Gå til innhold

Hva slags dyr ønsket du deg da du var liten?


Grooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk en god del av de dyrene vi ville ha. Først var det katter. Den første rømte tidlig, men den andre hadde vi i ganske mange år. Så hadde vi marsvin. Egentlig bare to, men de ble rask til fem :wink:

Så begynte vi med hundene.

Fikk derimot ikke:

Sebra

Elefant

Hest

Ponni

Esel

Skilpadde

Pappegøye

Løve

Tiger

Minigris

Hadde jo lyst på slike dyr og :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Aller sterkest ønsket jeg en hest. Det fikk jeg ikke. Ønsker meg en ennå.... :oops:

Nest mest en hund og en katt. Hund fikk jeg i beg. av tenårene.

Nå har jeg katt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha katt - noe jeg fikk. Ellers ville jeg ha en ape, en papegøye, en hund, en hest, en skilpadde, en chinchilla, et hamster, en mus, en kanin, et rådyr og.. ehh, tror egentlig jeg ville ha de fleste dyr jeg :D *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ELSKA kattar - og hadde det heile oppveksten (den siste katten min bur heime hjå mamma og pappa endå - ho er 13 år!)

Hadde lyst på hund, men fekk ikkje (mamma likar dei ikkje).

Hadde lyst på det meste i periodar - høns, hest, sau... - men hadde heldigvis litt meir fornuftige foreldre... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne ha....puddel! :o

Vet ikke hvorfor. Hadde vel en fiks idé om at en liten hvit puddel hadde vært fint å ha. Egentlig helt merkelig i grunn, for jeg er mest glad i katter og hadde katt da jeg var yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr.1 på ønskelista et par år var å få en levende baby gris! :oops: (vanlig rosa spise-gris..)

Nektet å tro at det ikke passet seg med en slik her jeg bor, i byen.

Ønsket meg senere hund og det fikk vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg katt og hest. Fikk katt, men aldri hest :( Det har jeg tenkt å få meg en gang i livet!

Har chinchilla, hun er søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "alltid" ønsket meg St. Bernhard! Helt fra første gang jeg såg bilder av en. Dette ønsket ble veldig forsterket da filmen om "Vi på Saltkråkan" kom, og jeg fikk se en St. Bernhard i "virkeligheten".

Men det gikk mange år, og jeg ble godt voksen, før jeg endelig fikk skaffet meg en! Men drømmen har jeg gått med i alle år!

Nå storkoser jeg meg med min St. Bernhard (på nesten 70 kg)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Ønsket meg katt - det var min store drøm fra jeg kunne snakke omtrent... Som niåring fikk jeg endelig det! Han måtte desverre dra til de evige jaktmarker nå i januar, etter å ha vært min beste, pelskledde venn i 15 1/2 år.. :(

Ønsket meg også fisker - og det hadde jeg lenge.

Ønsket jeg meg hest - men fikk det aldri.... Ønsker meg det enda..

Også ønsket jeg meg masse smådyr, men siden jeg hadde fått katt, ville de ikke la meg få flere.. Men jeg ordnet opp og kjøpte meg dyr selv, noen hadde jeg hos venninner (som fikk lov å ha sine dyr.. Alltid plass til en til... :oops: ), andre kjøpte jeg uten lov og tok med hjem. Så jeg hadde mange dyr som foreldrene mine visste mer eller mindre om:

Kanin

Hamster

Mus

Ørkenrotte

Hetterotte (den smeltet mamme og pappa for, så den fikk jeg beholde..)

I de senere år (som selvstendig menneske..) har jeg hatt en kanin igjen, og nå har jeg en hetterotte. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg ønsket meg det meste, men fikk ingen dyr før etter at mine to eldre søsken var flyttet hjemmefra... Da var jeg 12 år, og fikk en undulat. Den var jo ikke akkurat noe å klemme i armene sine, men den fikk en del oppmerksomhet, og mange betroelser... :roll:

Den ble 12 år gammel. RIP Pelle... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg det meste, og fikk også mange dyr; katt, hund, hest, kanin, fugl, mus osv - flere skaffet jeg meg etter at jeg ble voksen og kunne bestemme helt selv; flere katter, hunder, hester, kaniner, fugler, griser, høner og mye mer :o NÅ har jeg bare katter...

Ett dyreønske har aldri gått i oppfyllelse; kenguru - og det må jeg nok innfinne meg med at jeg aldri kommer til å få :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blaster

Lurer på..om jeg ikke ønsket meg en ulv?

Stor og grå med store tenner.

Jeg fikk den ikke, for min pappa sa,

at da ville Undrer'n miste venner.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chriselia

Jeg ønsket meg mange dyr;

Løve (fikk selvfølgelig ikke :ler: )

Kanin

Sau :P

Pingvin ("den kan jo bo i kjøleskapet, mamma!" Nei jeg tror ikke det lille venn!)

Katt

Gris :P

Hund (ønsker meg fortsatt :) )

Marsvin

Hamster :hjerter:

+ noen fler :blunke:

Gleden var stor da hamsteren kom i hus,og sorgen var stor da den døde 2 og 12 år senere :cry: Savner den enda :( Utrolig hvor stor personlighet et så lite dyr kan ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lyst på Apekatt, og det har jeg vel egentlig lyst på enda!  :oops:
''

Du har jo meg, da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg så inderlig hest og hund, men fikk det aldri. Jeg ville også ha katt, og det har jeg hatt siden jeg var 6 år. Vil fremdeles ha hest og hund, men foreløpig for jeg roe meg med kaninen og hamsteren. HAdde forresten kanin da jeg var liten og, og var så sjeleglad da vi tok livet av den, makan til idiotisk dyr. Jeg hatet den landkaninen til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...