Gå til innhold

Dansing

Steinar40

Anbefalte innlegg

Det må være trist å ha så tungt for det, STeinar. Å like er motivasjon. Enkelt. Jeg liker å synge, så jeg synger, jeg blir glad av å synge.

Folk som liker å danse, danser og blir glade av å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med de som liker frimerker? Rimlig ensom hobby... Ikke mange damer å ligge med der..

Eller scrapping! Bare damer...

Eller de som bare danser i stua, men digger det - eller bare synger i bilen.

Du synger jo i bilen Steinar. Hva vil du oppnå med det? :romeo:

Jeg får renset halsen og får høre min egen vakre sangstemme ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hvor mye energi man får av å danse!

:danse:

Ja, de fleste damemennesker får tydeligvis det. Uten at jeg helt klarer å fatte akkurat det altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være trist å ha så tungt for det, STeinar. Å like er motivasjon. Enkelt. Jeg liker å synge, så jeg synger, jeg blir glad av å synge.

At du blir glad er da din motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får renset halsen og får høre min egen vakre sangstemme ;):ler:

Nei, nei, nei!! :nei:

ALLE som liker å gjøre noe, har en (underliggende) motivasjon !

SI meg: HVEM vil du ligge med når du synger i bilen?!

Kom igjen...!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du blir glad er da din motivasjon.

Og de som liker å danse blir glade av det, men det er altså ikke nok motivasjon, og like å bli glad? Man må putte sex inn? Du er det mest sexfikserte mennesket jeg kjenner, Steinar. På tide å få pult, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tsunade

Ja, de fleste damemennesker får tydeligvis det. Uten at jeg helt klarer å fatte akkurat det altså ;)

Jeg har skjønt forlengst at du strever med å fatte det, og det er du i din fulle rett til å gjøre.

Har du sett babyer og småbarn av BEGGE kjønn danse til musikk?

Hva er deres motivasjon for å danse, mener du?

Jeg går ut fra at du er på ca. samme alder som nicket ditt, og som noen her nevnte er det kanskje ikke her man finner de mest aktive danseløvene.

Men har ikke dette mer med vaner og kultur å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

(Dans KAN relateres til andre dyr sin parringslek. Derfor blir det ofte kalt parringsdans. Det er faktisk HELT naturlig at både menn og kvinner (innimellom) bruker dans i sitt parringsrituale.)

Edit; nytt tastatur. Nytt, vanskelig tastatur.

Endret av Tidssone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei!! :nei:

ALLE som liker å gjøre noe, har en (underliggende) motivasjon !

SI meg: HVEM vil du ligge med når du synger i bilen?!

Kom igjen...!! :fnise:

Det er hemmelig ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjønt forlengst at du strever med å fatte det, og det er du i din fulle rett til å gjøre.

Har du sett babyer og småbarn av BEGGE kjønn danse til musikk?

Hva er deres motivasjon for å danse, mener du?

Jeg går ut fra at du er på ca. samme alder som nicket ditt, og som noen her nevnte er det kanskje ikke her man finner de mest aktive danseløvene.

Men har ikke dette mer med vaner og kultur å gjøre?

Selvfølgelig, hvis man fra barnsben av blir oppdratt til å danse så vil sikkert mange like å danse bare av den grunnen.

Men som det er nå, så mener jeg altså å se at kvinner er betydelig mer motivert for å danse i seg selv enn det menn er.

Og da lurer jeg på hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Dans KAN relateres til andre dyr sin parringslek. Derfor blir det ofte kalt parringsdans. Det er faktisk HELT naturlig at både menn og kvinner (innimellom) bruker dans i sitt parringsrituale.)

Edit; nytt tastatur. Nytt, vanskelig tastatur.

Ja, i så fall må vi da konkludere med at dans og sex henger tett i sammen.

Noe en del damer her ikke er helt enige i tydeligvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Ja, i så fall må vi da konkludere med at dans og sex henger tett i sammen.

Nei. Det må vi ikke konkludere med. Vi kan derimot konkludere at menneskers dans utføres av forskjellige årsaker, deriblant parringsritueler. Dans må ikke ha noen sammenheng med sex og sex må ikke ha noen sammenheng med dans.

Der finnes mange forskjellige typer dans, blant annet en type street-dance som brukes til å kvitte seg med aggresjon. Jeg går på aerobicdans. Der er det 40 damer og 0 menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det må vi ikke konkludere med. Vi kan derimot konkludere at menneskers dans utføres av forskjellige årsaker, deriblant parringsritueler. Dans må ikke ha noen sammenheng med sex og sex må ikke ha noen sammenheng med dans.

Der finnes mange forskjellige typer dans, blant annet en type street-dance som brukes til å kvitte seg med aggresjon. Jeg går på aerobicdans. Der er det 40 damer og 0 menn...

My point exactly! :smoke:

Som beviser at dere damemennesker er betydelig mer interessert i å danse enn det vi mannfolk er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å danse med pappan min! Det er veldig gøy. :) pappa er flink til å danse.

Og nei, SELVSAGT ikke seksuelt UGh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp der verden og Steinar har helt ulike oppfatninger. Man liker noe fordi man liker noe. Ikke fordi man får noe ut av det.

Dersom man skal gå gjennom livet og kun like ting som gir gevinst, blir man fattig og utilfreds. Går man derimot gjennom livet og gjør ting man liker ene og alene fordi man liker det, blir man rik fordi man fyller livet med ting som gir glede. Dette er et konsept jeg vet du ikke forstår, Steinar, og derfor syns jeg synd på deg!

Jepp, det er verden.... også er det Steinar-verden. :D

og er helt enig med deg, det måtte blitt en ganske trist verden dersom man ikke skulle kunne gjøre noenting uten å få noe tilbake for det (siden glede tydeligvis bare gjelder innimellom)-

Nemlig, å kose seg er motivasjon, å gjøre noe man liker er motivasjon, å gjøre noe som gjør en glad inni seg er motivasjon, å gjøre noe som setter igang noe i både en selv og andre, er motivasjon. Både for kvinner og menn, i mange sammenhenger, deriblant dans i aller høyeste grad.

Og joda Steinar, også for menn!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å danse med pappan min! Det er veldig gøy. :) pappa er flink til å danse.

Og nei, SELVSAGT ikke seksuelt UGh.

Ja, og han syns det er morsomt å danse med deg fordi du syns det er gøy.

Det er motiverende å glede sine nærmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig, å kose seg er motivasjon, å gjøre noe man liker er motivasjon, å gjøre noe som gjør en glad inni seg er motivasjon, å gjøre noe som setter igang noe i både en selv og andre, er motivasjon. Både for kvinner og menn, i mange sammenhenger, deriblant dans i aller høyeste grad.

Og joda Steinar, også for menn!

Ja, de fleste menn har altså fått med seg at veldig mange damer liker å danse.

Dermed gleder man dama når man danser med henne. Selv om man egentlig ikke føler det helt store behovet selv.

Samtidig er det altså en veldig effektiv måte å komme i kontakt med mange ulike damer på, noe som visse ivrige og dyktige dansere har fått med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...