Gjest Donna Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nå er jeg så lei av at det dogger på rutene og så kommer det en sånn vemmelig hvit film på og samme hvor mye jeg prøver å tørke og gni så går den ikke bort !!! Det er jo håpløst å kjøre nå som det er kaldere og mørkt - for jeg ser jo ikke noe ut rutene. !!!! og jeg er så oppgitt! .. :x Hva er det som er på rutene mine - hvordan får jeg de klare?? :x :cry: jeg greier ikke å kjøre når de er uklare. Og hva skal man egentlig tørke ruter med i en bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg bruker JIF superklut - da blir ruta fin og blank på innsiden. Men jeg vet ikke hvilket hvitt belegg du snakker om, så jeg vet ikke om det hjelper. Superkluten er flott å ha liggende, mye bedre å bruke den enn hendene/hanskene/avisen/pannebåndet for å tørke av duggen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Atter en gang: Nylonvask og pusseskinn. Intet annet som hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 På bensinstasjoner har de spesielle kluter (som de gjerne gir ut gratus i prøvepack) for å fjerne film på ruta. Disse er de beste jeg noen gang har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå