loxodonta Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #321 Del Skrevet 8. mars 2011 Hm. Hva skal man si. Formen er ikke helt topp enda akkurat, og jeg har ikke trent på evigheter, virker det som... Har fått beskjed om å vente med trening til energien er tilbake. Får bare holde fokus på maten da, så jeg ikke blir feit av å være syk. Hadde elendig matlyst først, men den er tilbake :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. mars 2011 #322 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg vet hvordan du har det! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #323 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Jeg vet hvordan du har det! God bedring håper det går bra med deg også! Her blir det nok en helg på soffan Ønsker alle en goooood helg! Endret 11. mars 2011 av loxodonta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. mars 2011 #324 Del Skrevet 20. mars 2011 God søndag! Er du blitt frisk igjen? Håper det! Nå må vi stå på frem mot sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 20. mars 2011 #325 Del Skrevet 20. mars 2011 God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #326 Del Skrevet 20. mars 2011 God søndag! Er du blitt frisk igjen? Håper det! Nå må vi stå på frem mot sommeren Hva skal jeg si, nok en gang... Jeg har ikke trent på over en måned Ikke fordi jeg ikke vil. Men jeg har funnet ut at jeg er syk På en måte heldigvis. Håper det begynner å gå oppover igjen snart. Humøret har vært på topp det, men etter å ha en kropp som er i kjelleren, så må jeg si at det tar på altså Særlig siden jeg begynner å legge på meg nå også Ikke nok med at jeg ikke får trene... Har ikke turt å gå på vekta. Hvor mye kan man legge på seg på to uker egentlig... føles som 10 kg. Så jeg tør ikke lage meg noen mål fremover, i og med at det ikke helt er meg selv som avgjør. Men vil definitivt ikke komme ut av denne perioden helt på jordet. Men syns det er vanskelig. Tar i mot alle tilbakemeldinger og forslag Og lengter tilbake til sol og varme... skulle gjerne reist på flekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 21. mars 2011 #327 Del Skrevet 21. mars 2011 Uff, så leit å høre at du er syk! Håper du føler deg i form igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #328 Del Skrevet 25. mars 2011 Jubler for 45 min gåtur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 26. mars 2011 #329 Del Skrevet 26. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. april 2011 #330 Del Skrevet 5. april 2011 Noe nytt på treningsfronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. april 2011 #331 Del Skrevet 8. april 2011 Du hadde falt helt ut av mine innlegg (noe som tydeligvis skjer når man ikke er spesielt aktiv på kg )! Håper du blir bedre snart, og kommer ordentlig igang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 8. april 2011 Forfatter #332 Del Skrevet 8. april 2011 Noe nytt på treningsfronten? Ikke så mye igrunn. Har gått fra 30-45 min gåturer hver dag, og blir helt slått ut... så noe mer intensiv trening blir det ikke ennå. Er fornøyd med bare å komme meg i bevegelse om dagen! Hadde en styrkeøkt denne uka. Gikk fint der og da, men ble helt slått ut dagen etterpå... Det er det ikke verdt. Så får vente på at formen forhåpentligvis stiger snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 8. april 2011 Forfatter #333 Del Skrevet 8. april 2011 Du hadde falt helt ut av mine innlegg (noe som tydeligvis skjer når man ikke er spesielt aktiv på kg )! Håper du blir bedre snart, og kommer ordentlig igang igjen Takk! Lenge siden jeg har hørt fra deg! Hvordan går det? Er du på reise enda?? Isåfall, nyyyyt det! Jeg savner varmen Blitt noe trening på deg forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 8. april 2011 Forfatter #334 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg er ikke så aktiv om dagen, da jeg verken har energi eller "lov" å trene hardt. Jeg gleder meg så sinnsyyyykt til å spinne igjen!!! Dere som kan: vær glad for at dere faktisk KAN! Ellers prøver jeg å holde motivasjonen oppe, selv om jeg akkurat nå bare har lyst at tiden skal gå, medisiner skal virke, og at jeg får den etterlengta energien tilbake. Vekta har jeg ikke orket å gå på, da jeg vet at jeg har gått opp alt for mye. Ikke så rart, da jeg sitter og ligger i ro nesten hele dagen, og har alt for god appetitt, og synes litt synd på meg selv Uff, nå høres jeg negativ ut. Jeg har faktisk kjøpt meg vekter! Manualer. De står i hjørnet, klare og venter. Så da mangler det ivertfall ikke på mulighetene her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. april 2011 #335 Del Skrevet 9. april 2011 Takk! Lenge siden jeg har hørt fra deg! Hvordan går det? Er du på reise enda?? Isåfall, nyyyyt det! Jeg savner varmen Blitt noe trening på deg forresten? Alt går bra med meg, er bare ikke så aktiv på kg når jeg er på reisefot. Også hadde alt falt ut av mine innlegg så jeg måtte begynne å lete, noe som er litt vanskelig når man ikke har fri tilgang til internett Men jeg nyter å være på reisefot Varmen er flott, her jeg er nå er det faktisk perfekt med mellom 25 og 30 grader og sol Blir veldig lite trening på meg her nede gitt. Har vært altfor varmt er min unnskyldning, siden 30-40 grader ikke akkurat gjør trening fristende. De siste dagene har vært litt bedre da, så da ble det noen gåturer! Det positive er at appetitten heller ikke er på topp når det er så varmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. april 2011 #336 Del Skrevet 9. april 2011 Kan jeg få spørre hvordan syk du er? Helt greit om du ikke vil si det altså Men synd å høre at du ikke har ork eller tillatelse til å trene Du får bare stå på og gjøre ditt beste, så håper jeg at du er fit for fight igjen snart!! Du kommer langt med manualer Har du pilatesball? Den beintreningen (bakside lår og rumpe) jeg linket til i boken min gjorde jeg med pilatesball de to første PT-timene, bra trening Mange andre øvelser med pilatesball også, og det er veldig gøy God bedring og god helg loxodonta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 25. april 2011 Forfatter #337 Del Skrevet 25. april 2011 da var det lenge siden gitt. Men jeg har ikke gitt opp altså! er bare ikke så aktiv på kg. Jeg har meldt meg inn i vektklubben til vg! Følte jeg trengte noe slikt for å holde meg i gang. Det viktigste er nok at medisinene funker, og at jeg begynner å bli normal igjen og det er så fantastisk! Så jeg har faktisk trent litt de siste ukene, veldig lett. Liker det! I vektklubben har vi veiedag på mandager, så blir spennende å se hva den viser i dag... ellers er det cm-målinger en gang i mnd, og gleder meg til å se forskjeller der også...! Så nå har jeg virkelig fått troa på meg igjen! (selv om jeg har gått opp en del, men velger å se på det pga sykdom og ikke meg selv. Får se om jeg i det hele tatt legger ut dagens vekt her nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. mai 2011 #338 Del Skrevet 5. mai 2011 Så flott at du begynner å bli frisk, og at den gode gamle loxodonta er tilbake Skjønner at du er ivrig på vektklubben, men ikke glem å oppdatere oss da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå