mer. 30 min er bedre enn ingenting, og mtp til og fra jobb osv blir det nærmere 1 time hver dag

Skrevet

Fortsatt ikke mye akkurat, men så klart bedre enn ingenting.

Skrevet

Har allerede kvittet meg med 10, men står bom fast, derfor jeg vil ha en liten kickstart for å få litt motivasjon for å bli kvitt de siste 10 så jeg kan konsentrere meg om å holde vekten. Derfor jeg vil vite om andres erfaring med Noka dietten.

Skrevet

Hei TS! Jeg har prøvd Nokadietten og har tatt av 21 kg. Dette er nå 3 år siden og jeg har fortsatt ikke gått opp igjen i vekt. For meg fungerte det kjempe bra. Noe som var et stort pluss, var at man gikk ned realtivt fort, noe som gjorde det veldig motiverende å fortsette. Så lenge man er bevist på hva man spiser og får nok mosjon, ser jeg ingen grunn til at du skal legge på deg igjen du heller :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...