Gå til innhold

Loxodontas treningsfunderinger!

loxodonta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, rekker og rekker, trening blir det jo, men ikke på senter. Er nemlig i praksis og greier, så bor litt her og der. Og ikke i nærheten av noe særlig treningssenter... Satser på mange og lange skiturer. Og min nye favoritt aktivitet- svømming! Digger det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Flinke loxodonta!! Gratulerer :)

Så bra at du har fått ny favorittaktivitet :hoppe: Du er virkelig en motivasjonsfaktor. Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, det blir trening om dagen altså! Bedre på å trene enn å loggføre det her :skratte:

Ble ivertfall 40 min svømming i morges.

Meeeeen, jeg er så sykt godterisugen for tida! Må liksom bare ha et eller annet. Skikkelig craving... og den hersens mensen er veldig lenge på etterskudd nå :kjefte:

For å se lyst på det- jeg har ivertfall blitt helt frisk igjen fra div halsbetennelser og slappe-perioder. :jepp:

Vektoppdatering: 83,4. Hm, flink på å stabilisere med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet jo hva jeg driver med Coffee! Så det er det jeg er i praksis og gjør :) Har bare gjort litt mer enn deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loxodonta skrev (På 18.2.2011 den 16.31):

Meeeeen, jeg er så sykt godterisugen for tida! Må liksom bare ha et eller annet. Skikkelig craving... og den hersens mensen er veldig lenge på etterskudd nå :kjefte:

Er du blitt smelt på tjukka? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loxodonta skrev (På 18.2.2011 den 21.17):

Du vet jo hva jeg driver med Coffee! Så det er det jeg er i praksis og gjør :) Har bare gjort litt mer enn deg :fnise:

Det var det samme som det jeg gjør, ikke sant? :sjenert: Hvilket semester er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yoga skrev (På 19.2.2011 den 9.06):

Er du blitt smelt på tjukka? :lur:

Er nok ikke det du! Må være noen andre grunner...

CoffeeGirl skrev (På 19.2.2011 den 10.10):

Det var det samme som det jeg gjør, ikke sant? :sjenert: Hvilket semester er du på?

Yep, det var det! 3. semester bare. Liker du deg enn så lenge? skal du i praksis til høsten da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening siste uka:

18.02. - 40 min svømming

19.02. - 5 t skitur

21.02. - 1 t gåtur

22.02. - 3 t skitur

23.02. - 1 t gåtur

Blitt litt enten eller angående trening i det siste. Men liker lange skiturer. Ga virkelig kcal en boost! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loxodonta skrev (På 23.2.2011 den 20.50):

Yep, det var det! 3. semester bare. Liker du deg enn så lenge? skal du i praksis til høsten da eller?

:jepp:

Starta du i januar i fjor? Siden du er på 3. semester, mener jeg...? I så fall: går du på skole i Oslo? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yoga skrev (På 24.2.2011 den 13.20):

:lol: Helt enig!

What?? Det er jo nedoverbakker som er gøy! Så er det jo veldig mange måter å takle de nedoverbakkene på da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CoffeeGirl skrev (På 23.2.2011 den 21.04):

:jepp:

Starta du i januar i fjor? Siden du er på 3. semester, mener jeg...? I så fall: går du på skole i Oslo? :fnise:

Hoho, vet ikke helt hva jeg tenkte med der! Litt kjapp i tankegangen. Jeg er selvfølgelig på mitt 4. semester nå:) Er i andre enden av landet jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  loxodonta skrev (På 25.2.2011 den 5.19):

Hoho, vet ikke helt hva jeg tenkte med der! Litt kjapp i tankegangen. Jeg er selvfølgelig på mitt 4. semester nå:) Er i andre enden av landet jeg :lur:

Åh, jeg er jo så nysgjerrig :daane: Hvor er andre enden av landet? :sjenert: Er det sånn praksis med fire hjul eller sånn praksis med menn i hvite frakker som er fjerde semester? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ. Da har jeg vel egentlig vært syk den siste uka :tristbla: Selv om ikke alle dagene som jeg har kunnet tilbringt i sengen. I dag skal jeg ivertfall ingen steder! Har kaktus-hals, svettetokter, skjelveperioder, hval-pusting, dørstokkmil ut av sengen, og synes veldig synd på meg selv, her jeg ligger stokk alene :sukk:

Venter på vår og sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gina_ skrev (På 2.3.2011 den 17.45):

Æsj, så kjedelig!! God bedring! :klemmer:

Takk :klemmer: Lei av å være syk :sjenert: Vil opp og ut, frem, opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...