aline Skrevet 3. oktober 2010 #81 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, de fleste menn har altså fått med seg at veldig mange damer liker å danse. Dermed gleder man dama når man danser med henne. Selv om man egentlig ikke føler det helt store behovet selv. Samtidig er det altså en veldig effektiv måte å komme i kontakt med mange ulike damer på, noe som visse ivrige og dyktige dansere har fått med seg. Nei steinar!!!! de mennene jeg snakker om gjør det ikke med hovedmotivasjon å glede DAMA... men igjen, du lever kun i Steinar-verden, gjør du ikke. Og der finnes det ikke en mann som ikke gjør noe kun med motivasjon å få seg masse damer. Så jeg skal jobbe med å slutte å prøve å håpe engang en bitteliten bit at du skal fatte og begripe at ikke Steinar-verden er den samme som den vireklige verden!! Det blir vanskelig, for jeg har tro på mennesker (også menn...), men ejg skal prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 3. oktober 2010 #82 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg tenkte på en ting... (noe som kanskje desverre forer opp under Steinars teori æsj! :gjeiper: ) Hvis en guttegjeng på 10 karer drar på hyttetur. Sitter og spiser, og drikker litt. Har på musikk. Du ser ikke DE plutselig reise seg opp og danse i stua? Hadde stusset litt da.. Men jenter kan jo det.. Danse på jentetur. Eller.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #83 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg tenkte på en ting... (noe som kanskje desverre forer opp under Steinars teori æsj! :gjeiper: ) Hvis en guttegjeng på 10 karer drar på hyttetur. Sitter og spiser, og drikker litt. Har på musikk. Du ser ikke DE plutselig reise seg opp og danse i stua? Hadde stusset litt da.. Men jenter kan jo det.. Danse på jentetur. Eller.. ? Bra poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nei steinar!!!! de mennene jeg snakker om gjør det ikke med hovedmotivasjon å glede DAMA... Neivel, da gjør de det for å få seg ei dame - til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 3. oktober 2010 #85 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er kulturelle årsaker til at menn danser mindre i -våre dager- Som tidl. Nevnt av andre her, i andre kulturer er dansing like utbredt blandt menn og kvinner. Min far danser som sagt. Dette er han oppdratt til også vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. oktober 2010 #86 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg forstår jeg ikke er kvinne for jeg er ikke noe spesielt glad i å danse. Min exmann derimot elsket å danse - og han danset ikke med meg for å glede meg. Tvert i mot .. lurer på hvordan vi kommer ut i forhold til Steinarlogikken. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #87 Del Skrevet 3. oktober 2010 Menn som ikke danser er ett Norsk fenomen.. Jeg bodde i noen dager på noe som heter Tak Over Hodet i Trondheim i år og ble på grunn av det kjent med veldig mange fra Frankrike, Spania, Italia og Tyskland.. Festene med dem er noe helt annet enn de Norske gørrkjedelige jukkefestene... Alle danser, alle har det gøy, snakkevolumet er skyhøyt. Skru opp musikken å la kroppen bevege seg, det er ikke vanskeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #88 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er kulturelle årsaker til at menn danser mindre i -våre dager- Som tidl. Nevnt av andre her, i andre kulturer er dansing like utbredt blandt menn og kvinner. Min far danser som sagt. Dette er han oppdratt til også vil jeg tro. Ja, jeg er enig i at kulturen betyr mye når det gjelder dans. Og da er tydeligvis den norske kulturen slik at det er kvinner som liker best å danse. Noe som egentlig er litt pussig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg forstår jeg ikke er kvinne for jeg er ikke noe spesielt glad i å danse. Min exmann derimot elsket å danse - og han danset ikke med meg for å glede meg. Tvert i mot .. lurer på hvordan vi kommer ut i forhold til Steinarlogikken. :klø: Skriver ikke dette for å såre deg, men kan motivasjonen hans ha vært å treffe andre kvinner mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 3. oktober 2010 Menn som ikke danser er ett Norsk fenomen.. Jeg bodde i noen dager på noe som heter Tak Over Hodet i Trondheim i år og ble på grunn av det kjent med veldig mange fra Frankrike, Spania, Italia og Tyskland.. Festene med dem er noe helt annet enn de Norske gørrkjedelige jukkefestene... Alle danser, alle har det gøy, snakkevolumet er skyhøyt. Folk blir vel gjerne litt annerledes enn oss når de drikker et par flasker vin daglig Samt at de faktisk kan være utendørs det meste av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 3. oktober 2010 #91 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skriver ikke dette for å såre deg, men kan motivasjonen hans ha vært å treffe andre kvinner mon tro? Jeg håper hun svarer nå at han danser like fullt hjemme i stua alene... Hva er dette for no tull? Jeg er fullt klar over at noen beveger seg ut på dansegulvet for å smyge seg inn på kvinnene, men de ser man fort. De kan gjerne ikke danse heller. Men jeg har en kompis som står på dansegulvet omtrent hele hvelden. Han danser litt med jenter av og til, men faktisk er det de som kommer til ham. Han bare elsker å danse, og hver gang jeg selv danser med ham, er det stadig nye triks han skal prøve på. Han er alltid gjennomsvett stakkar, så tror ikke han tenker så mye på damene... Og min far, har alltid vært en stor danseløve. Jeg husker mange fredagskvelder med ham stående å danse i stua... Så, poenget er, det finnes danseglade menn også ( som ikke er homo eller danser for å sjekke. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #92 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg tenkte på en ting... (noe som kanskje desverre forer opp under Steinars teori æsj! :gjeiper: ) Hvis en guttegjeng på 10 karer drar på hyttetur. Sitter og spiser, og drikker litt. Har på musikk. Du ser ikke DE plutselig reise seg opp og danse i stua? Hadde stusset litt da.. Men jenter kan jo det.. Danse på jentetur. Eller.. ? Kan jo berolige deg med at det finnes dansegrupper som består utelukkende av menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 3. oktober 2010 #93 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg håper hun svarer nå at han danser like fullt hjemme i stua alene... Hva er dette for no tull? Jeg er fullt klar over at noen beveger seg ut på dansegulvet for å smyge seg inn på kvinnene, men de ser man fort. De kan gjerne ikke danse heller. Men jeg har en kompis som står på dansegulvet omtrent hele hvelden. Han danser litt med jenter av og til, men faktisk er det de som kommer til ham. Han bare elsker å danse, og hver gang jeg selv danser med ham, er det stadig nye triks han skal prøve på. Han er alltid gjennomsvett stakkar, så tror ikke han tenker så mye på damene... Og min far, har alltid vært en stor danseløve. Jeg husker mange fredagskvelder med ham stående å danse i stua... Så, poenget er, det finnes danseglade menn også ( som ikke er homo eller danser for å sjekke. ) Jeg har noen danseløver av noen menn i min omgangskrets også, deres syn på en vellykket kveld på byen er om de har fått danset mye. De blir bydt opp av jenter i alle aldre, ikke for å sjekke men rett og slett fordi de er gode til å danse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. oktober 2010 #94 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skriver ikke dette for å såre deg, men kan motivasjonen hans ha vært å treffe andre kvinner mon tro? Nei - helt klart ikke. Problemet var at han bare ville danse med meg ... og det ble opplagt ikke mer sex av det (stort sett ikke mindre heller - så sant jeg ikke ble alt for sur av maset) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. oktober 2010 #95 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det jeg likevel ikke forstår er at du mener at man ikke kan gjøre noe fordi man har lyst. Noe som er gøy - noe man blir glad av - uten at det skal være skjulte motiver. Selvsagt er det grunner for alle de ting vi gjør. Enten man trener for å holde seg i form, leser bøker for å lære noe, eller reiser for å oppleve noe. Hva gjør det å danse fordi det er morro anderledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. oktober 2010 #96 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor kan du ikke innrømme at du tar feil, Steinar? Tror du verden går under? Samtlige her sier at dans er interessebasert, ikke kjønnsbasert eller sexbasert? Jeg gjentar fra tidligere i tråden, jeg vet ikke om noen som er så sexfiksert som deg. På tide å få seg noe snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det jeg likevel ikke forstår er at du mener at man ikke kan gjøre noe fordi man har lyst. Noe som er gøy - noe man blir glad av - uten at det skal være skjulte motiver. Selvsagt er det grunner for alle de ting vi gjør. Enten man trener for å holde seg i form, leser bøker for å lære noe, eller reiser for å oppleve noe. Hva gjør det å danse fordi det er morro anderledes? Poenget mitt her er i hovedsak bare at det typisk er mange flere kvinner som liker å danse enn menn. Og at menn i hovedsak danser fordi det er damer der. Og det er sikkert sannsynlig at mye av den samme underliggende motivasjonen også gjelder for kvinner, tenker jeg. Det må jo være en spesifikk grunn til at folk syns det er moro å danse. Og jeg kan egentlig ikke se noen annen grunn enn at det har med det annet kjønn å gjøre. Ellers kan man like så godt ta en jogge- eller sykkeltur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. oktober 2010 #98 Del Skrevet 3. oktober 2010 Poenget mitt her er i hovedsak bare at det typisk er mange flere kvinner som liker å danse enn menn. Og at menn i hovedsak danser fordi det er damer der. Og det er sikkert sannsynlig at mye av den samme underliggende motivasjonen også gjelder for kvinner, tenker jeg. Det må jo være en spesifikk grunn til at folk syns det er moro å danse. Og jeg kan egentlig ikke se noen annen grunn enn at det har med det annet kjønn å gjøre. Ellers kan man like så godt ta en jogge- eller sykkeltur. Men hvorfor skal man jogge eller sykle - som er dørgende kjedelig - hvis man synes det å bevege seg til musikk er morsomt? Er ikke det at man liker å danse spesifik grunn nok? Det er jo også mange menn/gutter som liker å danse - selv om det ikke finnes en kvinnlig partner - bare se på programmene Dansefeber/So you think you can danse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #99 Del Skrevet 3. oktober 2010 Men hvorfor skal man jogge eller sykle - som er dørgende kjedelig - hvis man synes det å bevege seg til musikk er morsomt? Er ikke det at man liker å danse spesifik grunn nok? Det er jo også mange menn/gutter som liker å danse - selv om det ikke finnes en kvinnlig partner - bare se på programmene Dansefeber/So you think you can danse? De som er med i disse programmene er i hvert fall hovedsaklig motiverte av å komme på TV. Må innrømme at jeg aldri ser på slike program frivillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 3. oktober 2010 #100 Del Skrevet 3. oktober 2010 Poenget mitt her er i hovedsak bare at det typisk er mange flere kvinner som liker å danse enn menn. Og at menn i hovedsak danser fordi det er damer der. Og det er sikkert sannsynlig at mye av den samme underliggende motivasjonen også gjelder for kvinner, tenker jeg. Det må jo være en spesifikk grunn til at folk syns det er moro å danse. Og jeg kan egentlig ikke se noen annen grunn enn at det har med det annet kjønn å gjøre. Ellers kan man like så godt ta en jogge- eller sykkeltur. Jeg danser heller framfor å ta en joggetur, dans er morsom trim og når jeg danser har jeg det gøy - to fluer i en smekk. Å la musikken fylle kroppen og la kroppen bevege seg til musikken, det er herlig det og det er noe jeg kan gjøre uten at det finnes snurten av et mannfolk i nærheten samtidig må jeg si at det er herlig å danse med en mann som er skikkelig god til å danse, og det uten sjekkebaktanker. En gang i året er jeg på kurs, samme sted hvert år og hvert år er vi bare damer. Det er diskotek på hotellet og vi danser og danser, ler og har det morsomt selv uten mannfolk.. Skjønner ikke hvorfor de andre som er på hotellet og som består av både kvinner og menn ikke kommer dit? Kanskje vi skremmer dem? Hvis motivasjonen min er å danse for å skaffe meg mannfolk så skulle jeg i teorien kun danse der det er mannfolk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå