Gå til innhold

Har du tellekant i klesskapet?


Spiralis

Har du tellekant på tøyet  

64 stemmer

  1. 1. Har du tellekant på tøyet



Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden om å re opp sengen.

Har dere tellekant på tøyet i klesskapet?

Jeg har tellekant på t-skjorter, bukser, håndduker og sengetøy. Hvorfor?... neeee..... sikkert noe som henger igjen fra forsvaret. Jeg er mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. På en heldig dag kan det nesten se ut som om det er tellekanter i håndkleskapet. Ellers overhodet ikke.

Jeg er kvinne og har ganske mange års husmorerfaring. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men her henger alt på hengere. Det som ikke henger er brettet og ligger i skuffer.

Hvorfor ha tellekant på skjorter forresten? de må jo henge stritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til. Etter opprydding, og store klesvasker. Har alltid store planer om å beholde det fint og ryddig med tellekanter, men så har jeg dårlig tid og skal ha tak i noe bakerst, og vips så er alt systemet borte. Den dagen jeg får god plass og store klesskap, innbiller jeg meg at det blir lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte!! Hehe, dvs. etter en skikkelig opprydning har jeg vel tellekant i ca ti min :)

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tellekanter store deler av året. Rydder klesskapet hver vår, og da brettes alt sirlig. Dette varer ganske lenge, men så sniker det seg inn en slurvete brettet genser - og forfallet er sakte men sikkert i gang. Et par måneder før neste våropprydding råder det fullstendig kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

stort sett har jeg det, sikkert fordi jeg jobber i klesbutikk og det da ligger i fingrene og brette ting med tellekanter, bretter også truser, og det meste av tøyet blir sortert etter farger og type fest, hverdag, pent osv. samboers skap er også stort sett strøkent da det så og si alltid er jeg som rydder vasken :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne min pleier å bare ligge i en haug i skapet hehe. :gjeiper: Men har ryddet i det siste siden jeg flytter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det nå, men det er første gang... har lite skapplass, så for å få plass til alle klærne må jeg nesten gjøre det slik. Det er ikke HELT fine tellekanter, men plaggene er i hvert fall brettet og ikke bare krøllet sammen. Kvinne i 30-årene, ikke husmorerfaring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Klærne er brettet, men de ligger ikke med tellekant. Men håndklærne på gjestebadet har fin tellekant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av tråden om å re opp sengen.

Har dere tellekant på tøyet i klesskapet?

Jeg har tellekant på t-skjorter, bukser, håndduker og sengetøy. Hvorfor?... neeee..... sikkert noe som henger igjen fra forsvaret. Jeg er mann.

Jeg er tilbøyelig til å mene at tellekant omtrent er det eneste nyttige jeg lærte under førstegangstjenesten. Skyte kunne jeg fra før. Dispiplinen var totalt borkastet, siden jeg alltid, av prinsipp, har vært ulydig, og reverterte til default-settingen etter at tiden med kadaverdisiplin var over. Men som sagt, tellekanter, det var bra. Nærmest en aha-erlebniss! Og skopuss. Så ja, selvsagt har jeg tellekanter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Harriet

Jeg har walk-in-closet hvor det meste henger på kleshengere. Det eneste som ligger i hyller og skuffer er treningstøyet, undertøyet, strømpebukser, tights og pologensere. Ikke så lett å få det til å ligge med tellekanter, men det ligger rimelig ryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, er det så mange som ikke har tellekant? Er 21 år og ikke vært i noe militær, men tellekant må jeg ha ellers blir det kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...