Gå til innhold

Loxodontas treningsfunderinger!

loxodonta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, rekker og rekker, trening blir det jo, men ikke på senter. Er nemlig i praksis og greier, så bor litt her og der. Og ikke i nærheten av noe særlig treningssenter... Satser på mange og lange skiturer. Og min nye favoritt aktivitet- svømming! Digger det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Flinke loxodonta!! Gratulerer :)

Så bra at du har fått ny favorittaktivitet :hoppe: Du er virkelig en motivasjonsfaktor. Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, det blir trening om dagen altså! Bedre på å trene enn å loggføre det her :skratte:

Ble ivertfall 40 min svømming i morges.

Meeeeen, jeg er så sykt godterisugen for tida! Må liksom bare ha et eller annet. Skikkelig craving... og den hersens mensen er veldig lenge på etterskudd nå :kjefte:

For å se lyst på det- jeg har ivertfall blitt helt frisk igjen fra div halsbetennelser og slappe-perioder. :jepp:

Vektoppdatering: 83,4. Hm, flink på å stabilisere med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet jo hva jeg driver med Coffee! Så det er det jeg er i praksis og gjør :) Har bare gjort litt mer enn deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeeen, jeg er så sykt godterisugen for tida! Må liksom bare ha et eller annet. Skikkelig craving... og den hersens mensen er veldig lenge på etterskudd nå :kjefte:

Er du blitt smelt på tjukka? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo hva jeg driver med Coffee! Så det er det jeg er i praksis og gjør :) Har bare gjort litt mer enn deg :fnise:

Det var det samme som det jeg gjør, ikke sant? :sjenert: Hvilket semester er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du blitt smelt på tjukka? :lur:

Er nok ikke det du! Må være noen andre grunner...

Det var det samme som det jeg gjør, ikke sant? :sjenert: Hvilket semester er du på?

Yep, det var det! 3. semester bare. Liker du deg enn så lenge? skal du i praksis til høsten da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening siste uka:

18.02. - 40 min svømming

19.02. - 5 t skitur

21.02. - 1 t gåtur

22.02. - 3 t skitur

23.02. - 1 t gåtur

Blitt litt enten eller angående trening i det siste. Men liker lange skiturer. Ga virkelig kcal en boost! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, det var det! 3. semester bare. Liker du deg enn så lenge? skal du i praksis til høsten da eller?

:jepp:

Starta du i januar i fjor? Siden du er på 3. semester, mener jeg...? I så fall: går du på skole i Oslo? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol: Helt enig!

What?? Det er jo nedoverbakker som er gøy! Så er det jo veldig mange måter å takle de nedoverbakkene på da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Starta du i januar i fjor? Siden du er på 3. semester, mener jeg...? I så fall: går du på skole i Oslo? :fnise:

Hoho, vet ikke helt hva jeg tenkte med der! Litt kjapp i tankegangen. Jeg er selvfølgelig på mitt 4. semester nå:) Er i andre enden av landet jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho, vet ikke helt hva jeg tenkte med der! Litt kjapp i tankegangen. Jeg er selvfølgelig på mitt 4. semester nå:) Er i andre enden av landet jeg :lur:

Åh, jeg er jo så nysgjerrig :daane: Hvor er andre enden av landet? :sjenert: Er det sånn praksis med fire hjul eller sånn praksis med menn i hvite frakker som er fjerde semester? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ. Da har jeg vel egentlig vært syk den siste uka :tristbla: Selv om ikke alle dagene som jeg har kunnet tilbringt i sengen. I dag skal jeg ivertfall ingen steder! Har kaktus-hals, svettetokter, skjelveperioder, hval-pusting, dørstokkmil ut av sengen, og synes veldig synd på meg selv, her jeg ligger stokk alene :sukk:

Venter på vår og sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig!! God bedring! :klemmer:

Takk :klemmer: Lei av å være syk :sjenert: Vil opp og ut, frem, opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...