Gå til innhold

Hva slags menn mister håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen menn har jo hår på hodet og andre mister det og får måne. Men jeg synes nesten det virker som det har like mye med intelligens/utdanelse å gjøre som gener. Flertallet jeg har sett har ofte vært leger, psykologer, vitenskapsmenn, forskere og andre mange kanskje forbinder med smarte folk og/eller høyere utdanning.

Men er det slik da? Hvorfor skulle det være slik?

Ser også på filmer at menn som har måne ofte spiller leger, folk som skal være veldig intelligent og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg lagt merke til at de som ikke mister håret ofte heller ikke har hår på brystet.

Altså, de som er "nakne" på brystet beholder håret.

De har også tilsynelatende langt lavere kjønnsdrift.

De som har/holder på å miste håret, og har hår på brystet, de virker langt mer interesserte i sex, og har ofte større penis også.

Så jeg tror det rett og slett er sånn, at de som mister håret har mer testosteron, det mannlige hormonet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn har jo hår på hodet og andre mister det og får måne. Men jeg synes nesten det virker som det har like mye med intelligens/utdanelse å gjøre som gener. Flertallet jeg har sett har ofte vært leger, psykologer, vitenskapsmenn, forskere og andre mange kanskje forbinder med smarte folk og/eller høyere utdanning.

Ser også på filmer at menn som har måne ofte spiller leger, folk som skal være veldig intelligent og slikt.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dine observasjoner sier vel mer om hvilke kretser du ferdes i, enn om hvilke menn som mister håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som har tynnere hår, minster som regel håret eller får måne.

De med tykkere hår gjør det ikke.

Værre var det ikke og skjønne den :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som har tynnere hår, minster som regel håret eller får måne.

De med tykkere hår gjør det ikke.

Værre var det ikke og skjønne den :skratte:

Er det fakta eller kun generelt mener du? For jeg har sett menn med tykt hår som også har fått måne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er de ekte mennene som tidlig mister hodehår. Det er nemlig høyt nivå av det mannlige kjønnshormonet testosteron, som forårsaker det. Så jo lengre gubben beholder skalpen, desto mer femi er han.

Hollywood lurer dere til å tro at de ekte råtassene er menn i tjueåra med manken inntakt. Men i virkeligheten er det de trinne trettiåringene med eggtopp som er de mest hardbalne på alt fra intelligens via virilitet til råskinning. Tjueåringene med løvemanke er til sammenligning lallende idioter, som knapt vet bak eller frem på en frisk frøken.

At hollywoodisene barberer intelligensiaen, er fordi de fleste menn mister håret uansett når de blir gamle. Og alder er liksom synonymt med livsvisdom. - Inntil demensen setter inn. Da kunne de like gjerne klistra tustene tilbake igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg lagt merke til at de som ikke mister håret ofte heller ikke har hår på brystet.

Altså, de som er "nakne" på brystet beholder håret.

De har også tilsynelatende langt lavere kjønnsdrift.

De som har/holder på å miste håret, og har hår på brystet, de virker langt mer interesserte i sex, og har ofte større penis også.

Så jeg tror det rett og slett er sånn, at de som mister håret har mer testosteron, det mannlige hormonet.

Dette kan jeg bekrefte. Selv har jeg hår på hodet og liten penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender vel den vokser av og til :ler: .

Jo jøss, da. Men samtidig så trekker hårfestet seg bakover. Men heldigvis er månekarrieren min veldig kortvarig (veldig), og reversibel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Kvinner røyter da slukene tette både titt og ofte, men det gjør dem da ikke lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Men de blir jo seende bar ut på hodet sitt! Der det skal være hår :trist:

Det er naturlig at det er det andre steder på kroppen også, uten at jeg skal trekke den(de) diskusjonen(e) hit :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Det er de ekte mennene som tidlig mister hodehår. Det er nemlig høyt nivå av det mannlige kjønnshormonet testosteron, som forårsaker det. Så jo lengre gubben beholder skalpen, desto mer femi er han.

Eh nei. Det er overproduksjon av DHT, et biprodukt av testosteron, som gjør at vi menn blir skalla. Har ingenting med hvor maskuline vi er :)

Er det ikke leit når menn mister hår?

Jo, deprimerende :sukk: Det er finere å ha hår på hodet, syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, deprimerende :sukk: Det er finere å ha hår på hodet, syns jeg...

Alt er relativt. Tar heller Bruce Willis enn Donald Trump, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke Donald Trump bare tupè da? Så de begge r jo skallet.

Visstnok har han bare verdens styggeste hentesveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange rare opplysninger på en gang, hehe...

Jeg tror at det vi med sikkerhet kan fastslå er at: de mennene som mister håret, er dem det ikke gror på lengre. Kan vi i det minste være enige om det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger både en bestemt genutgave og testosteron for å miste håret, så testosteronnivå alene avgjør ikke hårmengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...